Dagelijkse uitdagingen feedback

DeletedUser10486

Guest
Ook een slechte kist brengt je 2 stapjes dichter bij de wekelijkse, als je ze doet in plaats van over te slaan.
Gisteren had ik 10 FP + 50 FP van de wekelijkse, dus mij hoor je niet klagen over de beloningen.

Vandaag 800 AT goederen weg aan "onderhandel 3 sectoren". En dat net in een provincie die een gezondheidswandeling is voor mijn hovers...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Los 10 ontmoetingen op tijdens de gildeexpedities door te ondeerhandelen.

Kom op zeg! Dat is een totale verspilling van middelen en kan ik ook nog eens 10x dat stomme raadspelletje gaan zitten spelen!

Mag deze ze snel mogelijk weg?
 
Geldt wat mij betreft voor alle onderhandelmissies, ook die op de continentkaart. Zeg gewoon verwerf sectoren en los zoveel GE ontmoetingen op, kan iedereen doen wat ie leuk vindt.
 
Niet mee eens. Inno zou die verover XX sectoren missie er uit moeten halen of op z'n minst pauzeren voor de mensen die alle gebieden behorend tot diens tijdperk al af hebben. We krijgen die missie zo ontzettend vaak dat we straks aan het strijden zijn op kaarten die twee tijdperken boven ons huidige tijdperk zijn...
 
Als je die continent missies met je dagelijkse uitdaging wilt vermijden moet je zorgen dat je geen provincie open hebt staan, dus gewoon niet gelijk de volgende verkennen. Maar als je ze dan toch krijgt dan dus liever verwerf dan onderhandel voor mij. En als je te ver vooruit gerend bent is het juist vrij hinderlijk om te moeten vechten, terwijl de benodigde goederen vaak voor een paar fp wel te kopen zijn.
 

DeletedUser

Guest
Al met al vind ik continentkaartquests irritant maar als ze er dantoch zijn laat het ons dan inderdaad veroveren hoe we dat zelf willen.
GE onderhandelingen wil ik gewoon niet doen.
 

Achnaton

Actief lid
Ik ben ook voorstander van het spelen van ontmoetingen in GE, dan zelf kiezen of het vechten of onderhandelen wordt.

Mee eens. Met de uitdagingen wordt al veel te veel door FOE bepaald hoe ik het spel wil spelen, tenzij je de uitdagingen negeert uiteraard. Maar daar zullen ze toch niet voor bedacht zijn....

Als je die continent missies met je dagelijkse uitdaging wilt vermijden moet je zorgen dat je geen provincie open hebt staan, dus gewoon niet gelijk de volgende verkennen.

Door de overkill aan evenementen wil je soms juist wel weer een provincie wilt verkennen. Ik schrijf soms, maar ik merk dat de evenementen quests en dagelijkse uitdagingen quests elkaar nogal eens in de weg zitten.
Daar kan Miepie niks aan doen dat snap ik. :)

Vooral de voorradenproductie quests zitten elkaar vaak in de weg. het is al eerder geschreven volgens mij dan lijkt het niet echt een uitdaging, maar vooral productiewerk. Wat mij dan weer minder uitdaagt......
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser11060

Guest
Hallo.
Heb het niet kunnen vinden tot nu toe dus hier even de vraag:
Als je de GE uitgespeeld hebt, kan je dan nog bij de dagelijkse de opdracht krijgen dat je ontmoetingen moet voltooien in de GE ?
of word daar naar gekeken door FOE de opdrachten krijgt, zou betekenen dat iedereen die de dagelijkse speelt moet wachten tot zondag om de GE af te maken.
als dat zo is, geld dat dan voor GE lvl 3 uitgespeeld, of voor bonus lvl 4.....

hoor het graag :)
 

DeletedUser

Guest
Hallo.
Heb het niet kunnen vinden tot nu toe dus hier even de vraag:
Als je de GE uitgespeeld hebt, kan je dan nog bij de dagelijkse de opdracht krijgen dat je ontmoetingen moet voltooien in de GE ?
of word daar naar gekeken door FOE de opdrachten krijgt, zou betekenen dat iedereen die de dagelijkse speelt moet wachten tot zondag om de GE af te maken.
als dat zo is, geld dat dan voor GE lvl 3 uitgespeeld, of voor bonus lvl 4.....

hoor het graag :)

Antwoord is : nee
 
Voor GE geldt hetzelfde als voor de continentkaart, je krijgt die missies alleen als je ze (in theorie) dezelfde dag kan uitvoeren (zonder diagebruik). Dus als jij dinsdagochtend de GE helemaal uitspeelt, betekent dat niet dat je opeens donderdag ofzo vastloopt.
 

Geluuk

Lid
ben het roerend met zowel Miep, Sl8yer en Charlotte eens wat betreft die onderhandelingsmeuk....
Geeft ook wel meteen aan dat echt iedereen zich hieraan irriteert :rolleyes:
 

DeletedUser11060

Guest
GE opdrachten heb ik tot hiertoe enkel op dinsdag gezien.
ha,ha.... mag ik hieruit opmaken dat jij op dinsdag altijd de gehele GE uitspeelt?

Is iedereen het eens met de opmerking van Miep?

(Voor GE geldt hetzelfde als voor de continentkaart, je krijgt die missies alleen als je ze (in theorie) dezelfde dag kan uitvoeren (zonder diagebruik). Dus als jij dinsdagochtend de GE helemaal uitspeelt, betekent dat niet dat je opeens donderdag ofzo vastloopt.)

met uitspelen bedoel je lvl 3 of 4......?

dat is wel belangrijk om te weten als dat inderdaad zo werkt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Achnaton

Actief lid
GE opdrachten heb ik tot hiertoe enkel op dinsdag gezien.

Dat valt mij ook op. Helaas is het ook nagenoeg iedere keer een onderhandel quest. De eerste 32+ ontmoetingen red ik meestal wel met vechten. Ik vind het zonde van de goederen om dan te gaan onderhandelen. Maar ja, voordat je bij 32 ontmoetingen bent is de 24 uur reeds om. Dus FOE beslist weer jammer...
 
Bovenaan