Discussietopic Virtuele Toekomst deel 3

midas89

Actief lid
Kasteel Himeji. Mooi.
Die krijgt een net plekje tussen mijn Kasteel Frontenac en Kasteel Deal.
 

Marb66

Lid
is er al een tijdstip bekend?

en voor de liefhebbers, als ik de bd's heb, dan gaat hij als een racket, zoals jullie gewend zijn van me

dit betreft wereld A (voordat ik allemaal berichtjes krijg op de overige werelden ;) )

happy hunting for BD"SSSSS
 
Laatst bewerkt:

=Hec=

Lid
Zodra iemand op wereld C hem heeft staan.... ik maak graag deel uit van de storters, zodat ik de bd snel bij elkaar heb... de goederen zijn al paraat... graag een Pm ingame, als je me hiermee kan helpen.
@marb, ik was je eerste stalker jammer dat het alleen om wereld a gaat
 

=Hec=

Lid
Ik had toch na ruim 2 uur wel verwacht dat iemand dit nieuwe kasteel wel zou hebben staan... is er überhaupt al iemand die hem heeft gebouwd op een van de werelden?
 

DeletedUser12695

Guest
vast wel, zijn genoeg die hier op voorberijd hebben/dias gebruiken lijkt me. maar ik zelf speel niet op C dus kan je gene antwoord geven
 

DeletedUser12695

Guest
heb er nu al meerder op A gespot, ik zou zeggen voor andere servers ga goed zoeken in wat hogere spelers hun GG lijsten en stuur VV's :p
 

DeletedUser3120

Guest
Ook op B is die al te vinden, helaas degene die ik zag is al level 10.
 
Ik heb 'm pas op level 5 maar tot zover heeft geen enkel GE gevecht zo'n onbekende schat gegeven.
Heeft iemand al iets gehad? Hoe werkt het, krijg je het in je inventaris (in de vorm van een te openen kist) of direct aan de voorraad toegevoegd?
 
Bovenaan