Negeren van gildeleden

MvHs

Actief lid
Ik zou het fijn vinden dat gildeleden elkaar niet kunnen negeren.
Het was voor mij een nieuwe ervaring dat het kon.
Dat je nu je buren en/of vrienden kan negeren allemaal prima.
Maar gildeleden vind ik wel een dingetje.
 

DeletedUser13460

Guest
en we blijven beleefd ... wetgeving zegt u zegt iets over mij maar niet tegen mij, dan moet ik weten wat u zegt over mij ten goede en ten kwade .... moraal van dit verhaal ... u bent u en ik ben ik en we blijven beleefd .. hartelijk dank voor uw zeggen, maar we kunnen toch tesamen wel een spelletje spelen !
 

Atokirina

Actief lid
Ik zou het fijn vinden dat gildeleden elkaar niet kunnen negeren.
Het was voor mij een nieuwe ervaring dat het kon.
Dat je nu je buren en/of vrienden kan negeren allemaal prima.
Maar gildeleden vind ik wel een dingetje.
Je ziet wel nog elkaars reacties in de Gilde-chat zelf.
 

Wildstorter

Actief lid
Je ziet wel nog elkaars reacties in de Gilde-chat zelf.

Nee die zie je dan ook niet meer in de gildechat. Enkel nog in mailverkeer met meerdere personen zal diegene nog zichtbaar zijn.

Verder zal er wel een goede reden zijn om een medelid (al dan niet tijdelijk) te negeren dus hoeft voor mij niets op verzonnen te worden.
 

Atokirina

Actief lid
Nee die zie je dan ook niet meer in de gildechat. Enkel nog in mailverkeer met meerdere personen zal diegene nog zichtbaar zijn.

Verder zal er wel een goede reden zijn om een medelid (al dan niet tijdelijk) te negeren dus hoeft voor mij niets op verzonnen te worden.
Ik heb het zonet even getest met een gildelid en heb beide berichten ontvangen (gildechat en groepschat).
 
Als gilde leden elkaar negeren wil dit zeggen dat men niet wil samen spelen .
Waarom blijft die persoon dan in je gilde?
Is het niet de bedoeling dat gilde leden elkaar onderling helpen.
Gewoon uit de gilde gooien dus . Of zelf een andere gilde zoeken waar men wel samenwerkt
 
Gildechat zie je ze niet meer (chat is alleen beschikbaar op de browserversie), in groeps- en gildeberichten wel. Maar het lijkt me niet nodig dat inno zich in gaat spannen voor dit idee, gewoon zelf de omgangsvormen in je gilde duidelijk vast leggen en als je niet wilt dat leden elkaar negeren dan zeg je dat. Weigeren ze zich er iets van aan te trekken dan kan je dmv de zogenaamde kick het probleem ook prima oplossen.
 
Bovenaan