motivatiekit verbeteren of lozen

Een motivatiekit die je niet kan gebruiken op gebouwen die niet gemotiveerd zijn als je wilt innen is zinloos. Dus of uit het spel gooien, of fixen zodat we er tenminste nog iets aan hebben.
 

DeletedUser10486

Guest
Je moet die gebruiken vlak NA het innen. Dan is dat er één minder die gemotiveerd moet worden door andere spelers.
 

DeletedUser

Guest
Van mij mag die oeroude kop dan ook meteen weg en de naam al helemaal en de poort van de Zonnegod ook en al helemaal uit de Relieken en ronde 4.
 
Je moet die gebruiken vlak NA het innen. Dan is dat er één minder die gemotiveerd moet worden door andere spelers.

Vlak na het innen hebben mijn medespelers nog volop gelegenheid om een gebouw te motiveren. Waarom zou ik hem dan willen gebruiken? Als een gebouw klaar staat om te oogsten, kan ik ook een medespeler nog vragen om te motiveren dus zou die kit daar ook bruikbaar moeten zijn.

Van mij mag die oeroude kop dan ook meteen weg en de naam al helemaal en de poort van de Zonnegod ook en al helemaal uit de Relieken en ronde 4.

En inderdaad, we worden doodgegooid met zinloze troep, bij development hebben ze bijvoorbeeld nog steeds niet door dat de meeste spelers geen deco's willen. Maar die deco's kan ik tenminste nog gebruiken voor missies, doordat die kitjes niet op het juiste moment in te zetten zijn, zullen die tot in het oneindige ongebruikt in mijn inventaris blijven staan. Wel erg jammer dat ze in GE de winkanst op zinvolle prijzen zoals fp en goederen verlaagd hebben voor meer en meer rommel maar het ene is nog zinlozer dan het andere
 

DeletedUser10486

Guest
Gildeleden horen uit eigen beweging dagelijks op de "helpen" knop te klikken. Zij die enkel komen helpen "op vraag" kan je beter lozen.
 

DeletedUser

Guest
Gildeleden horen uit eigen beweging dagelijks op de "helpen" knop te klikken. Zij die enkel komen helpen "op vraag" kan je beter lozen.

Nou ja dagelijks we hebben natuurlijk ook nog een leven.
Als je er toch bent oké.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser6877

Guest
die motivatiekit en mega motivatiekit zijn inderdaad knap waardeloos met 70 gildeleden 140 vrienden en zon 75 buren waarvan er sommigen ook motiveren
 

DeletedUser10788

Guest
Ze zouden het de motivatiekit moeten veranderen. Ik zat zelf te denken om de motivatiekit te ''upgraden'' zodat je hem vaker kan gebruiken. Dan zou die misschien niet ideal zijn maar dan heb je tenminste wel wat aan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
die motivatiekit en mega motivatiekit zijn inderdaad knap waardeloos met 70 gildeleden 140 vrienden en zon 75 buren waarvan er sommigen ook motiveren

Lol! dus jij valt de buren aan en buren geven je een zoenoffer in de hoop dat je bij ze uit de buurt blijft :D
 

DeletedUser

Guest
Ik vind de motivatiekit wel handig.
Ik draai korte producties als ik tijd heb.
Dat betekend dat er altijd wel wat, via automatisch helpen, te doen valt.
De Hall of Fames lijken wel geen enkele of een heel lage prioriteit te hebben en sommige schieten er dan wel eens bij in dus daar vind ik ze dan wel weer handig voor.
 

DeletedUser

Guest
De Hall of Fame heeft geen prioriteit. Door jouw korte producties verklein je zelf de kans dat hij gemotiveerd wordt. Zelfs dan, wat moet dan volgens jou het nut van een massamotivatiekit zijn? Ooit wel eens meegemaakt dat er helemaal niets gemotiveerd was?
 

DeletedUser10486

Guest
Ik heb al zo veel kennisaltaren dat niet alles gemotiveerd raakt. En dan is zo'n kit wel handig om te gebruiken net voor de dagelijkse oogst, als ik zie dat er nog veel niet gemotiveerd is.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb al zo veel kennisaltaren dat niet alles gemotiveerd raakt. En dan is zo'n kit wel handig om te gebruiken net voor de dagelijkse oogst, als ik zie dat er nog veel niet gemotiveerd is.

