Discussietopic 1.154

PartyPoison

Actief lid
niet over deze update, maar waar is de info over de nieuwe gilde slagvelden functie? deze zouden we uiterlijk 10 juni ontvangen als ik me niet vergis :)
 

DeletedUser13259

Guest
Wordt er bedoeld met 'Al de vikingen nederzettingen' dat je dus t/m 15 af moet hebben , en krijg je dan 45 fragmenten?
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Het is niet "al de viking nederzettingen", het woordje "de" staat er niet. Het maakt dus niet uit hoeveel je er hebt voltooid, je krijgt er 3 per voltooide nederzetting.
 

DeletedUser9585

Guest
Beste Leones,

Als ik het goed begrijp krijg je vanaf woensdag, wanneer je het vikingdorp binnen de snelste tijd klaar hebt, in plaats van 6+2+1= 9 veel meer fragmenten, namelijk 9+4+2= 15 fragmenten. Dat is een verschil van 15-9= 6 fragmenten per voltooide nederzetting.
Ik heb inmiddels 17 nederzettingen voltooid binnen de snelste tijd.
Een passende compensatie bij het voortschrijdend inzicht die er toe heeft geleid deze beloning aan te passen, is dus logischerwijs ook 6 fragmenten per voltooide nederzetting.
En niet die 3 die ik in de aankondiging lees? Zal wel een tikfout zijn neem ik aan?

Groeten,
Ties
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Niet iedereen zal de nederzetting in de snelste tijd hebben voltooid. We 'onthouden' wel hoe veel nederzettingen je hebt voltooid, maar niet hoe snel dat was. We hebben hierom dus gekozen om iedereen 3 fragmenten te geven. Spelers die vaak sneller waren krijgen er dus iets minder dan ze hadden 'moeten' hebben, spelers die vaak wat minder snel waren krijgen er wat meer.
 

DeletedUser9585

Guest
Zucht. Het is dat ik in 2016 (of zo) een grote banketbakker te veel van je heb gekregen, dus ik zal dit door de vingers zien, haha. ;)
 

DeletedUser13259

Guest
Kunnen jullie niet wat doen aan het uiterlijk van die runensteen? Plaats hem met tegenzin erdoor :S
 
@Tieske ik vrees dat ze bij innogames niet in staat zijn om aan de hand van het aantal voltooide nederzettingen en het aantal gebruikte fragmenten + wat je nog in opslag hebt, terug te rekenen hoeveel nederzettingen je binnen welke tijdsmarge hebt afgerond. Beetje genânt is dat wel natuurlijk maar niets nieuws.
 

DeletedUser9585

Guest
@ Miep: Tja, als ze ergens rekenkracht indouwen, gaat er ergens anders rekenkracht uit. En fp's storten vanaf het pc-tje gaat de laatste tijd lekker snel en op GvG is het ook wel eens trager geweest dacht ik. Dus het niet onthouden van de snelheid van vikingdorpvoltooiingen heeft misschien wel tot voldoende resterende schijfruimte geleid op die floppy waarvan ze dit spel draaien. :p
Maar alle gekheid op een stokje, een beetje genant is het wel ja.
 

DeletedUser12202

Guest
Prima update! Niks mis mee en wees blij dat we 'wat extra' krijgen
 

PartyPoison

Actief lid
@ Miep: Tja, als ze ergens rekenkracht indouwen, gaat er ergens anders rekenkracht uit. En fp's storten vanaf het pc-tje gaat de laatste tijd lekker snel en op GvG is het ook wel eens trager geweest dacht ik. Dus het niet onthouden van de snelheid van vikingdorpvoltooiingen heeft misschien wel tot voldoende resterende schijfruimte geleid op die floppy waarvan ze dit spel draaien. :p
Maar alle gekheid op een stokje, een beetje genant is het wel ja.
niks mis mee haha, ik krijg er meer dan ik zou moeten krijgen zo haha ;)
 
  • We hebben ook de beloning voor het voltooien van 5 missies (20 forgepunten) omgewisseld met de beloning voor 10 missies (5 van elk goed van jouw tijdperk)

En daarmee verdwijnt voor mij de enige reden om iets met de viking settlements te doen. Als je echt settlements wil spelen dan valt dat niet te combineren met een fulltime baan (tenzij je diamanten spendeert).
 

PartyPoison

Actief lid
En daarmee verdwijnt voor mij de enige reden om iets met de viking settlements te doen. Als je echt settlements wil spelen dan valt dat niet te combineren met een fulltime baan (tenzij je diamanten spendeert).

wat een onzin, als je settlements wil spelen kun je dit ook gewoon doen zonder naar de tijd te kijken. heb er nu 2 afgerond, 1e x voor de gouden kist gegaan, met school en werk erbij ;) en 2e keer rustig aan zonder druk. maakt het een stuk aangenamer, en zeker mogelijk voor ALLE spelers, gewoon alles op 8u producties zetten en wachten, het heeft geen haast. de boom krijg je toch wel op lv 9 ;)
 

DeletedUser12940

Guest
Ik vind t vooral jammer dat de virgo niet meer tegen andere spelers werkt
(Als ik m überhaupt ooit krijg hahaha)
 
Bovenaan