Discussietopic PvP Arena

Ik krijg geen medelijden....

Gewoon opdracht van bovenaf...kijken of mensen meer diamanten wil gebruiken voordat het spel ten einde komt
 

DeletedUser10267

Guest
Ik ben al blij dat op BETA niet zo irritante uitroepteken of pijl erboven hangt wanneer je nog niets gedaan hebt met die toren.
Maar dat is dan ook het enige pluspunt wat ik tot nu toe ervan gelezen of gezien heb... Begin ik er aan nee.

Wel een paar vragen.

Moet je nu perse PvP spelen om aan medailles te komen? Niet voor mezelf hoor. Maar voor beginnende spelers of spelers die nog hun laatste stukjes grond willen kopen was dit wel 1 van de mogelijkheden om aan medailles te komen.

Punten die je verzamelt via de continentenkaart, GE of GvG worden dus niet meer opgeteld bij de PvP toren. Waarom haal je dan ook niet gelijk de rechtstreekse burengevechten eruit.. Als je toch alles aan het omgooien bent doe het dan wel gelijk goed.
Aanvallen van buren levert geen punten meer op, dus zal het enkel voor plunderen nog interessant zijn.
 

Wildstorter

Actief lid
Aanvallen van buren levert geen punten meer op, dus zal het enkel voor plunderen nog interessant zijn.

Ja dus zeker niet weghalen! Dat onderscheid het spel van andere spellen... Daarnaast levert het nog steeds punten op voor de algemene ranking.

Fijn dat jij het niet zo ziet maar om dan direct voor iedereen te beslissen dat het aanvallen van buren eruit moet is een beetje kort door de bocht.
 
"Er wordt geluisterd naar spelers, maar het is uiteraard lastig om in 3 dagen al grote wijzigingen door te voeren. Nog eventjes afwachten wat de toekomst zal brengen"

"De eerste "verbetering" is al doorgevoerd, je kan nu nog meer pogingen kopen met diamanten hahahaha, BRAVO INNO"

"Met de PvP arena kan je dagelijks slechts een handjevol gevechten op automatisch doen.
Je kan wel pogingen bijkopen met diamanten.
De winnaars van de PvP arena worden dus niet de meest actieve vechters maar spelers met de diepste zakken. "

( Copy/paste uit diverse reacties )

Nu nog beloningen er aan toevoegen zodat die spelers er wat aan hebben ( anders besteden ze geen geld )

Idee:

+100 aanval/verdediging op aanv. en verd. leger ( te verhogen naar 200.000 )
levert 25FP per lvl
en neemt maar 1 hokje in beslag
 

Seconddream

Actief lid
En dit is dus precies waarom ik me afvraag wat dit topic hier doet. De niet Beta spelers zijn afhankelijk van de input van mensen welke wel op Beta spelen. Daarbij kan er natuurlijk altijd iets verkeerd geïnterpreteerd worden waardoor de discussie in principe waardeloos wordt omdat informatie niet aansluit of niet correct is. Dus als je er over wilt discussieren als Beta speler: mooi daar doen, ben je geen Beta speler dan niet mee bemoeien :)

Het is juist de bedoeling dat er een discussie hier ontstaat, daarom is het onder aandacht de gebracht.
 
Ik heb op beta zojuist mijn verdedigende leger vervangen door een setje ijzertijd eenheden. Het maakt namelijk toch niet uit wat je er neerzet aangezien de enigen die me aanvallen minimaal 4 tijdperken verder in het spel zitten en mijn leger dus kansloos is wat ik er ook neer zou zetten. Morgen haal ik het hele leger weg en stop ik helemaal met deze zinloze toevoeging aan het spel...
 

Biervent

Actief lid
Kijk, dat het ze gaat om dia's te verkopen is zo duidelijk als wat. Want laten we eerlijk zijn. Het zal echt niet zo zijn dat iemand van het ontwikkel team kwam binnenlopen met de mededeling; "Ik heb nu toch een lumineus idee, als we dit invoeren is toch wel minimaal 75% van alle spelers tevreden". Als dat echt zo zou zijn dan weet je dat zo'n persoon is doorgeslagen, of drugs heeft gebruikt .
 

