Troepen handelen

MvHs

Actief lid
Waarom kan je wel je goederen verhandelen maar niet je troepen?
Als er een vliegveld geplaatst kan worden kan je die troepen verplaatsen, desnoods alleen onder gildeleden.
 
Ik zie ook alleen maar voordelen, vooral als ik lagere gildegenoten troepen uit hogere tijdperken kan geven op die manier. Kunnen ze mooi bijspringen op GvG. En ik denk dat het de vrede tussen de buurtjes in lagere tijdperken ook wel zal vergroten. En voor de crossers onder ons, die kunnen er misschien ook nog mooi een paar fp uit slaan.
 

Wildstorter

Actief lid
Jaaa dat zou mooi zijn, lekjer Mars eenheden in mijn verdediging zetten en met Mara eenheden aanvallen terwijl ik nog in het koloniale tijdperk zit. Ik zie ook alleen maar voordelen ten opzichte van kleinere spelers met een kleiner netwerk xD
 

Felair

Actief lid
ja goed idee, hoever zou je in een lager TP kunnen gaan met GS gevechten als je mars units hebt? :D
 

MvHs

Actief lid
Toch fijn dat men altijd sarcastisch kan reageren en zelf nooit een idee oppert :D
 

Wildstorter

Actief lid
Je slingert hier toch dingen neer als idee. Dan gaan anderen een mening geven natuurlijk en krijg je ook wel eens te horen dat er misschien op een manier misbruik/gebruik van gemaakt kan worden. Je kunt dan jouw idee aanpassen/bijschaven of je erbij neerleggen en beseffen dat het toch niet zo'n goed idee was. Iedereen heeft andere ideeën en gedachten ergens over, die kun je no-way allemaal vooraf inschatten.

En niks als idee aandragen?
Hieronder alvast 3 die ik zo snel terug kan vinden van mij...

 

MvHs

Actief lid
Vind het ook helemaal niet erg om commentaar te krijgen, integendeel.
Al die problemen kunnen toch opgelost worden door bv. troepen niet te kunnen leveren van een hoger tijdsperk. Wel lager of gelijk?
 

Wildstorter

Actief lid
Ik denk dat je het beter aan kan gaan passen naar troepen schenken in plaats van ruilen. Je kunt jouw mensen dan zolang voor iemand anders laten werken (beetje zoals slavenhandel werkt) als je dat zelf ziet zitten. Want in de praktijk gaat het ruilen daar toch op neer komen.

Overigens mag goederen schenken van mij ook wel ingevoerd worden, dat iedere keer 2:1 handelen als je iemand iets wilt geven is ook maar omslachtig.
 

Atokirina

Actief lid
Ik ben van mening dat dit de game mechanics zou breken.

Ik heb een donkerbruin vermoeden dat de devs deze optie nooit zullen implementeren, net om die reden.
 
Bovenaan