Suggestie Gilde Strijdperken.

MvHs

Actief lid
Graag wil ik met de deur in huis vallen wat Gilde Strijdperken betreft.

Iedereen kan zien hoe snel een sector door een gilde wordt ingenomen.
Ook midden in de nacht als ik aanwezig ben.
Soms zie ik zelf hoe snel sommige gilde's een sector daar pakken ongeacht het tijdstip.


Mijn vraag aan Innogames is hier ook naar worden gekeken.

Zelf vermoed ik bots / scripts bij sommige spelers, anders kun je je simpelweg die sectoren niet zo snel innemen.


Is het zo dat als een speler bots / scripts een verbod krijgt?

Zo ja, kan het in de toekomst dan zo geregeld zijn dat je een permanent verbod krijgt als je meerdere keren voor
het gebruik van bots en/of scripts een verbod heeft gekregen?


Geld voor Gilde Strijdperken, denk ook dat je Gilde v/s Gilde kan meenemen.


Graag hoor ik jullie reacties.
Groetend, MvHs
 
Laatst bewerkt:

DarthRonin

Actief lid
Wat is snel?
En waarom zou het niet mogelijk zijn dat er in die gildes gewoon meerdere spelers actief zijn in de nachtwacht?
 
Sowieso, tot nu toe echt nog niets gehoord van bots hoor bij die hoge snelle gildes, zou ook veel te hard opvallen onder de gildeleden. Sommige gilde zijn gewoon knetter sterk en fanatiek... ok snachts (daar worden soms speciaal spelers voor gezocht)
 
En wat zou nu de suggestie dan zijn? Als FoE scripts ziet gebruiken is het toch al einde account volgens het regelement?
 

DarthRonin

Actief lid
tot nu toe echt nog niets gehoord van bots hoor bij die hoge snelle gildes

Ik heb een tijdje geleden op F in een gilde gezeten waar werd beweerd dat er scripts zijn die in GSP gebruikt worden.
Het zou dus bestaan, verder heb ik er geen bewijs van gezien buiten de beweringen dat het met zekerheid bestond.

In dat gilde werd wel nonstop geklaagd dat tegenstanders het gebruikten omdat ze de sector op prime time sectoren binnen tikten in minder dan een halve minuut.
Magoed, welk topgilde wat vol spelers zit die fanatiek zijn op GSP kan op prime time geen 20-30 spelers op de been brengen?
Als je er 16 heb hoef je er maar 10 gemiddeld te doen en die druk je er zo doorheen met al die BK's die er dan stonden.
Ik heb dus nooit iets gezien wat mij deed vermoeden dat er sprake was van botjes/scriptjes.

Heb ook weleens een nachtwacht gezien van 5 personen, dan hoef je ook maar 30 gevechten per persoon te doen en daar heb je geen minuut voor nodig.
Ben dus vooral nieuwsgierig wat de exacte parameters zijn van OP, want "snel" kan van alles zijn.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Als er bots worden gebruikt zullen spelers daar uiteraard voor worden gestraft, verder is dit een nutteloze suggestie.
 
Bovenaan