Seconddream

Actief lid
Dat je voor een bepaalde voordeel diamanten moet betalen is nog tot daar aan toe, het is alleen voor veel spelers gewoon niet te doen.
Maar laten we nu niet al te hard van stapel lopen, het is nog steeds een test fase en gezien de massale negatieve geluiden lijkt het mij voor de hand liggen dat er aanpassingen komen alvorens het wordt uitgerold.
 
" I'm in Early Middle Ages, will I have to fight against players in Space Age Asteroid Belt?
Although such a scenario is unlikely to occur, you can face players from higher Eras, particularly as a strong fighter. If the difference in era and combat points is too great, they won't be included in your opponents' list. "

" Ik heb op beta zojuist mijn verdedigende leger vervangen door een setje ijzertijd eenheden. Het maakt namelijk toch niet uit wat je er neerzet aangezien de enigen die me aanvallen minimaal 4 tijdperken verder in het spel zitten en mijn leger dus kansloos is wat ik er ook neer zou zetten. "

"Er wordt geluisterd naar spelers, maar het is uiteraard lastig om in 3 dagen al grote wijzigingen door te voeren. Nog eventjes afwachten wat de toekomst zal brengen"

Blijkbaar hebben we hier programmeurs die of niet luisteren of zo maar wat doen.

" Dat je voor een bepaalde voordeel diamanten moet betalen is nog tot daar aan toe, het is alleen voor veel spelers gewoon niet te doen.
Maar laten we nu niet al te hard van stapel lopen, het is nog steeds een test fase en gezien de massale negatieve geluiden lijkt het mij voor de hand liggen dat er aanpassingen komen alvorens het wordt uitgerold. "

"De eerste "verbetering" is al doorgevoerd, je kan nu nog meer pogingen kopen met diamanten hahahaha, BRAVO INNO"

Meer kans is dat er een paar spelers veel uitgeven en dit hele gebeuren daarop is gericht.

Elke Moderator die met droge ogen anders durft te beweren graag ook even wat bewijs leveren
 

Biervent

Actief lid
Elke Moderator die met droge ogen anders durft te beweren graag ook even wat bewijs leveren
Je weet dat zoiets nooit gaat gebeuren hè. Al dit soort veranderingen en/of aanpassingen zijn er juist op gericht om ons zoveel mogelijk dia's te laten gebruiken. Niets op tegen overigens, het is tenslotte een bedrijf dat winst moet maken om de noodzaak van voortbestaan te garanderen. Ik zou alleen graag een wat eerlijkere en directere communicatie willen zien. Niet zo van; "wij hebben het idee van de eeuw, dat vind iedereen leuk". Maar meer van; "wij zien de noodzaak om wat meer geld te creëren, we zijn van plan om dat op deze manier te doen".
 
Geld uitgeven, prima...

Als dit precies zoals het event gaat worden, wordt het geld uitgeven om meer kans te maken op...

Maw een ordinaire collecte/loterij
 
47 paginaas met alleen kritiek op de beta geloof me als dit life gaat raken ze 2 derde spelers kwijt er is geen toren meer te zien op de mappen geen punten te zien na gevechten op meerdere tijden knokken zinloos is er niet meer beta valt stil iedereen heeft de ziekte erin ook ik geen motivatie meer om te spelen.
Ja een game killer van een wijzeging maar dan letterlijk FoE zal stuk gaan begint elvenar 2 te worden zo alles auto doodsaai.

Onderstaande heel mooi geschreven.


i tried believing that they listened and understood and went to work for years and had to give up.

Look at any feedback they get, SAAB era for example or GbG have all caused mass disappointed feedback, this forum is more for report a bug feedback rather than 'we care for your opinions'. And where are the paid employees? They dont appear to the public, and they're actually accountable rather than volunteers that put things on a list to be ignored.

