Discussietopic gilde-expeditie wijzigingen

Felair

Actief lid
Gelukkig niet PH :)
ben erg benieuwd wat de + gaat zijn in niv 4 ergens gehoord/gelezen (weet al niet meer waar) dat de helft van wat het nu is qua bonus er bovenop komt. We gaat het zien :-D
 
Gelden de upgrades alleen voor nieuwe gebouwen die je tijdens de GE op N4 speelt en krijgt, of krijgen de betreffende gebouwen die je al in je stad hebt staan ook de upgrade?
 
Welke nieuwe gebouwen?
Ik denk dat hij bedoelt, de gebouwen die je nu nieuw in je stad zet. Hij vraagt zich dus af, of de gebouwen die je al reeds in je stad hebt staan, ook aangepast kunnen worden, of enkel de gebouwen die je nieuw plaatst.
Gelden de upgrades alleen voor nieuwe gebouwen die je tijdens de GE op N4 speelt en krijgt, of krijgen de betreffende gebouwen die je al in je stad hebt staan ook de upgrade?
Het lijkt me logisch dat je de upgrades op alle gebouwen kunt gebruiken.
 

Wildstorter

Actief lid
Oh zo, ja de aankondiging zegt het al hè: "De volgende aanpassing brengt zes nieuwe upgradekits voor gebouwen van de gilde-expeditie en een nieuwe krimpkit."
En daarbij ook welke gebouwen het zijn.

Sorry als ik de vraag niet snapte, dit leek me te simpel om het antwoord te kunnen zijn...
 
Denk dat ik iets teveel gesmookt heb vandaag, hahaha! Ik heb er gewoon overheen gelezen dat het upgrade-KITS zijn. Dacht volledig nieuwe gebouwen met een upgrade t.o.v. de oude gebouwen... lekker snugger van me :)
 

DeletedUser9682

Guest
Snap niet waarom lvl4 moeilijker moest worden. wat maakt het spannender of na 10 pogingen er wel of niet door kom, halverwege. nou nee :(. eerst wel nu niet meer.
 
volgens mij hebben ze alleen het aanvalspercentage veranderd. Er was nu 1 gevechtje dat ik met de hand moest doen, de rest ging nog steeds prima op auto
 

MariMaria

Actief lid
Uitdagender .... het kost alleen maar meer goederen. Dat vind ik geen uitdaging. De prijzen zijn ook echt helemaal niets. Een upgrade van gebouwen die voor het grootste deel bij de antiquair terecht komen. Succes met GE4, ik doe geen moeite meer.
 
Uitdagender .... het kost alleen maar meer goederen. Dat vind ik geen uitdaging. De prijzen zijn ook echt helemaal niets. Een upgrade van gebouwen die voor het grootste deel bij de antiquair terecht komen. Succes met GE4, ik doe geen moeite meer.
Moeite? Ik speel niv.4 uit zonder amper een eenheid te verliezen. En dat op auto mode. Merkte niet zoveel verschil met hoe het was. Zag trouwens dat de oeroude gezichten nu ook gevechtswaarde krijgen met upgrade kits. Tja, dan is het misschien de moeite waard ze ooit eens te plaatsen. Nu zijn ze volstrekt zinloos. Overigens zijn de beloningen in GE met een hoge Reliekentempel echt wel interessant. Het regent Jade en Gouden relieken.
 

MariMaria

Actief lid
Moeite? Ik speel niv.4 uit zonder amper een eenheid te verliezen. En dat op auto mode. Merkte niet zoveel verschil met hoe het was. Zag trouwens dat de oeroude gezichten nu ook gevechtswaarde krijgen met upgrade kits. Tja, dan is het misschien de moeite waard ze ooit eens te plaatsen. Nu zijn ze volstrekt zinloos. Overigens zijn de beloningen in GE met een hoge Reliekentempel echt wel interessant. Het regent Jade en Gouden relieken.

