Discussietopic PvP Arena

DeletedUser9703

Guest
Moet je trouwens ook zelf een verdediging neerzetten?
Ik verwacht dan heel veel tegen 2 speermannen te vechten. Want zonder dia kom je niet in de top, dus waarom moeite doen voor een plek. Of je nou 1000e of 2000e wordt.
Of slaat mijn opmerking nergens op omdat ik deze nieuwe PVP nog helemaal niet ken.
 

jovayana

Actief lid
Ja je moet een verdediging neerzetten , maar dat kan ook 1 enkele eenheid zijn. maar de punten worden niet gegeven op het leger dat je aanvalt maar op de sterkte van de tegenstander. de sterkste leveren je 200 punten op en die er net onder 100 punten.
Los daarvan krijg je natuurlijk de normale punten voor je gevecht die tellen voor de algemene rangschikking , dus als je daar 1 legertje in zet zal je tegenstander daar niet veel aan verdienen :)
 

NormaJeane

Actief lid
Eerlijk gezegd begrijp ik niet:
- waarom een spel-onderdeel als PvP waar nauwelijks spelers-aanmerkingen op zijn wordt gewijzigd.
- waarom aan een spel-onderdeel als GvG waar wel veel spelers-aanmerkingen op zijn (iig ogenschijnlijk) niets wordt gedaan.
Just my 2 cents ;)
 
Laatst bewerkt:

Biervent

Actief lid
Als het een onderdeel zou zijn wat naast de "gewone" PVP zou komen zou het mij prima zijn. Dat het in plaats komt van vind ik wel erg jammer. Ik vond het wel prettig om zo hoog mogelijk te scoren in de "ouderwetse" PVP. Ik was daar ook vrij actief mee. Ik ben bang dat ik persoonlijk wat minder actief hierin ga worden, maar ach, het voordeel is, dan houd ik gewoon weer mat meer dia's in mijn eigen zak.
 

Wildstorter

Actief lid
kan je het gevecht wel zien ? hoe het verloopt....of je ziet alleen maar uitslag?

En dit is dus precies waarom ik me afvraag wat dit topic hier doet. De niet Beta spelers zijn afhankelijk van de input van mensen welke wel op Beta spelen. Daarbij kan er natuurlijk altijd iets verkeerd geïnterpreteerd worden waardoor de discussie in principe waardeloos wordt omdat informatie niet aansluit of niet correct is. Dus als je er over wilt discussieren als Beta speler: mooi daar doen, ben je geen Beta speler dan niet mee bemoeien :)

Topic zou er om die reden da

Had dan de wijzigingen in GE als aankondiging neergezet want die gaan dinsdag op alle live servers al in..
 

jovayana

Actief lid
Je ziet alleen de uitslag
 

Bijlagen

  • pvp gevecht.png
    pvp gevecht.png
    748,3 KB · Weergaven: 123

jovayana

Actief lid
Op het betaforum na 3 dagen pvp al 27 pagina's negatieve kritiek , geen enkele positieve noot daar tussen hahaha.
 

Felair

Actief lid
En dit is dus precies waarom ik me afvraag wat dit topic hier doet. De niet Beta spelers zijn afhankelijk van de input van mensen welke wel op Beta spelen. Daarbij kan er natuurlijk altijd iets verkeerd geïnterpreteerd worden waardoor de discussie in principe waardeloos wordt omdat informatie niet aansluit of niet correct is. Dus als je er over wilt discussieren als Beta speler: mooi daar doen, ben je geen Beta speler dan niet mee bemoeien :)

The sneak peek is to encourage players to come to the Beta server and try the feature. We also encouraged feedback from the live servers on Guild Battlegrounds, last year, so rest assured that this does not mean that we plan to bypass the feedback and testing, just to encourage more people to join us.

Dat is dus schijnbaar de reden :rolleyes:
 
" The sneak peek is to encourage players to come to the Beta server and try the feature. We also encouraged feedback from the live servers on Guild Battlegrounds, last year, so rest assured that this does not mean that we plan to bypass the feedback and testing, just to encourage more people to join us. "

Wordt er dan ook geluisterd naar die mensen?

" Op het betaforum na 3 dagen pvp al 27 pagina's negatieve kritiek , geen enkele positieve noot daar tussen hahaha. "

Misschien eerst eens vragen waar behoefte aan is?
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Er wordt geluisterd naar spelers, maar het is uiteraard lastig om in 3 dagen al grote wijzigingen door te voeren. Nog eventjes afwachten wat de toekomst zal brengen :)
 
" Op het betaforum na 3 dagen pvp al 27 pagina's negatieve kritiek , geen enkele positieve noot daar tussen hahaha. "

Klinkt mij een beetje alsof er niet eens gevraagd word wat spelers willen.

a) Zonde van de tijd
b) Gevoeld dat er alleen maar naar geld gekeken word
 
En hier nog iets:

" De beloningen heb ik nog niet veel info over kunnen vinden, maar slechter dan die pvp torens kan het nooit zijn natuurlijk werd tijd dat die geruimd werden "

Die moeten wel monsterlijk goed worden willen mensen er aan mee doen als je de reacties leest.

Maw, hoe maken we een spel waar de balans weg is nog schever?
 

jovayana

Actief lid
De eerste "verbetering" is al doorgevoerd, je kan nu nog meer pogingen kopen met diamanten hahahaha, BRAVO INNO
 

jovayana

Actief lid
Ja echt er wordt geluisterd naar de feedback , iedereen zegt dat ze geen diamanten gaan uitgeven voor iets dat in de huidige context waardeloos is en wat doet inno ? De limiet voor beurten met diamanten te kopen verhogen.

In ieder geval toch een nieuw record gevestigd op de beta, na 4 dagen 36 pagina negatieve kritiek , nooit gebeurt haha.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan