Zoekresultaten

  1. OlifaNT

    20.000 battles in 7 dagen, kan dat op een legale manier?

    Kan iemand mij uitleggen hoe iemand, zonder automatische muiskliktool, elke 30 seconden een battle kan doen, 24 uur per dag, 7 dagen in de week?
  2. OlifaNT

    Zomertijd, KOEKOEK

    Het is natuurlijk volslagen belachelijk dat de dagelijkse berekening wel in tijd wordt teruggezet, maar de 4 keer sector vrijgeven daarin niet is meegenomen. Ik heb nu dus geen enkele sector vrij kunnen geven, omdat die teller blijkbaar op 24 uur loopt.... Daar heeft ioemand heel goed over...
  3. OlifaNT

    Geen melding als een GG levelt

    Hebben jullie er ook last van dat je sinds enige tijd zelden of nooit nog een melding krijgt als er een GG is geleveld waar je in zat?
  4. OlifaNT

    Bevestigd [36984] Ongevraagd geschiedenis in beeld

    Sinds de update van gisteren krijg je, nadat je een wereld laadt, ongevraagd je geschiedenis in beeld als je een dorpje van een andere speler hebt bezocht en terugkeert naar je eigen dorp; of als je GvG opent en van tijdperk-kaart wisselt... Deze bug was opde beta ook al aanwezig en gemeld...
  5. OlifaNT

    Windows 10, Edge, Einde Flash

    Flash wordt niet meer ondersteund door de Edge browser in Windows 10. Werkt FoE dan nog wel in Windows 10?
  6. OlifaNT

    Deals over meerdere werelden

    Gisteravond laat ontstond er op de Global chat op C een discussie over wereldoverschrijdende-deals. Iemand vroeg om een paasei ruil tussen wereld A en C. Een aantal mensen, waaronder ik, zeiden tegen die persoon dat dit volgens de spelregels niet is toegestaan. We kennen allemaal wel een paar...
  7. OlifaNT

    Dreigement, graag advies

    Zojuist ontvingen wij op D het volgende dreigement. Wat zouden jullie doen?
  8. OlifaNT

    Extreem oneerlijke waarde van goederen in het HDT

    Als je in het HDT kijkt naar de waarde van de goederen kom je al snel tot de conclusie dat je een serieus probleem hebt (oftewel extreem benadeeld wordt) als je alleen beschikt over de grondstoffen voor de negatieve tevredenheidsgoederen. Zo kost een gasfabriek -350 per fabriek aan tevredenheid...
  9. OlifaNT

    Duplicaat Sinds update 1.20 geen automatisch maantje meer in barakken

    Gebruikersnaam: OlifaNT206 Wereld: Cigard, Dunarsund Sinds de laatste update (1.20) verschijnt er niet meer automatisch een maantje boven mijn militaire gebouwen als ik tijdens een gevecht een eenheid verlies. Je moet nu dus na elke gevecht F5'en om te zien in welke barak je wat kunt bouwen?
Bovenaan