Zoekresultaten

  1. Miepie in Wonderland

    gelijkwaardig aanvallen en plunderen

    Punten zeggen niks over je aanvalskracht of verdediging. En amoreel nogal liefst. Ik sluit me in dit geval aan bij nietje, berust je in het feit dat je af en toe wat kwijtraakt en maak je niet zo druk. Het zijn maar pixels he. En FoE is sowieso geen hardloopwedstrijd, zal je een dagje later de...
  2. Miepie in Wonderland

    Herfst evenement divisie meer sterren nodig

    omdat het met procenten werkt. prof is de beste 5%, dus als de overige 95% meer doet, moet die 5% ook meer doen. Reken er dus maar op dat het nog verder gaat oplopen
  3. Miepie in Wonderland

    Discussietopic 1.185

    lol Fel, 3 fp op voorraad is inderdaad wel een beetje mager hahahaha
  4. Miepie in Wonderland

    aanbieding terugtrekken op marktplaats

    nee die krijg je terug, als je het niet gelijk ziet wil refreshen nog weleens helpen
  5. Miepie in Wonderland

    Aanbiedingen en dia in acties.

    Ach, zolang er toch steeds weer een paar mensen zijn die er wel voor gaan, blijven dit soort aanbiedingen komen
  6. Miepie in Wonderland

    Discussietopic gilde-expeditie wijzigingen

    volgens mij hebben ze alleen het aanvalspercentage veranderd. Er was nu 1 gevechtje dat ik met de hand moest doen, de rest ging nog steeds prima op auto
  7. Miepie in Wonderland

    Gilderegels

    Lol soms is het juist beter om de GG van je buren zelf te levelen zodat je mooi plek 1 in het volgende level voor een prikkie mee kan snaaien. Heb je wel een redelijke Arc voor nodig. Maar als je geen goederen hebt voor arc is er geen man overboord hoor, die kan je voor een paar fp vast wel...
  8. Miepie in Wonderland

    ben ik de enige met plaatsvervangende schaamte...

    Als we dan toch irritaties aanstippen, wat dacht je van de dia optie bij onderhandelen. Ipv dat je de onderhandeling gelijk af kan breken, moet je er eerst naast klikken om het popup venster te krijgen waar je kan afbreken. Alles om mensen maar aan te moedigen dia uit te geven aan nutteloze opties.
  9. Miepie in Wonderland

    Discussietopic PvP Arena

    Volgens mij hopen ze er vooral op dat er ook nog ergens een positief geluidje te horen gaat zijn hahahaha, dat wil nog niet erg lukken op beta
  10. Miepie in Wonderland

    Discussietopic voetbalbeker 2020

    Zoals ik al zei, negatieven blijven beter hangen dan positieven dus als je het niet op papier bijhoudt (en ook nog eens een deel niet meetelt) dan zal je altijd het gevoel blijven houden dat het negatief uitvalt. Zo zit het menselijk brein nu eenmaal in elkaar.
  11. Miepie in Wonderland

    Asbest is niet goed

    misschien dan de cokes er ook maar uit gooien, zonne-energie is veel beter :cool:
  12. Miepie in Wonderland

    Discussietopic voetbalbeker 2020

    Als je de kansberekening echt wilt controleren zal je het daadwerkelijk serieus bij moeten houden, over meerdere GS rondes. Het is namelijk een bekend gegeven dat negatieven beter in de herinnering blijven hangen dan positieven, dus tenzij je harde cijfers hebt over meerdere rondes waarbij je...
  13. Miepie in Wonderland

    Discussietopic PvP Arena

    Ik heb wel degelijk een positieve noot, als je geen verdediging selecteert doe je ook niet mee!
  14. Miepie in Wonderland

    Gilderegels

    Beste Jet, buren die zeuren kan je sowieso gewoon negeren. Iedereen kan wel roepen dat er regels zijn maar als je ze niet terug kan vinden bij de regels die Inno hanteert, is het gewoon wishful dreaming van die betreffende speler dat hij/zij jouw spel mag bepalen. Soms heeft je gilden afspraken...
  15. Miepie in Wonderland

    Discussietopic voetbalbeker 2020

    nee hoor niet jou persoonlijk, meer talloze andere berichtjes
  16. Miepie in Wonderland

    Discussietopic PvP Arena

    Gister op beta een proefrondje gedaan, echt zo ontzettend niet de moeite. Hopelijk hebben ze hier niet teveel tijd aan besteed want ik kan me niet voorstellen dat dit een populair onderdeel van het spel gaat worden. Alleen boeiend voor einde tech dia spelers die graag stickertjes winnen om te...
  17. Miepie in Wonderland

    plunderen

    Het wil nog weleens helpen een goed gilde te zoeken met meer ervaren spelers om je vragen te beantwoorden
  18. Miepie in Wonderland

    Discussietopic voetbalbeker 2020

    Ieder event met een gokaspect hetzelfde verhaal. Het is gewoon puur toeval of je wint of verliest. Je kan ook 3x achter elkaar winnen met minder dan 30%. (Hoor ik dan weer zelden iemand over klagen). Maar het komt erop neer dat voor iedere speler die megaveel pech heeft er meestal ook wel een...
  19. Miepie in Wonderland

    handels tool eerlijke handel

    Vragen kan sowieso, als iemand het afneemt was het eerlijk
  20. Miepie in Wonderland

    Geen diamanten gekregen,wel betaald!

    ehhh, waarschijnlijk is het handiger en sneller om even ingame een supportje te maken
Bovenaan