Antiquair

MvHs

Actief lid
Zou het misschien mogelijk zijn dat het product wat aangeboden word een voorraad gaat krijgen?
Vaak komt het namelijk voor dat men met 1 muntje verschil het gebouw binnenharkt.
Als je een voorraad aan gebouwen hebt kunnen meerdere spelers het gebouw verkrijgen.
Je zou het kunnen gaan opzetten als een soort veiling.
Sommige spelers krijgen het dan via de veiling en anderen weer niet.
 

Atokirina

Actief lid
Zou het misschien mogelijk zijn dat het product wat aangeboden word een voorraad gaat krijgen?
Vaak komt het namelijk voor dat men met 1 muntje verschil het gebouw binnenharkt.
Als je een voorraad aan gebouwen hebt kunnen meerdere spelers het gebouw verkrijgen.
Je zou het kunnen gaan opzetten als een soort veiling.
Sommige spelers krijgen het dan via de veiling en anderen weer niet.
Kan je dit iets uitgebreider omschrijven want het is me niet 100% duidelijk en heb direct al heel wat vragen.
 

Wildstorter

Actief lid
Toppie idee, waar ik nu 1 item pak op het laatste moment kan ik dan 5 items pakken voor 5 muntjes meer.

En het is nu al een veiling, je kan 2 uur lang tegen elkaar opbieden (extra verlengingen van max. 30 seconden niet meegetelt) en als je voortijdig afhaakt trek je jezelf dus terug uit de veiling. Of je bied zelf gewoon wat meer om de rest af te schrikken...
 

MvHs

Actief lid
Dat je niet van elkaar kan zien wat een ander bied. Zeg maar anoniem bieden.
Iedereen bied wat hij kan missen, niemand krijgt iets te zien en daarna worden de prijs uitgekeerd.
 

Wildstorter

Actief lid
En waarom zou dat systeem dan beter zijn? Dan kan het nog steeds dat iemand je met 1 of 10 muntjes overtreft net als nu. En ook heel vaak zie ik op het einde dat er nog met 5.000 per keer verhoogd wordt trouwens. Dat laatste staat dan weer haaks op hetgene jij nu voorstelt.
 

Atokirina

Actief lid
Ben geen voorstander van dit idee.

Ik zie eerlijk gezegd de voordelen er niet van in, mensen zouden gemiddeld stukken meer gaan betalen omdat ze blind bieden op een gemiddelde. Dus automatisch ga je wat meer gaan bieden om wat meer zekerheid te hebben.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Veilingen zullen blijven werken zoals ze nu werken, toch bedankt voor de suggestie.
 
Bovenaan