Zoekresultaten

  1. zeeslag

    B.6
  2. hulp stad planning?

    Hulp bij stad indeling waar kan ik dat vinden heb het in het begin maar niet terug
  3. FOE en windows10

    Ik zou straks, met ter tijd, Windows10 willen installeren maar zijn er mensen die al onder windows10 FOE spelen en hebben zij problemen onder vonden.
  4. Datum vermelding bij berichten loopt een dag achter

    Gebruikersnaam: cornelis H. Wereld: Arvahall Heden morgen zag ik dat de datum van gister, bij de berichten van gister, niet juist was namelijk er staat 21-9-2015 in plaats van 22-9-2015 en dat zou toch niet kunnen. Nu ik op het Forum er op let zie ik dat het hier ook niet goed staat, dat...
  5. Geen Reproductie Datum vermelding bij berichten loopt een dag achter

    Gebruikersnaam: cornelis H. Wereld: Arvahall Heden morgen zag ik dat de datum van gister, bij de berichten van gister, niet juist was namelijk er staat 21-9-2015 in plaats van 22-9-2015 en dat zou toch niet kunnen. mogelijk dat het alleen bij mij is wand ik heb er nog niets van kunnen...
  6. Geen Bug Gildeforum en stadhuis niet te openen

    Gebruikersnaam: Cornelis H Wereld: Arvahall het openen van Gildeforum en stadhuis komt alleen het kader open maar geen inhoud kan het nog net met kruisje weg klikken. Is heden morgen begonnen 10-6-2015.
  7. Gilde Kas

    Wat gebeurd er, als een Gilde opgeheven of ontbonden word, met de de Gilde kas.
  8. Extra provincie's????

    Hoe snel moet je de provincie's veroveren om de extra provincie's vrij te spelen.
  9. Forum splitsen in A, B, C.

    Beste mensen, is het niet mogelijk om het gemopper, ik zal het netjes houden, daar te laten doen waar het mogelijk effect op die plaatsen waar de mensen ook verblijven. Nu is het zo dat er dingen geopperd worden waar van veel mensen denken waar hebben ze het over. Laat een ieder zijn...
  10. Waarom kun je uitbreiding kopen met munten en grondstoffen?

    Wat en waarom kun je uitbreiding alleen kopen met dia's en niet met munten en grondstoffen. Er zullen wel meer oud handelaren zijn die GEEN GvG spelen en zeer veel munten en grondstoffen hebben liggen, ik heb van alle bij meer dan 50.000.000 in depo staan maar kan er niet meer mee dan het...
  11. Is de vertaal machine kopt tbv het Inventaris.

    Na de update van 15-7 is er een mooie uitleg, in het inventaris, ivm het op levellen van de GG's maar jammer het staat in het Engels???
  12. Wat kan je nog met de Medailles doen

    Ik heb laatst voor 30.000 medailles uitbreiding gekregen maar nu heb ik geen mogelijkheid meer om uitbreiding te kopen met medailles, klopt dit of komt de mogelijk straks weer terug.
  13. De extra provincies wanneer komen deze vrij.

    Hoe snel moet je de provincies vrij spelen om de extra's vrij te krijgen en deze ook te kunnen onder zoeken. En waarom is het niet mogelijk om deze provincies vrij te geven als er weer een nieuw tijdperk is toe gevoegd en je deze ook de eerste van hebt veroverd.
  14. Overzicht opbrengst productie gebouwen

    Is er iemand die mij kan waar ik een overzicht kan vinden waar je kan zien hoeveel een productie gebouw leverd per tijd's eenheid, dus / 5min, / 15min, / 1h, / 4h, / 8h, /24h. Nu zou ik eerst het gebouw moeten neer zetten om er achter te komen. Bedankt vast bij voorbaat. MvG. Cornelis H.
  15. Continentkaart

    Wanner kunnen we weer wat op de Continentkaart doen er zijn nog grote gebieden die nog onder de bewolking zitten, wanneer worden deze zicht baar en kunnen we daar ook wat doen, wand volgens mij is het GvG spel alleen maar in de wereld gezet om de mensen het wachten op het vervolg de tijd te...
  16. Markt splitsen in Gilde, Vrienden en Buren.

    Ik weet niet of het al eerder is geopperd maar ik zou graag zien dat er een filter kan komen tbv Vrienden om dat het nu zo moeilijk zoeken is of deze ook aanbiedingen heeft staan.
  17. Geen Bug Grote verschillen in puntenregistratie

    Gebruikersnaam: Cornelis H Wereld: a Het was mij opgevallen dat de puntenregistratie van mij zelf in de burenlijst en de Gildelijst en de vriendenlijst niet het zelfde waren. Ik zag dat er wel bijna 400 punten verschil in zat, hoe kan dat. MvG. Cornelis H.
  18. Op de markt een knop tbv vrienden

    Ik weet niet of het al eens te berde is gebracht maar, kan er tbv het zoeken op de Markt, geen knop komen tbv vrienden op dat je dan niet de gehelen lijst hoeft af te gaan, het zelfde als de knop voor die van de buren.
  19. TIJDLIJN START NOG STEED OP IJZERTIJD

    Ook na de laatste update 1.22 start de tijdlijn in de ijzertijd en als wat wil nazien dan moet ik de gehele balk door lopen. Wanner veranderd dat?
  20. Het verwijderen van producten na 7 dagen.

    Ik heb deze vraag al enige malen op diverse plaatsen geplaatst maar geen reactie hier op gezien. In de nieuwe/ komende aanpassingen 1.22 wordt gesproken dat de aanbiedingen niet langer dan 7 dagen kunnen staan en dan verwijderd worden maar er wordt niet gezegd dat het terug gaat naar hen die...
Bovenaan