Zoekresultaten

  1. Wordt FoEbal uitgesteld net als het EK

    Beste Voske, Je hebt helaas volledig het punt gemist. Ik ben van mening dat het door laten gaan van een voetbal event gelijk staat aan het promoten van voetbalwedstrijden (lees: bijeenkomsten met onverantwoord veel personen). Er is nu geen EK omdat dit gezondheidsrisico's oplevert, laat FoE...
  2. Wordt FoEbal uitgesteld net als het EK

    Heel vreemd signaal dat FoE afgeeft door wel een voetbalevent te organiseren, het voelt als een sche#t aan coronafeestje... Sensitiviteit van een baksteen! Blijkbaar hebben ze bij FoE de afgelopen maanden geen nieuws gekeken en volledig gemist dat de wereld van voor maart veranderd is. Als ik...
  3. Discussietopic 1.179

    Ik zou het mooi vinden als innogames voor de nieuwe versie van dit gebouw iets zou kiezen uit andere continenten dan Europa, Azië of Noord-Amerika., Wat betreft grootse gebouwen zijn deze continenten oververtegenwoordigd.
  4. Discussietopic Ruimtetijdperk: Asteroïdengordel

    Geen medaille stadsuitbreiding bij het nieuwe tijdperk? Da's balen...
  5. Wachtvuur niveau 3

    Hallo innogames, Nu ik al m'n wachtvuren op niveau 2 heb, reist de vraag of de volgende upgrade voor dit gebouw gepland is? Met andere woorden; moet ik doorgaan met het verzamelen van wachtvuur upgradekits? Graag hoor ik van u.
  6. Antiquair discussietopic

    Dank voor het antwoord, niet bepaald een gebruiksvriendelijk systeem dus want deze voorwaarde staat nergens vermeld. Ze zouden ons gewoon de mogelijkheid moeten geven om verschillende tijden te mogen plaatsen per vrijgespeeld vakje.
  7. Antiquair discussietopic

    Ik heb vanochtend m'n tweede slotje vrijgespeeld maar nadat ik een slotje gevuld had en ik de volgende wilde vullen bleek ie verdwenen... Hoe zit dit?
  8. Discussietopic 1.154

    En daarmee verdwijnt voor mij de enige reden om iets met de viking settlements te doen. Als je echt settlements wil spelen dan valt dat niet te combineren met een fulltime baan (tenzij je diamanten spendeert).
  9. Discussietopic Virtuele Toekomst deel 3

    Ik heb 'm pas op level 5 maar tot zover heeft geen enkel GE gevecht zo'n onbekende schat gegeven. Heeft iemand al iets gehad? Hoe werkt het, krijg je het in je inventaris (in de vorm van een te openen kist) of direct aan de voorraad toegevoegd?
  10. Discussietopic herfst evenement 2018

    Helaas... Geen herfst event dus. Ik snap niet dat Innogames zo'n soort missie er toch weer ingestopt heeft. Een tijdje ging het goed en boden ze alternatieven maar blijkbaar zijn ze alweer vergeten hoe de spelers denken over het moeten vrijspelen van sectoren. Zonde. Fingers crossed dat we wel...
  11. Discussietopic herfst evenement 2018

    Ik hoop dat ze dit herzien hebben na de testserver anders moeten we op dag 1 al stoppen met het event en dat zou zonde zijn. Ik zou zelfs een paar diamantjes willen spenderen om dit te mogen overslaan.
  12. Welvarende cidermolen

    Hallo allen, Ik wil graag met jullie delen dat we de cidermolen van voorgaande herfstevenementen nu al kunnen upgraden naar een welvarende cidermolen! Mits je nog een upgrade kit op voorraad hebt uiteraard. Wachten op het volgende herfstevenement is niet nodig, zie onderstaand screenshot: 5...
  13. Discussietopic 1.128

    Zodat het makkelijker te zien is wanneer een positie in een GG van een buurtje lucratief te kapen is... Ik denk niet dat deze toevoeging de sfeer ten goede gaat komen.
  14. Dagelijkse uitdagingen feedback

    Niet mee eens. Inno zou die verover XX sectoren missie er uit moeten halen of op z'n minst pauzeren voor de mensen die alle gebieden behorend tot diens tijdperk al af hebben. We krijgen die missie zo ontzettend vaak dat we straks aan het strijden zijn op kaarten die twee tijdperken boven ons...
  15. Discussietopic 1.118

    Ik mag hopen dat je FoE niet al te serieus neemt qua geschiedenis, er zitten namelijk een paar enorme blunders in... Zelfs fouten waarbij FoE er ruim 1000 jaar naast zat. Een mooi voorbeeld hiervan is die welbekende smid uit de bronstijd die hoefijzers maakt. Dat gebouw had natuurlijk in de hoge...
  16. Discussietopic 1.118

    Ik had liever die missie er uit gehad. De verhoog tevredenheidsmissie had tenminste nog een nut, daarmee kon ik m'n opslag opruimen qua GE deco's. Wel fijn dat we weer een stadsuitbereiding krijgen, kan ik weer wat medailles kwijt.
  17. Discussietopic 1.117

    Wat is deze herhaalmissie precies? Op geen van de werelden heb ik 'm. Gaan we er wat aan missen wanneer het geen herhaalmissie meer is?
  18. Goederen in 8 uurs schatzoektocht heeft een bug

    Waarom zouden ze de schatzoektochten verwijderen? De functie is een stuk slechter geworden sinds de FP's niet meer naar de opslag gaan... Maar de schatzoektochten zijn daarmee toch niet compleet overbodig geworden? Ik gebruik die functie nog zeker enkele keren per week, vooral in het weekend (of...
  19. Stadsverdediging

    Nee, dat heb ik niet gemerkt. Ik word nooit aangevallen. Met bijna 15M punten in het hedendaagse tijdperk durven m'n buren niets uit te vreten.
  20. Stadsverdediging

    Wat denken jullie van een nieuwe GG die een verdedigende skill toevoegt: Het tegengestelde van de AO, je hebt een percentage kans om een schild te gebruiken. Wanneer een eenheid word aangevallen kan hij een schild oppakken om de helft van de schade die hij normaal gesproken zou krijgen teniet te...
Bovenaan