Check out some of the live Q&A's with the Devs, you get the impression this game would have a good compitant team of people running it, then two people sit down, one will be soley responsible for events but doesnt even know the name of previous events and buildings or blatently even play the game so any feedback isnt even understood and another soley responsible for new era's who is blatently so passionate about his own story board that any feedback is washed off...because he's right, end of.

I'm not normally one for championing Chief Execs having to lose their job because of the failure of staff to deliver, but in this instance, the team delivering this game from management to senior paid developers is insufficient, weak, lack any form of passion from the players POV, under staffed and disorganised, and that responsibility lands at the top.

The initial concept of this game was genius, and investment was good years back to monopolise on it, and now tailing off to end of life care. Well all these years Inno and other games companies keep trying to replocate a success as big as FoE was and fail, this game is not dead, its dying due to incompitent management, and if that management believe they will invent a game just as good and profitable to replace it then they dont look in the mirror enough and say 'we were just lucky'.

This idea, and i can almost guarantee the next era since the same person that did SAAB is doing it need scrapping off, executive management sacking, a fresh team to review their business model and do things right, because they dont have another FoE, just other junk games that are a poor copy like those that china chucks on to the app stores at hundreds a week.

In short...this junk is another nail in the coffin, how they handle all this feedback will be another, and the final nail isnt far off if they dont wisen up
**********************************************************************************************************
even de vertaling anders krijg ik hier weer wat gedoe op beta schreef ik nl dus doe beiden dan maar
**********************************************************************************************************
# 917
ik probeerde te geloven dat ze luisterden en begrepen en jarenlang aan het werk gingen en moesten opgeven.

Kijk naar alle feedback die ze krijgen, SAAB-tijdperk bijvoorbeeld of GbG hebben allemaal massale teleurgestelde feedback veroorzaakt, dit forum is meer voor het melden van een bugfeedback in plaats van 'wij geven om uw mening'. En waar zijn de betaalde werknemers? Ze verschijnen niet voor het publiek en ze zijn eigenlijk verantwoordelijk in plaats van vrijwilligers die dingen op een lijst zetten om te negeren.

Bekijk enkele van de live Q & A's met de ontwikkelaars, je krijgt de indruk dat deze game een goed team van mensen heeft die het runnen, dan gaan twee mensen zitten, één is alleen verantwoordelijk voor evenementen, maar kent niet eens de naam van eerdere evenementen en gebouwen of speel het spel schaamteloos, dus elke feedback wordt niet eens begrepen en een andere persoon die verantwoordelijk is voor nieuwe tijdperken, die overduidelijk zo gepassioneerd is over zijn eigen verhaalbord dat alle feedback wordt weggespoeld ... omdat hij gelijk heeft, einde van.

Normaal gesproken ben ik er niet een voorstander van Chief Execs die hun baan moeten verliezen vanwege het falen van personeel om te leveren, maar in dit geval is het team dat deze game levert van management tot senior betaalde ontwikkelaars onvoldoende, zwak en mist elke vorm van passie van de spelers POV, onder bemand en ongeorganiseerd, en die verantwoordelijkheid belandt bovenaan.

Het oorspronkelijke concept van dit spel was geniaal, en het was goede jaren geleden om het te monopoliseren, en nu stopte het met de zorg aan het levenseinde. Al die jaren blijven Inno en andere gamebedrijven proberen een zo groot succes als FoE te herplaatsen en falen, dit spel is niet dood, het sterft door incompetent beheer, en als dat management denkt dat ze een spel net zo goed zullen uitvinden en winstgevend om het te vervangen, dan kijken ze niet genoeg in de spiegel en zeggen 'we hadden gewoon geluk'.

Dit idee, en ik kan het volgende tijdperk bijna garanderen, aangezien dezelfde persoon die SAAB heeft gedaan het moet schrappen, het management moet ontslaan, een nieuw team om hun bedrijfsmodel te herzien en de dingen goed te doen, omdat ze geen andere FoE hebben, gewoon andere junk-games die een slechte kopie zijn, zoals die die China honderden keren per week in de app-winkels gooit.

