Bevestigd [36984] Ongevraagd geschiedenis in beeld

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Het is in ieder geval de bedoeling dat het weer wordt getoond wanneer je terugkomt in jouw stad, alleen niet als er niets nieuws is gebeurd natuurlijk. Ik zal het zelf ook eens in de gaten houden en doorgeven als het niet helemaal goed loopt.
 

OlifaNT

Actief lid
Het is in ieder geval de bedoeling dat het weer wordt getoond wanneer je terugkomt in jouw stad, alleen niet als er niets nieuws is gebeurd natuurlijk. Ik zal het zelf ook eens in de gaten houden en doorgeven als het niet helemaal goed loopt.

Waarom is dat de bedoeling?
 

mcsp

Actief lid
Vroeger werd de geschiedenis toch enkel getoond bij het inloggen en refreshen (en zelfs dan alleen maar als er wat nieuws gebeurd was)? Of vergis ik me nu zo erg?
Dat lijkt me iig voldoende ... als ik tussentijds wil weten wat er gebeurd is, kan ik nog altijd zelf naar de geschiedenis gaan kijken.

Er zijn best wel wat dingen te doen die je "wegleiden" uit je stad:
  • Een stad bezoeken
    • om gericht te m/o'en
    • om te doneren in GG's
    • om advies te geven als daar om gevraagd wordt
    • ...
  • GE
  • GvG
 

OlifaNT

Actief lid
Vroeger werd de geschiedenis toch enkel getoond bij het inloggen en refreshen (en zelfs dan alleen maar als er wat nieuws gebeurd was)? Of vergis ik me nu zo erg?
Dat lijkt me iig voldoende ... als ik tussentijds wil weten wat er gebeurd is, kan ik nog altijd zelf naar de geschiedenis gaan kijken.

Er zijn best wel wat dingen te doen die je "wegleiden" uit je stad:
  • Een stad bezoeken
    • om gericht te m/o'en
    • om te doneren in GG's
    • om advies te geven als daar om gevraagd wordt
    • ...
  • GE
  • GvG

Dat dus.

Ik wil een complete opt-out van het ongevraagd tonen van geschiedenis. Het duurt ongeveer 30 seconden voordat jet weer iets kunt doen. Als ik wil weten wat er is gebeurd klik ik zelf wel op geschiedenis. Maar hou in godesnaam op met het *ongevraagd* weergeven van 80+ pagina's onzin; hetgeen ook nog eens de (toch al extreem overbelaste) servers belast.
 

Mr.Quib

Actief lid
Ik wil een complete opt-out van het ongevraagd tonen van geschiedenis. Het duurt ongeveer 30 seconden voordat jet weer iets kunt doen. Als ik wil weten wat er is gebeurd klik ik zelf wel op geschiedenis. Maar hou in godesnaam op met het *ongevraagd* weergeven van 80+ pagina's onzin; hetgeen ook nog eens de (toch al extreem overbelaste) servers belast.
Idd, graag weer terug naar zoals het was.
 

DeletedUser9703

Guest
Het is nu helemaal feest.
Start je op, krijg je een sale popup
Verlaat je stad (GvG etc) en kom je terug, krijg je halloween popup
Verlaat je stad opnieuw en kom je terug, krijg je geschiedenis popup.

Ik pleit voor een popup-blocker. Want dit is om gek van te worden.
 

OlifaNT

Actief lid
Het is nu helemaal feest.
Start je op, krijg je een sale popup
Verlaat je stad (GvG etc) en kom je terug, krijg je halloween popup
Verlaat je stad opnieuw en kom je terug, krijg je geschiedenis popup.

Ik pleit voor een popup-blocker. Want dit is om gek van te worden.

HEAR HEAR!!!!
 

Mr.Quib

Actief lid
Wanneer de geschiedenis weer opent, wanneer gebeurt dat dan precies en staat daar nieuwe informatie in sinds de laatste keer dat deze was geopend?
Kan er niks zinnigs over zeggen, het gebeurt volkomen willekeurig lijk het. Soms is er wel nieuwe info, maar net zo vaak niet. Het gebeurt ook niet op vaste momenten ofzo.
 

DeletedUser10111

Guest
Welk deel van "bevestigde bug" is niet duidelijk?

Volgens mij betekent dat het probleem als probleem onderkent en gerapporteerd is bij de developers. Je kunt net zoveel bumpen als je wilt, maar developers merken daar niets van, en het wordt ook niet meer bevestigd dan hij al was, lijkt me.
 

DeletedUser

Guest
Het is nog steeds aan de gang.

Ik speel GE, keer terug naaar mijn stad en krijg dan de melding dat er een nieuwe expeditie gestart is en dat ik op de knop kan drukken om te spelen. Duh.

Het gaat op voor iedere melding in het spel van een actuele gebeurtenis. Je krijgt ze altijd pas als je je stad verlaat en weer terugkeert.
 

DeletedUser

Guest
Ik kreeg net een beeldvullend vorstelijk "geschenk" met medailles aangeboden..
Ik heb echt wat meer medailles nodig om het vorstelijke ervan in te kunnen zien (druppel op de gloeiende plaat).
 
Bovenaan