Discussietopic 1.117

Wat is deze herhaalmissie precies? Op geen van de werelden heb ik 'm. Gaan we er wat aan missen wanneer het geen herhaalmissie meer is?

2aT4L2VGT0ylxHHz0Z2pzg.jpg
 

DeletedUser

Guest
Wat is deze herhaalmissie precies? Op geen van de werelden heb ik 'm. Gaan we er wat aan missen wanneer het geen herhaalmissie meer is?

2aT4L2VGT0ylxHHz0Z2pzg.jpg

Het betekent slechts dat je 1 herhaalmissie minder hoeft weg te klikken.

Die nieuwe laadschermen zijn inderdaad mooier, maar het laden duurt nu langer. Het is dus absoluut geen verbetering. Het is de zoveelste blunder in het ervoor zorgen dat het spel op de PC op dat van de app gaat lijken.
 

DeletedUser10732

Guest
  • Na het gebruiken van het muiswiel om naar het begin van het legerbeheer te scrollen konden lege vakken worden getoond. Dit komt nu niet meer voor.
doet het nog steeds

net even verder getest .. heb het op meerdere servers.
alleen als je naar voren scrolled (dus naar het begin)
 

frans1

Actief lid
n het geluid blijft wederom hangen als je een gevecht hebt gedaan wanneer wordt dit hersteld
 

DeletedUser3253

Guest
ligt het aan mij of is het na de update zo traag als dikke ***
 

DeletedUser

Guest
Mijn hemel !
Oké het beginscherm is wat mooier maar ik kan haast niet meer inloggen: zó traag zeker rond 20:00.
Wat mij betreft eerst html5 en dan mooier maken dit is toch echtt de verkeerde volgorde vind ik.
 

DeletedUser

Guest
Het is raar dat er op die omheinde uitbreidingen "sale" staat. Waarom niet een bordje met "te koop". Erger vind ik dat als je alle uitbreidingen al hebt, je die omheide stukken dus niet krijgt, maar nog steeds wel dat hel groene vlak alsof je daar iets kan plaatsen of aan het plaatsen bent. Dat vind ik wel een miskleun.
 

DeletedUser

Guest
Het is raar dat er op die omheinde uitbreidingen "sale" staat. Waarom niet een bordje met "te koop". Erger vind ik dat als je alle uitbreidingen al hebt, je die omheide stukken dus niet krijgt, maar nog steeds wel dat hel groene vlak alsof je daar iets kan plaatsen of aan het plaatsen bent. Dat vind ik wel een miskleun.

“On the bright side” hoop doet leven.
Dat groene vlak waar uitbreidingen zouden kunnen liggen biedt een bemoedigend perspectief op positievere tijden :)
 

DeletedUser3120

Guest
Volgens mij is er nog een aanpassing doorgevoerd, op niveau 4 bij GE kan je nu nog maar 25 diamanten krijgen bij de derde, zevende (rest kan ik nog niet zien) missie in plaats van 50. Jammer, en hadden e ook wel kunnen aankondigen.
 

Mr.Quib

Actief lid
Het kon gebeuren dat het missieoverzicht niet werd geupdate en leeg bleef na het voltooien van een missie. Dit zou niet meer moeten voorkomen.
Dit is nog niet opgelost, ik heb nog regelmatig vertraging of helemaal geen nieuwe missie.

Ook vind ik de nieuwe animatie van de missies erg onrustig met al dat op en neer geschuif.


De nieuwe manier van uitbreidingen plaatsen werkt ook niet helemaal lekker.
Je kiest een vlak, klikt op 'sale', kiest je uitbreiding, klikt 'plaatsen' en krijgt dan alsnog dat groene vlak dat je overal in je stad kunt plaatsen, waarom dan van tevoren al een vlak kiezen?

Heb je de uitbreiding geplaatst, blijft dat groene vlak in beeld en als je niet oppast plaats je dan zo nog een uitbreiding.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Op de app zijn die”for sale” bordjes gelukkig een roemloze dood gestorven.

Edit wel een aantal irritaties rijker helaas tijdens het tappen krijg ik regelmatig ongewenst zo’n “verplaats” tooltje. Ook tijdens helpen en taveernebezoekjes bij éen zelfde persoon sluit dat scherm zich steeds tussen de acties door waardoor je het weer moet openen om de andere actie te verrichten: onhandig.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan