motivatiekit verbeteren of lozen

DeletedUser10486

Guest
En probeer maar eens aan blauwdrukken voor een Arc te raken zonder dat het je honderden FP's kost.
 

DeletedUser10486

Guest
Dat gaat eigenlijk vrij makkelijk. Als jouw Arc hoog genoeg is verdien je er zelfs aan.

Dat is nu net het probleem... Mijn Arc staat op level 7. En ik heb blauwdrukken tot level 11.
Ik heb net alle Arcs afgeschuimd waar ik in kan, en er maar 1 gevonden waar ik met "slechts" 2 FP verlies 3 blauwdrukken kan scoren. En dan maar hopen dat de eigenaar die binnen afzienbare tijd ook nog wil volgooien. Bij alle andere Arcs moet ik tientallen tot honderden FP's opleggen om "veilig" te staan.
 

DeletedUser

Guest
Goh, wat het al dan niet waarderen van een motivatiekitje al niet te weeg kan brengen.
 
En probeer maar eens aan blauwdrukken voor een Arc te raken zonder dat het je honderden FP's kost.

Wederom een kwestie van een goed gilde zoeken. Bij ons kan je regelmatig voor 5 tot 10 fp meeliften voor plek 5 in hoge arcs die levelen, dan heb je zo 3,4 of 5 blauwdrukken tegen kostprijs. En af en toe wat fp investeren voor blauwdrukken is ook niets mis mee.
 

DeletedUser4527

Guest
Ik gebruik de kitjes ook zelden, de prijzen in ge worden er idd niet beter op, al die gebouwen waar moet je alles laten? Had liever alleen fp, goederen, en units als beloning, medailles kan nog net, die kop en poort tsja hoeveel van die dingen moeten we verzamelen? Stammenpleinen, luchtwachten en terrasboerderij zijn de gebouwen die nog wel bruikbaar zijn, mits je plek ervoor hebt.
Misschien eens tijd om al die bewolkte gebieden in eerdere tijdperken te gaan.gebruiken voor bonusmaps waar dan uitbreidingen te verdienen zijn dan kun je zo'n bonuskaart vrijgeven tussendoor ipv steeds evenementen, want als er zo veel events zijn dan Is het speciale er wel vanaf, en ook voor events geldt dat als er gebouwen te winnen zijn dat je weer plek ervoor nodig hebt...
 
Bovenaan