Geen melding als een GG levelt

OlifaNT

Actief lid
Hebben jullie er ook last van dat je sinds enige tijd zelden of nooit nog een melding krijgt als er een GG is geleveld waar je in zat?
 

DeletedUser10267

Guest
Klopt.:confused:
Na het verversen van je speelveld en dan open van een eigen GG of stadhuis komt ineens die pop-up in beeld.:)
In ieder geval het duurt een poosje. :eek: Lijkt wel een knik in een kabeltje. :rolleyes:
 

OlifaNT

Actief lid
Krijg net binnen een half uur ongeveer 5k fp binnen maar ik kan dus op geen enkele manier traceren waar die vandaan komen!
 

DeletedUser6877

Guest
Volgens mij wilden we daarom graag een melding in de geschiedenis ;)
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Dit lijkt samen te hangen met het probleem van de geschiedenis die steeds tevoorschijn komt, zou je het kunnen laten weten als dit na de volgende update nog steeds voorkomt?
 

OlifaNT

Actief lid
Ik krijg soms één melding te zien van één GG dat levelt. Per inlogbeurt dus.... Terwijl er soms wel 10 of zelfs 20 GG's geleveld zijn waar ik in zat. Ik moet nu elke keer na inloggen de hele rambam afzoeken en uitvogelen waar alle fp's in m'n inventaris vandaan komen....

En het WAS dus goed enige tijd geleden... toen kreeg je gewoon stapelmeldingen van GG's die geleveld waren.

En ja zoals charle zegt... roep al meer dan een jaar om een log van GG's die levelen.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Het is doorgegeven, wanneer het wordt aangepast zal je dit vanzelf merken.
 
Bovenaan