Discussietopic 1.179

DeletedUser10453

Guest
Gezien de speelstijl van veel spelers mij bekend , mijzelf inbegrepen vind ik het hebben van een "Wapenstilstand Toren" toch wel aan hypocriet grenzend :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Graecus 002

Actief lid
Als ze ineens in een paar dagen tijd een volledig nieuw gebouw moeten ontwerpen is dat niet zo makkelijk volgens mij... Geef ze toch gewoon eens wat tijd. Hoe langer ze hebben, hoe mooier en gedetailleerder het gebouw kan zijn. (en kom dan niet zagen dat het je smaak niet is ;-))
 

DeletedUser10267

Guest
Wegens corona dat ze gevonden hebben in het riool nabij de Dynamic Tower heeft men dus besloten om de bouw tijdelijk uit te stellen tot nader order..
Dit kan dus nog wel een paar maanden gaan duren voordat het gehele riool is gezuiverd.....
Bdw... kunnen ze daar nu niet even de Notre Dame van maken qua naam... ook die bouwput in Parijs is nog lang niet klaar met bouwen...:rolleyes:

Ik zeg... dynamiet ( hebben we toch nog over van het laatste event...... :p)
 
Ik zou het mooi vinden als innogames voor de nieuwe versie van dit gebouw iets zou kiezen uit andere continenten dan Europa, Azië of Noord-Amerika., Wat betreft grootse gebouwen zijn deze continenten oververtegenwoordigd.
 

BPCastellano

Actief lid
Leones,

Wanneer gaan jullie de klikprogramma's eens aanpakken? Iedereen weet dat die veelvuldig gebruikt worden. Van iemand die bij support gewerkt heeft heb ik vernomen dat spelers die dia kopen sowieso niet aangepakt mogen worden. Dit is volgens die persoon van hogerop bepaald. Wat is je reactie hierop?
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Wanneer we het kunnen bevestigen dat iemand zoiets gebruikt zullen we daar uiteraard iets tegen doen. We maken daarin geen onderscheid tussen spelers die wel of geen diamanten gebruiken.
 
Bovenaan