meerdere eenheden tegelijk trainen

Op dit idee kun je nu stemmen

  • Ja

    Stemmen: 11 78,6%
  • Nee

    Stemmen: 3 21,4%

  • Totaal aantal stemmers
    14
  • Enquête gesloten .

DeletedUser7203

Guest
aangezien ze bij inno een zo eerlijk mogelijk spel willen heb ik hier wel een leuk idee.
waarom zou je het niet mogelijk maken om alle eenheden in je barakken in 1 keer te kunnen trainen ?
hoe ik dit voor me zie: een mogelijkheid om het aantal eenheden wat je wil trainen in je barakken gewoon aan te klikken/vinken, munt en vooraad kosten & tijd van wachten kan allemaal het zelfde blijven.
het enigste verschil is nu dat als je 4 eenheden tegelijk wil trainen je dan 16 uur moet wachten ( je hoeft dus niet om de vier uur je eenheid te innen ) waardoor het spel ook wat eerlijker wordt voor de mensen die naar school/werk gaan en hier overdag geen tijd voor hebben.

je kan eventueel nog kunnen instellen dat 1 eenheid trainen gewoon 4 uur is, maar wil je er 2 trainen dan moet je ook echt 8 uur wachten ( het is dan niet zo dat je na 4 uur een eenheid hebt maar gebonden bent aan het aantal dat je traint en de tijd die hier aan vast zit ) Veel andere online games hebben dit al, en inno loopt in dat opzicht nog achter.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Op zich een prima idee, alleen ben je dus in de hogere tijdperken pas 4 uur kwijt aan het trainen. Minder als je gilde macht verzamelt. In lagere tijdperken gaat het sneller. Daarnaast kan je je afvragen of alles wel op de automatische piloot moet. Fanatieke spelers mogen best een voordeeltje hebben.
 

DeletedUser6867

Guest
Zekers een goed idee want het kan immers ook al met andere gebouwen.
Weet alleen niet of het mogelijk is met de Gilde bonus korting op trainen van troepen, maar ik verwacht daar geen probleem bij.
En voor lagere tijdperk moet het ook kunnen als de tijd daar anders is.
 

DeletedUser6867

Guest
Die snap ik even niet. Welke gebouwen dan?

Ik bedoel de productie en goederen gebouwen.
Die kan je nu ook respectievelijk op 5 min, 15 min, 1 uur, 4 uur, 8 uur, 1 dag en 4 uur, 8 uur, 1 dag, 2 dagen zetten.
Dus dat zou ook moeten kunnen voor leger eenheden. Bijvoorbeeld 1 tank, 2 tanks, 3 tanks, 4 tanks.
 

DeletedUser

Guest
Ik bedoel de productie en goederen gebouwen.
Die kan je nu ook respectievelijk op 5 min, 15 min, 1 uur, 4 uur, 8 uur, 1 dag en 4 uur, 8 uur, 1 dag, 2 dagen zetten.
Dus dat zou ook moeten kunnen voor leger eenheden. Bijvoorbeeld 1 tank, 2 tanks, 3 tanks, 4 tanks.

O, ok. Op die manier. Ik denk alleen niet dat je dat kan vergelijken, want daar wordt gebruik gemaakt van een aflopende schaal en je kan niet 2,5 tank produceren. Wil je die keuze mogelijk maken dan zal je dus je produktietijd moeten variëren. 1 tank 4 uur, 2 tanks 8 uur. 3 tanks16 uur, 4 tanks 1 dag. Iets in die geest.
 

DeletedUser6867

Guest
O, ok. Op die manier. Ik denk alleen niet dat je dat kan vergelijken, want daar wordt gebruik gemaakt van een aflopende schaal en je kan niet 2,5 tank produceren. Wil je die keuze mogelijk maken dan zal je dus je produktietijd moeten variëren. 1 tank 4 uur, 2 tanks 8 uur. 3 tanks16 uur, 4 tanks 1 dag. Iets in die geest.

Dat is wat ik bedoelde :) en ik denk zelf dat het makkelijk is om toe te voegen aangezien het al bestaat op productie en goederen gebouwen.
 

DeletedUser

Guest
4 tanks, 1 dag is best schappelijk. helemaal voor de werkende mensen die er anders toch al gauw 2 dagen over doen.
Prima suggestie dus.

Even wat anders in dit onderwerp. Ik vind ook dat het mogelijk moet worden dat je een som van eenheden moet kunnen maken.
Op dit moment kun je 4 eenheden per barak trainen, maar wel alleen die 4.
Als je dus 3 barakken hebt staan en je verliest 3 eenheden uit 1 barak, duurt het 12 uur om deze te hertrainen, terwijl het je slechts 4 uur kost als je er 1 verliest uit elke barak.

Daarom dus, per vakje dat je vrijspeelt krijg je 1 eenheid aan je maximale aantal toegevoegd, welke je in elke geschikte barak kunt trainen (alle tanks bij elkaar, alle helis bij elkaar, etc).
Sluit volgens mij ook wel redelijk aan bij dit idee ;)
 

DeletedUser6867

Guest
Heb een poll toegevoegd.

Korte samenvatting: Een optie om meerdere eenheden tegelijk te trainen.
Dus als je 2 eenheden wilt trainen zal het 8 uur duren.
Net als de huidige goederen gebouwen 1 eenheid : 4 uur , 2 eenheden 8 uur, 3 eenheden 12-16 uur, 4 eenheden 16-24 uur het zijn maar voorbeelden.
 

DeletedUser6867

Guest
En een goed gekeurd idee 75%+ ja behaald dus na goedgekeurd.
 
Bovenaan