Dreigement, graag advies

OlifaNT

Actief lid
Zojuist ontvingen wij op D het volgende dreigement.

dreigement.jpg

Wat zouden jullie doen?
 

DeletedUser6867

Guest
Is meer een persoonlijke keuze, zijn jullie in staat om ze af te weren ?
Indien ja ga door :)
Indien nee blijf van hun sectoren af.

Het is misschien niet netjes dat ze het zo zeggen, maar het is GvG dus als jij hun sectoren aanvalt hebben ze recht om je van de kaart te vegen.
 

DeletedUser

Guest
ik vind deze wel duidelijk bedoeld op dat zij gaat jullie kapotmaken in het spel en dat mag wel volgens de regels, wel wat grof maar toegestaan, als jullie graag wil oorlog kan jullie altijd gewon proberen, anders gewon rustig de grenzen vasthouden zonder aanvallen?
 

DeletedUser5820

Guest
ik vind deze wel duidelijk bedoeld op dat zij gaat jullie kapotmaken in het spel en dat mag wel volgens de regels, wel wat grof maar toegestaan, als jullie graag wil oorlog kan jullie altijd gewon proberen, anders gewon rustig de grenzen vasthouden zonder aanvallen?

Ik neem aan dat hij die woorden niet voor niets heeft doorgestreept? :confused:
 

DeletedUser5820

Guest
Het zijn maar woorden en vaak een teken van onmacht, dus gewoon omdraaien en flink aanvallen. De kans dat je wint acht ik redelijk. :)

Goede optie, maar als je niet in de buurt zit heb je een probleem. Als diegene zo agressief is heeft hij denk ik ook niet veel kans op een goed gilde dus zoeken bij GvG kun je vergeten. :p
 

Seconddream

Actief lid
Hij zit in de buurt anders gaat ie de moeite niet nemen op dat bericht te sturen lijkt mij, sterker nog ik denk dat ze al begonnen zijn en dat dat zelfs de reden is van dat dreigement.
 

DeletedUser5889

Guest
Wat zouden jullie doen?


Ik zou de Dikke van Dale erbij pakken en de definitie van "kapot" opzoeken. Deze definitie zou ik in de reply zetten en erbij zetten dat je aangifte gaat doen bij de politie omdat "kapot maken" virtueel niet kan en je dit dus als fysieke bedreiging ziet.
 

DeletedUser

Guest
Ik zou de Dikke van Dale erbij pakken en de definitie van "kapot" opzoeken. Deze definitie zou ik in de reply zetten en erbij zetten dat je aangifte gaat doen bij de politie omdat "kapot maken" virtueel niet kan en je dit dus als fysieke bedreiging ziet.

Een fysieke bedreiging aan het adres van een aantal personen waarvan je niet weet wie het zijn? :wacko:
 

DeletedUser5820

Guest
Hij zit in de buurt anders gaat ie de moeite niet nemen op dat bericht te sturen lijkt mij, sterker nog ik denk dat ze al begonnen zijn en dat dat zelfs de reden is van dat dreigement.

Misschien zit/zat hij in een gilde en omdat de zijn verpletterd is hij boos. Misschien is hij de gilde uitgegooid?
 

DeletedUser5798

Guest
Dreigen en doen zijn heel verschillende dingen. Ben ook al uit gemaakt voor alles wat lelijk is pffff. Ik maak van alle bedreigingen en scheld mails een prntscrn, ooit ga ik daar een leuke collage van maken. Hier onder mijn nieuwste aanwinst.
http://prntscr.com/5r3ixp
 

Seconddream

Actief lid
Mzzz lijkt me niet de bedoeling dat je berichten van spelers openbaar op het forum zet. Die kun je dan nu ook toevoegen aan je rijtje. :)
 
Bovenaan