Bevestigd [36984] Ongevraagd geschiedenis in beeld

OlifaNT

Actief lid
Sinds de update van gisteren krijg je, nadat je een wereld laadt, ongevraagd je geschiedenis in beeld als je een dorpje van een andere speler hebt bezocht en terugkeert naar je eigen dorp; of als je GvG opent en van tijdperk-kaart wisselt...

Deze bug was opde beta ook al aanwezig en gemeld.

Waarom is deze ultra vervelende bug gewoon op de live werelden geïntroduceerd????
 

DeletedUser9703

Guest
Ik begin dat geschiedenis scherm zat te worden. Komt te pas en te onpas naar voren.
 

DeletedUser9703

Guest
Nieuwe feature. Naast het geschiedenis scherm. Komt nu ook het herfstfestijn informatie scherm ongewenst naar voren.
Verzoek aan Innogames om de popup blocker weer aan te zetten.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Dit zal hopelijk met versie 1.85 opgelost worden, ik heb het dus vast tussen de opgeloste fouten gezet. Mocht het daarna nog voorkomen, laat het dan gerust weten.
 

OlifaNT

Actief lid
De bug is terug :(((((

En tevens krijg ik nog steeds geen meldingen van de meeste GG's die levelen...... het houdt niet op.. niet vanzelf.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

OlifaNT

Actief lid
Ik word per keer dat ik F5 verdrietiger van het laden van "geschiedenis". Ik merk dat ik soms zelfs gewoon hele werelden (en ook C) maar een paar uur helemaal niet meer laad omdat het GEKMAKEND is dat je 30+ seconden moet wachten als je iets hebt gedaan ergens.

Excuus voor het "drammen" hierover, maar is er al enig zicht op wanneer dit wordt opgelost?
 

DeletedUser9703

Guest
Je bent niet de enige hoor die er moe van wordt.
Ben je lekker aan het spelen. Is het al balen dat FoE weer crasht. En als je dan bent opgestart en verder wilt gaan met waar je mee bezig was, moet je verplicht wachten op die stomme popup.
 

DeletedUser4100

Guest
Ik word per keer dat ik F5 verdrietiger van het laden van "geschiedenis". Ik merk dat ik soms zelfs gewoon hele werelden (en ook C) maar een paar uur helemaal niet meer laad omdat het GEKMAKEND is dat je 30+ seconden moet wachten als je iets hebt gedaan ergens.

Excuus voor het "drammen" hierover, maar is er al enig zicht op wanneer dit wordt opgelost?
Goed nieuws, er is een oplossing onderweg.:) Nog heel even geduld.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Wanneer de geschiedenis weer opent, wanneer gebeurt dat dan precies en staat daar nieuwe informatie in sinds de laatste keer dat deze was geopend?
 

Mr.Quib

Actief lid
Dit gebeurt vooral wanneer ik terug kom in mijn stad na GvG, GE of vanuit een andere stad. Wanneer ik terugkom vanuit een andere stad komt ook vaak een (te late) GG melding en wanneer ik FP heb gedoneerd opent ook nog een GG uit de ander zijn stad.

Nieuwe informatie weet ik niet zeker, maar ik heb het idee dat dit niet altijd zo is, ik zal er eens op letten.
 

OlifaNT

Actief lid
Wat Quib zegt. En nee, niet als er iets nieuws is gebeurd, maar gewoon zomaar ongevraagd. Meestal (bijna altijd) als je in het gehucht van een andere speler bent geweest en terugkeert naar je eigen stad. En dan liefst als je even snel ergens wilt oogsten en fp's wilt dumpen en rap door wilt gaan naar een andere wereld.
 
Bovenaan