Kortom ... deze troep is weer een spijker in de kist, hoe ze met al deze feedback omgaan, zal een andere zijn, en de laatste spijker is niet ver weg als ze niet wakker worden

*************************************************
De link naar Beta Forum
**************************************************
 
Laatst bewerkt:
FoE zal stuk gaan begint elvenar 2 te worden zo alles auto
Alles auto? Dan wil ik je er graag op wijzen dat je in de browserversie van elvenar ook handmatig kunt vechten, en de community manager heeft gezegd dat het op de to-dolijst staat om in te voeren in de app.
Grootste verschil is dat je je buren niet kunt aanvallen en plunderen. En dan is vooral het plunderen het verschil, als je hier je buren aanvalt, vecht je nog altijd tegen de pc.

Maar het is wel een feit dat het echt de slechtste verandering is die ik heb gezien in FoE. Laat ons op z'n minst de mogelijkheid om handmatig te vechten.
 
Ik ben al blij dat op BETA niet zo irritante uitroepteken of pijl erboven hangt wanneer je nog niets gedaan hebt met die toren.
Maar dat is dan ook het enige pluspunt wat ik tot nu toe ervan gelezen of gezien heb... Begin ik er aan nee.

Wel een paar vragen.

Moet je nu perse PvP spelen om aan medailles te komen? Niet voor mezelf hoor. Maar voor beginnende spelers of spelers die nog hun laatste stukjes grond willen kopen was dit wel 1 van de mogelijkheden om aan medailles te komen.

Punten die je verzamelt via de continentenkaart, GE of GvG worden dus niet meer opgeteld bij de PvP toren. Waarom haal je dan ook niet gelijk de rechtstreekse burengevechten eruit.. Als je toch alles aan het omgooien bent doe het dan wel gelijk goed.
Aanvallen van buren levert geen punten meer op, dus zal het enkel voor plunderen nog interessant zijn.
Je krijgt voor elke aanval nog wel punten maar er zijn geen torens meer dus je speelt alleen nog maar voor de server ranking er is geen straat ranking meer doodsaai.
 

DeletedUser8483

Guest
Werken de Rituele Vlammen, Wachtvuren, Botanische rotondes, Schaakborden e.d. ook?
 

Geluuk

Lid
Het is juist de bedoeling dat er een discussie hier ontstaat, daarom is het onder aandacht de gebracht.
Maar is een discussie voeren of iets wat je nooit gezien/gedaan hebt niet compleet nutteloos? ....
Helemaal als je dan gaat discussiëren over hoe het de algemene gameplay kan beïnvloeden..
 

Biervent

Actief lid
Maar is een discussie voeren of iets wat je nooit gezien/gedaan hebt niet compleet nutteloos? ....
Helemaal als je dan gaat discussiëren over hoe het de algemene gameplay kan beïnvloeden..
Natuurlijk is het niet zinloos.
Ik heb jou huis nog nooit gezien maar we zouden toch een discussie kunnen voeren over hoe je in jouw huis iets zou kunnen verbouwen. Dat zou dan net zo zinloos kunnen zijn. Terwijl je dan eventueel toch goede adviezen zou kunnen krijgen,
 

Geluuk

Lid
Natuurlijk is het niet zinloos.
Ik heb jou huis nog nooit gezien maar we zouden toch een discussie kunnen voeren over hoe je in jouw huis iets zou kunnen verbouwen. Dat zou dan net zo zinloos kunnen zijn. Terwijl je dan eventueel toch goede adviezen zou kunnen krijgen,
Ja, dus jij laat je huis verbouwen door iemand die er nog nooit geweest is?... Je gaat in de bovenstaande discussie af op de interpretatie en aannames van andere.. Normaliter neem je inderdaad de bevindingen van een brede periferie mee in een discussie, echter ben ik van mening dat die dan wel een eigen mening hebben gevormd en niet iets van "horen" van andere...
 
Bovenaan