Zoekresultaten

  1. Miepie in Wonderland

    Plagiaat in Gildenaam herkennen

    Volgens support is het geen probleem als iemand een gildenaam jat en daaraan 1 extra spatie toevoegt, en ook dezelfde vlag gebruikt. Maar ondertussen kunnen ze me niet uitleggen hoe ik tijdens een belegering dan het verschil kan zien tussen het ene gilde en het andere gilde. Iemand hier die me...
  2. Miepie in Wonderland

    Verander de 2e bonus van Atomium naar "Gilde-tevredenheid o.i.d"

    Aanleiding: Vanaf het moment dat een speler de Arctische toekomst ingaat, wordt het Atomium een vrij zinloze GG. Zolang er geen goeie oplossing komt voor het ontbreken van een GvG kaart voor de hogere tijdperken is er een betere reden nodig dan een beetje tevredenheid om hem te willen bouwen en...
  3. Miepie in Wonderland

    Verbeteringen gildekas en bijbehorend logboek

    1. Als je een level voor de GE vrij wilt spelen en daarvoor eerst bij moet storten in de kas, kan je direct op het betreffende goedje klikken en dan wordt het direct geselecteerd (inclusief benodigde aantal). Dit zou ook handig zijn voor algemene donaties. Dus betreffende goedje gewoon...
  4. Miepie in Wonderland

    beperking op hoeveelheid fp in de balk opheffen

    Idee is simpel, gewoon geen beperking op die balk. Aanleiding: Als je handmatig int of plundert, krijg je na 100 fp de mededeling dat je fp balk volzit en kan je niks meer tot je die weer onder de 100 brengt. Het argument dat innogames/support daarvoor aandraagt is dat ze willen voorkomen dat je...
  5. Miepie in Wonderland

    motivatiekit verbeteren of lozen

    Een motivatiekit die je niet kan gebruiken op gebouwen die niet gemotiveerd zijn als je wilt innen is zinloos. Dus of uit het spel gooien, of fixen zodat we er tenminste nog iets aan hebben.
  6. Miepie in Wonderland

    Geen Bug Motivatiekit werkt niet als de productie al is afgerond

    Een tijdje terug werd 1 van de zinlozere onderdelen aan het spel toegevoegd, de motivatiekit. Ik ben vast niet de enige die teleurgesteld is iedere keer dat ie zo'n ding wint. Maar goed, heb er her en der een paar dus dacht pas, kom, m'n boerderijtje is nog niet gemotiveerd, ik gebruik zo'n kit...
  7. Miepie in Wonderland

    Aanpassing bescherming in GvG

    Poll samenvatting: De mogelijkheid hebben een sector na veroveren in verdedigende of aanvallende modus te zetten. Voor het uitgebreide idee, zie de rest van deze post. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Beschrijving...
  8. Miepie in Wonderland

    Geen Reproductie dubbele m/o

    Gebruikersnaam: Miepie in Wonderland Wereld: Cirgard Al mijn altaartjes worden nu, ook al zijn ze al gemotiveerd, nog een keer gemotiveerd. Met als logisch gevolg, aangezien die voorrang krijgen, dat huisjes en productie dus niet gemotiveerd worden en culturele gebouwen niet opgeknapt.
  9. Miepie in Wonderland

    handleidingen hier op het forum een beetje structureren

    Zoals de titel al zegt, de handleidingen op dit forum mogen wel iets toegankelijker aangeboden worden en iets logischer gestructureerd worden. Zo probeerde ik de link te vinden naar de GvG handleiding, zelfs met de zoekfunctie kom ik dus nergens. Ik weet dat er ooit een handleiding was, al is...
  10. Miepie in Wonderland

    Vrijgeven sectoren beperken tot 1x per dag

    In de hogere tijdperken is het zgn puntjesmeppen schering en inslag. Sector vrijgeven, belegeren met het meest simpele verdedigingsleger denkbaar, lekker op auto veroveren zonder schade, weer vrijgeven en herhalen. Zonder hulp kan dit natuurlijk max. 4x per dag, maar met een beetje behulpzame...
  11. Miepie in Wonderland

    fp goederendeal gezocht

    Al iemand die op Dinegu progressieve goederen levert tegen fp? Stuur me dan even een berichtje ;)
  12. Miepie in Wonderland

    Opgelost [Mobiel] Afgeronde productie kan geannuleerd worden

    Gebruikersnaam: Miepie in Wonderland Wereld: Cirgard systeem: iphone probleem 1: innen van goederen werkt niet altijd probleem 2: via de iphone kan je blijkbaar afgeronde productie annuleren nadat innen mislukt is Nadat ik via mijn iphone mijn 6 kunstmestfabrieken geïnd had, verscheen er geen...
Bovenaan