Zoekresultaten

  1. MvHs

    20:00 uur GvG

    Aangezien GvG gaat verdwijnen om 20:00 uur. Verwacht ik wel iets terug om 20:00 uur. Hopelijk een Gilde versus Gilde idee van innogames welk minder Bot/Script gevoelig is en/of dat men dat kan handhaven. Alle GvG spelers hebben straks om 20:00 uur niets meer te doen, vandaar mijn comment. Zorg...
  2. MvHs

    Suggestie Gilde Strijdperken.

    Graag wil ik met de deur in huis vallen wat Gilde Strijdperken betreft. Iedereen kan zien hoe snel een sector door een gilde wordt ingenomen. Ook midden in de nacht als ik aanwezig ben. Soms zie ik zelf hoe snel sommige gilde's een sector daar pakken ongeacht het tijdstip. Mijn vraag aan...
  3. MvHs

    Annuleren van productiegebouwen

    Sinds een van de laatste updates kunnen we men een paar klikken onze productiegebouwen aanzetten met een zoom als laatste erbij :) Is nog een foutje denk ik die zoom. Is het dan niet handig als je ook je gebouwen met een paar klikjes kan annuleren en opnieuw aanzetten naar behoefte. Gaarne...
  4. MvHs

    Enter knop

    Het zou makkelijk zijn dat als je in een groots gebouw forgepunten aan het storten bent je ook de <enter> knop kan gebruiken ipv. je muis op het vakje klikken. Misschien kan dat verwezenlijkt worden.
  5. MvHs

    Nieuw troepengebouw net zals de Alcatraz?

    Er word door innogames steeds meer upgrades en aanpassingen gemaakt die troepen vergen. Echter word er geen groots gebouw vrijgegeven die troepen gaat leveren zoals de alcatraz. Nu met pvp, ge, gs en gvg loopt het helemaal scheef en iedereen verliest meer troepen dan dat ze erbij krijgen of...
  6. MvHs

    Schurken

    Heel veel leden gebruiken schurken om aan te vallen of te verdedigen. Elke keer moeten die leden dan helemaal naar rechts scrollen om bij die schurken uberhaupt te komen. Wellicht is het makkelijker voor iedereen als die schurken voortaan helemaal links in het begin komen te staan?
  7. MvHs

    Kunsttentoonstelling

    Euh kan de kunsttentoonstelling wat vaker langkomen in de antiqair? Vind het maar mondjesmaat wat hij langskomt.
  8. MvHs

    Klickbots

    Het zou innogames hulde geven wanneer de klickbots worden aangepakt zonder dat men een reactie geeft er achteraan te gaan. Je krijgt geen inzage dus is het maar de vraag of dat echt gebeurd. Het zou wel zo netjes zijn als innogames inzage geeft in hun zogenaamde onderzoeken. Voordeel...
  9. MvHs

    GS Bots

    Ik krijg zeer het vermoeden dat er klikbots gebruikt worden in GS. Als er midden in de nacht een sector van 160 word ingenomen door andere gilde's binnen 1 minuut word ik er een beetje huiverig om. Als je support mailt hierover krijg je de standaard antwoorden maar geen inzage erin. Er word dan...
  10. MvHs

    Online zien wat er gestort word in de GG's

    Zo waardeloos dat je niet online kan zien wie wat stort in je Grootse Gebouwen. Kost je wederom een rsi arm door het klikken als je met 5 man aan het storten bent. Voordeel: Minder rsi klachten Nadeel: meer rsi klachten
  11. MvHs

    Innogames 2000?

    Wat scrollen betreft loopt innogames erg achter in de tijd. Tegenwoordig kan je overal doorheen scrollen anno 2020. Bij innogames helaas niet. geld voor een hoop zaken. bv. Je markt en je mail. Wellicht meerdere dingen. Hopelijk gaat men hier eens naar kijken dat maakt het allemaal een stuk...
  12. MvHs

    Minder tijdrovende events en add ons

    Zou fijn zijn als innogames eens rekening gaat houden met mensen die werken en andere dingen te doen hebben dan alleen maar foe spelen. We hebben allemaal een real life en dit spelletje zou voor ontspanning moeten zorgen volgens mij. Waarom dan GS erin donderen en al die events waar je onderhand...
  13. MvHs

    Troepen handelen

    Waarom kan je wel je goederen verhandelen maar niet je troepen? Als er een vliegveld geplaatst kan worden kan je die troepen verplaatsen, desnoods alleen onder gildeleden.
  14. MvHs

    Invetaris zoeken

    Kan het mogelijk gemaakt worden in je invetaris dat als je zoekt, de zoekfunctie blijft staan net zoals in je antiqair?
  15. MvHs

    Antiquair

    Zou het misschien mogelijk zijn dat het product wat aangeboden word een voorraad gaat krijgen? Vaak komt het namelijk voor dat men met 1 muntje verschil het gebouw binnenharkt. Als je een voorraad aan gebouwen hebt kunnen meerdere spelers het gebouw verkrijgen. Je zou het kunnen gaan opzetten...
  16. MvHs

    Negeren van gildeleden

    Ik zou het fijn vinden dat gildeleden elkaar niet kunnen negeren. Het was voor mij een nieuwe ervaring dat het kon. Dat je nu je buren en/of vrienden kan negeren allemaal prima. Maar gildeleden vind ik wel een dingetje.
  17. MvHs

    Evenementen

    Zit er een idee achter bij evenementen dat je ineens niet meer verder kan en per dag moet wachten op een nieuwe missie? Ik speel liever gelijk door namelijk.
  18. MvHs

    Admin

    Een tussenstapje tussen de oprichter en de leiders van het gilde. Een Admin taak. Die zou dan eventuele leiders kunnen ontslaan uit je gilde. Bij ons bestaat het gilde uit veel leiders en een oprichter. We hebben het oog op Admins om leiders eventueel te kunnen ontslaan bij afwezigheid maar...
  19. MvHs

    Dubbelaccounts

    Als men meerdere berichten bij innogames binnenkrijgt over het vermoeden van dubbelaccounts dat het zo dusdanig word opgelost dat niemand er meer last van heeft wat gvg betreft. De gilde's die het aan innogames doorgeven hebben zelf wel een idee of het over een dubbelaccount gaat en/of een...
  20. MvHs

    Sloopgilde's

    Zou het niet leuk zijn als mensen die gvg gevochten hebben meer dan een maand niet meer op gvg mogen vechten om sloopgilde's tegen te gaan? Anders iets anders verzinnen met zijn allen om sloopgilde's tegen te gaan.
Bovenaan