Doe eens een rondje onderhandelen, merk je denk ik wel verschil. Dit spel kun je op meerdere manieren spelen echter de prijzen die je wint zijn voor 80% leuk voor spelers die vechten. Ik speel FoE al 5 jaar zonder te vechten. Events zijn er op aangepast, eventsgebouwen kun je vaak uit meerdere versies kiezen. Je kunt overal onderhandelen echter GE niveau 4 is werkelijk de moeite niet waard en GS houdt na 5 onderhandelingen ook op,
 

nietje52

Actief lid
Oeroude gezichten zijn nu ook niet zinloos hoor.
Als ik voor een event de tevredenheid moet verhogen gebruik ik ze graag.
 

Felair

Actief lid
Doe eens een rondje onderhandelen, merk je denk ik wel verschil. Dit spel kun je op meerdere manieren spelen echter de prijzen die je wint zijn voor 80% leuk voor spelers die vechten. Ik speel FoE al 5 jaar zonder te vechten. Events zijn er op aangepast, eventsgebouwen kun je vaak uit meerdere versies kiezen. Je kunt overal onderhandelen echter GE niveau 4 is werkelijk de moeite niet waard en GS houdt na 5 onderhandelingen ook op,

Vlad is volgens mij wel een speler met zoveel aanval dat hij er niets of bijna van merkt.
Maar onderhandelen is een keuze die je maakt uiteraard. Als je daar voor gaat dan dien je dus wel te zorgen dat je voldoende goederen hebt dus. Niveau 4 was vooral boeiend vanwege de diamanten en nu (voor mij dan) ook vanwege de terras upgrade. Ja ik verlies meer units maar dat is het me nog steeds wel waard.


Oeroude gezichten zijn nu ook niet zinloos hoor.
Als ik voor een event de tevredenheid moet verhogen gebruik ik ze graag.
Iedereen mag doen wat hij/zij wil hoor maar sinds de bekendmaking dat de antiquair in aantocht was bewaar ik alles om in te ruilen, prijzen van items lijken nog steeds niet echt omlaag te gaan in de veilingen dus ik bouw wel wat versieringen voor de tevredenheidsmissies.

Trouwens helaas geen terras upgrade deze ronde, jammer maar komt vanzelf wel :-D
 
Doe eens een rondje onderhandelen, merk je denk ik wel verschil. Dit spel kun je op meerdere manieren spelen echter de prijzen die je wint zijn voor 80% leuk voor spelers die vechten. Ik speel FoE al 5 jaar zonder te vechten. Events zijn er op aangepast, eventsgebouwen kun je vaak uit meerdere versies kiezen. Je kunt overal onderhandelen echter GE niveau 4 is werkelijk de moeite niet waard en GS houdt na 5 onderhandelingen ook op,
Waar zou ik onderhandelen? Waarom zou je überhaupt onderhandelen? :rolleyes: Of misschien kan ik beter vragen; waarom kies je ervoor niet te vechten? Je weet dat het een spelletje is en dat het maar pixels zijn he? Het is niet zo dat er begrafenissen worden gehouden wanneer je een gevecht doet in de GE..
 

MariMaria

Actief lid
Waar zou ik onderhandelen? Waarom zou je überhaupt onderhandelen? :rolleyes: Of misschien kan ik beter vragen; waarom kies je ervoor niet te vechten? Je weet dat het een spelletje is en dat het maar pixels zijn he? Het is niet zo dat er begrafenissen worden gehouden wanneer je een gevecht doet in de GE..

Waarom zou ik vechten. Waarom zou je uberhaupt vechten :rolleyes: Of misschien kan ik beter vragen: waarom kies je ervoor niet te onderhandelen.
Dit spel is gemaakt om te vechten EN / OF te onderhandelen. Je mag gewoon kiezen hè. Ze zijn bij het Zomerevent alleen wat keuzemogelijkheden vergeten.
 
Bovenaan