Raar. Je hebt minder KA's dan gildeleden en dan heb je ook nog buren en misschien zelfs wel vrienden.
 

DeletedUser

Guest
De Hall of Fame heeft geen prioriteit. Door jouw korte producties verklein je zelf de kans dat hij gemotiveerd wordt. Zelfs dan, wat moet dan volgens jou het nut van een massamotivatiekit zijn? Ooit wel eens meegemaakt dat er helemaal niets gemotiveerd was?

Nee het nut van de massamotivatiekit zie ik ook niet.

Edit voor mij zou het wel weer interessant worden als je de massamotivatiekit kan gebruiken op een geheel gemotiveerde stad en dit een dubbele opbrengst zou geven.
Zoals het nu is wel een rare prijs inderdaad.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser10486

Guest
Raar. Je hebt minder KA's dan gildeleden en dan heb je ook nog buren en misschien zelfs wel vrienden.

De 72 KA's en luchtwachten raken nog net gemotiveerd, maar de ander zaken niet (oases, stammenpleinen, voorradengebouwen, HOF's,..).
Deze gilde is niet Kicking & Alive, en ik moet er al minsten 60 vrienden uitgooien alvorens ik andere kan toevoegen.
 

DeletedUser

Guest
De 72 KA's en luchtwachten raken nog net gemotiveerd, maar de ander zaken niet (oases, stammenpleinen, voorradengebouwen, HOF's,..).
Deze gilde is niet Kicking & Alive, en ik moet er al minsten 60 vrienden uitgooien alvorens ik andere kan toevoegen.

Wat jij schetst is een structureel probleem. Dat los je niet op met een motivatiekit.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De 72 KA's en luchtwachten raken nog net gemotiveerd, maar de ander zaken niet (oases, stammenpleinen, voorradengebouwen, HOF's,..).
Deze gilde is niet Kicking & Alive, en ik moet er al minsten 60 vrienden uitgooien alvorens ik andere kan toevoegen.

stap 1: inactieve vrienden lozen, je kan direct zodra je onder de 141 komt weer vv's accepteren
stap 2: geen altaartjes bijbouwen, misschien zelfs een paar lozen en meer werken met bazaars, terrasboerderijen en dat soort spul. Evt. wat fp GG's lekker boosten (geen altaar kan op tegen een hoog level CC)
Daarmee is je probleem ook opgelost.
 

DeletedUser10111

Guest
Evt. wat fp GG's lekker boosten (geen altaar kan op tegen een hoog level CC)
Dat valt wel tegen, als je 700 fp erin moet gooien om 1 fp / dag terug te krijgen ben je dus 2 jaar bezig om dat weer terug te krijgen, daarna krijg je pas winst van de investering.
 
Dat valt wel tegen, als je 700 fp erin moet gooien om 1 fp / dag terug te krijgen ben je dus 2 jaar bezig om dat weer terug te krijgen, daarna krijg je pas winst van de investering.

Met de juiste vulstrategie en een beetje sympathieke gildeleden en/of vrienden, worden plek 1, 2 3 en waarschijnlijk ook 4 gratis gevuld. T/m level 20 is het nog duur om een GG als cape te levelen daarna wordt het juist per level goedkoper en vanaf ong. level 40 vliegt dat ding gewoon omhoog. Heb de mijne met een beetje hulp uit m'n gilde in minder dan 3 weken van level 10 naar level 60 gebracht. En de innovation toren is nog goedkoper om te levelen (geeft alleen ook wat minder fp) Het hoeft je dus geen 700 fp per level te kosten, dat kan een stuk goedkoper en dan betaalt ie zichzelf echt heel snel weer terug. Grootste probleem waar je tegenaan loopt (als je zelf geen hoge arc hebt) is dat je, wanneer je hem 2 of 3 x per dag gaat levelen, ook heel veel blauwdrukken nodig gaat hebben.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan