Dagelijkse uitdagingen feedback

DeletedUser

Guest
We hebben echter aandacht besteed aan het voorkomen van onmogelijke uitdagingen (zoals verkennen dat 2 dagen kan duren) en we zullen je ook niet vragen om iets te onderzoeken.

In theorie heb je gelijk, maar op het moment dat ik 2 dagen aan het scouten ben worden alle opdrachten m.b.t. de continentenkaart (tijdelijk) onmogelijk en die opdrachten zitten er veel tussen.

Ook zouden de opdrachten waarbij je goederen uit jouw tijjdperk in je gildekas moet storten moeten verdwijnen. Spelers uit Arctisch en Oceanisch zijn een gildekas aan het vullen waar nooit iets mee gebeurt. Als daar in de toekomst ooit nog iets aan gaat veranderen is de voorraad inmiddels zo groot dat de Gilden niet eens meer zullen merken dat ze het uitgeven.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser10486

Guest
Het begint om 8 uur stond er toch? Nu is het 11.41 en ik zie nog niets?
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
De eerste dag niet, dan start het wanneer we de functie activeren. Stond ook onderaan de aankondiging.
 

DeletedUser10486

Guest
Nu zijn we dus wel bezig.

ontmoetingen.JPG


Voor mij is dit een fluitje van een cent, maar de mensen die allergisch zijn voor het uitgeven van diamanten kunnen hier een probleem mee hebben. Op donderdag zitten veel spelers al halfweg de derde ronde, en onderhandelen lukt daar niet altijd in 4 beurten.
 

micbas

Lid
Nu zijn we dus wel bezig.

Bekijk bijlage 2025

Voor mij is dit een fluitje van een cent, maar de mensen die allergisch zijn voor het uitgeven van diamanten kunnen hier een probleem mee hebben. Op donderdag zitten veel spelers al halfweg de derde ronde, en onderhandelen lukt daar niet altijd in 4 beurten.

Dan kunnen ze in de taveerne een 4e beurt kopen met hun taveernepunten en hoeven ze vrijwel geen diamanten te gebruiken
 

micbas

Lid
Er wordt geen rekening gehouden met het winterevent en niet hoeven verkennen is ook niet waar.

11x een productie van 8 uur, kan nog. Verover 3 sectoren door te vechten? Dan moet je er dus altijd voor zorgen dat je twee provincies achter de hand hebt want anders loop je vast met verkennen en andere evenementopdrachten. Zoals nu met het winterevent.
Maar het is niet altijd mogelijk om twee provincies open te hebben.

Voltooi 3 ontmoetingen in de GE met onderhandelen, ook dan kan je in de knoei komen met eventopdrachten. De winteropdracht voor vandaag is "verken een provincie of voltooi level drie van de GE.
Als ik dat laatste al gedaan heb dan moet level 4 geopend worden om er aan te kunnen voldoen.
En het winterevent begint 's avonds om 00:00 en weet je al ver van te voren en de dagelijkse opdrachten niet. Spelers bij ons in de gilde stonden gisteren al op 47 ontmoetingen en hebben gisteravond laat de 48e gedaan en sommige hadden eergisteren level 3 al uitgespeeld.

Ik persoonlijk heb level 3 van de GE nodig voor het voltooien van de winteropdracht van aanstaande zondag. Daar kan ik level 4 niet voor gebruiken. Dus kan ik vandaag al de dagelijkse opdacht niet doen.
Dus ze beginnen gelijk goed ;o)
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het maar niets.
Als ik die lijst zie waar we aan moeten voldoen trek ik het al niet meer.
 

generaal bishmark

Actief lid
de dagelijkse uitdagingen zijn super , zeker voor spelers zoals ik die dagelijks gemiddeld 10 hr op FOE zit. en met leuke prijzen .heb de eerste prijs binnen 30 forgepunten , en iemand van onze gilde had 1500 medailles gewonnen ...andere een schurken schuilplaats ...

en de incidenten zijn mooi meegenomen , alle beetjes helpen . het sneeuw gebeuren vind ik dan weer minder .
 
Laatst bewerkt:

frans1

Actief lid
ja sl8yer als ik dat wist zou je er een hele hoop mensen een plezier mee doen net als die dagelijkse uitdagingen weg met die rommel

konden we er maar een pol op krijgen maar wat heeft die dan weer voor zin niks ze luisteren toch niet
 

DeletedUser10111

Guest
Zolang er nieuwe dingen worden verzonnen die allemaal sectoren veroveren als voortgangs-stap hebben, dan krijg je dat spelers die nog niet aan het einde van de kaart zijn zullen moeten kiezen tussen bijv events en iets als dagelijkse uitdagingen. Je kunt een sector maar 1x veroveren.

Je kunt wel woordspelletjes gaan spelen dat "verkennen is geen opdracht", maar dat is een volkomen onzinnige opmerking, je kunt geen sectoren veroveren van een onverkende probincie.
 

DeletedUser9904

Guest
Ik heb de starttijd vervroegd naar 7 uur. De klok loopt al wel, maar er zijn geen opdrachten. Foutje?
 

DeletedUser11188

Guest
Ik heb de starttijd vervroegd naar 7 uur. De klok loopt al wel, maar er zijn geen opdrachten. Foutje?

Ik had hem juist verlaat naar 9 uur, maar kan de opdrachten niet meer afmaken.. Foutje?
 

DeletedUser10486

Guest
Vandaag zijn de opdrachten van de FP kist dan weer super gemakkelijk. Dat haal ik met normaal spel. Hoef ik niets speciaal voor te doen.

In de andere kist zit niets wat ik kan gebruiken. In dat geval kan je de moeite wel besparen.
 

DeletedUser9904

Guest
Vandaag zijn de opdrachten van de FP kist dan weer super gemakkelijk. Dat haal ik met normaal spel. Hoef ik niets speciaal voor te doen.

In de andere kist zit niets wat ik kan gebruiken. In dat geval kan je de moeite wel besparen.

Grappig, ik heb nog steeds geen nieuwe opdracht gekregen
 

generaal bishmark

Actief lid
de dagelijkse uitdagingen zijn super , zeker voor spelers zoals ik die dagelijks gemiddeld 10 hr op FOE zit. en met leuke prijzen .heb de eerste prijs binnen 30 forgepunten , en iemand van onze gilde had 1500 medailles gewonnen ...andere een schurken schuilplaats ...

en de incidenten zijn mooi meegenomen , alle beetjes helpen . het sneeuw gebeuren vind ik dan weer minder .
en wel even opmerken is me opgevallen , had maanden lang geen enkel keer meer dat het spel vastliep ...lag het aan Foe of niet , geen idee...het was na lange vervelende maanden steeds vastlopen eindelijk plots weg ...nu al een paar keer weer vastgelopen , hopelijk ligt het niet aan Foe maar aan updates .
 

Wildstorter

Actief lid
Ik vind ze geweldig !
Enerzijds omdat ik bepaalde sets (zoals die met het paleis) nog maar half compleet heb in mijn inventaris en eindelijk een kans heb on toch een complete set te bemachtigen. Anderzijds omdat er eindelijk eens iedere dag iets te doen is behalve routine matig innen en je buren/vrienden aanklikken.

En ze zijn niet verplicht, als je er 1 niet doet is het geen probleem, gebruik je ze niet dan ook niet.

En wie kan er hier zonder te liegen zeggen dat ze absoluut GEEN incidenten aanklikken? Je zit er misschien niet op te wachten maar je klikt er wel op als je het ziet. En als er 5fp in zit nog boos zijn ook dat ze er zijn natuurlijk....

Vervelend als je een missie niet kan doen, heb niet gemerkt dat ik 3 sectoren moest veroveren terwijl mijn verkenner nog anderhalve dag onderweg is of de produceer aantallen zoals hierboven aangegeven. Bij mij was het 30x 5 minuten en dat vind ik op zich wel acceptabel, het heet ook uitdaging en niet dagelijkse bonus haha
 
Bovenaan