20:00 uur GvG

MvHs

Actief lid
Aangezien GvG gaat verdwijnen om 20:00 uur. Verwacht ik wel iets terug om 20:00 uur.
Hopelijk een Gilde versus Gilde idee van innogames welk minder Bot/Script gevoelig is en/of dat men dat kan handhaven.
Alle GvG spelers hebben straks om 20:00 uur niets meer te doen, vandaar mijn comment.
Zorg dan dat we om 20:00 uur wat te doen hebben, wij zijn niet degene die het spel verderven.
Geld denk voor heel veel (straks ex) GvG spelers.
 

Joey-the-king

Actief lid
Dit is het ideeënforum.. En wat jij typt is geen idee. Ook niet echt een suggestie, het is gewoon jouw verwachting.

Wat GvG zal vervangen is al bedacht door Inno. Je kunt hopen en wensen wat je wilt, maar we moeten gewoon afwachten.

Overigens denk ik niet dat het iets zal zijn zoals GvG met een reset om 8 uur.
 
Laatst bewerkt:
minder bot/script gevoelig? Dan hadden ze die oplossing al lang geïmplementeerd hebben. Want het gebeurt ook in GS. Dus ik verwacht geen verbetering
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Hoe de vervanging er precies uit gaat zien is nog even afwachten, maar ik verwacht niet dat het iets wordt dat om 20:00 reset. Als je per se om 20:00 wil spelen, dan speel je toch op dat tijdstip? Als je de rest van de dag niet inlogt is er genoeg te doen.
 

MvHs

Actief lid
Ach ik hoop gewoon dat we om 20:00 uur iets leuks te doen hebben op FOE. Dat doen we nu al ruim 8 jaar met een groepje dus het zou zonde zijn als dat niet meer het geval is.
 
Bovenaan