De extra provincies wanneer komen deze vrij.

Cornelis H

Actief lid
Hoe snel moet je de provincies vrij spelen om de extra's vrij te krijgen en deze ook te kunnen onder zoeken.

En waarom is het niet mogelijk om deze provincies vrij te geven als er weer een nieuw tijdperk is toe gevoegd en je deze ook de eerste van hebt veroverd.
 

DeletedUser4100

Guest
Als je de progressieve tijdperk en moderne tijdperk bonuskaarten bedoelt.
Dan denk ik dat FoE de priortijd heeft gelegd op nieuwe tijdperken, de App,
gg's, en GvG en niet op de bonusprovincies.

Voor de andere bestaande bonusprovincies: VME en Industriële bonuskaart het is niet
te vergeten een bonuskaart een extra uitdaging waarschijnlijk moet je daarom eerst de
andere provincies hebben.;)
 

DeletedUser5968

Guest
Als je de progressieve tijdperk en moderne tijdperk bonuskaarten bedoelt.
Dan denk ik dat FoE de priortijd heeft gelegd op nieuwe tijdperken, de App,
gg's, en GvG en niet op de bonusprovincies.

Voor de andere bestaande bonusprovincies: VME en Industriële bonuskaart het is niet
te vergeten een bonuskaart een extra uitdaging waarschijnlijk moet je daarom eerst de
andere provincies hebben.;)

Ik weet niet helemaal of dat zo is drakenridder (hoewel het logisch klinkt) ik zit zelf op de postmoderne kaart inmiddels maar bij mij is zowel in progressief als modern de bonus sectie nog niet open
 

DeletedUser275

Guest
Klopt. Er zijn hier en daar nog wolkendekken die nog niet actief zijn.
Geen idee, wanneer we die gaan kunnen zien.
 

DeletedUser4100

Guest
Ik weet niet helemaal of dat zo is drakenridder (hoewel het logisch klinkt) ik zit zelf op de postmoderne kaart inmiddels maar bij mij is zowel in progressief als modern de bonus sectie nog niet open
Ik zit ook al ver in PME maar bij is ook nog geen bonuskaart op VME en Indu tijdperk na open.;)
 

DeletedUser4100

Guest
Klopt. Er zijn hier en daar nog wolkendekken die nog niet actief zijn.
Geen idee, wanneer we die gaan kunnen zien.
Ook op de wereldkaart zijn nog 3 wolkendekken.:) Meest logische lijkt me:
- Hedendaags (sowieso)
- Futuristisch (? misschien want FoE gaat door tot 2050 ingame, maar misschien 2 speciale continenten?)
- Speciale kaart, misschien PvP continent, misschien super bonuskaart, wie zal het zeggen?
Ben eigenlijk veel blijer als die 3 grote wolken actief worden dan die kleintjes van pro; modern; postmodern.:)
 

Cornelis H

Actief lid
Klopt. Er zijn hier en daar nog wolkendekken die nog niet actief zijn.
Geen idee, wanneer we die gaan kunnen zien.
Beste Maarten.
Ze hebben het af en toe over bonus provincies maar wanneer kom je daar voor in aanmerking, en de bedekte delen van de laatste drie tijdperken hebben we de te onderzoeken gebieden nog steeds bedekte delen wanneer komen deze vrij.
In het beging was er op de tweede kaart ook een bedekt deel dat toen ook als een bonus werd vrij gegeven op dat de mensen daar mee de tijd konden vullen tot het volgende tijdperk werd ge opent.
 

DeletedUser4100

Guest
Je kan gewoonlijk een bonusprovincie verkennen als:
- je de vereiste provincies in bezit hebt rond de bonusprovincies
- Als de bonusprovincies ontwikkelt en beschikbaar zijn
Op dit moment is dat laatste vereiste een reden dat pro era bonus provincie, Moderne era provincie, en de PMT bonusprovincie
nog niet verkend kan worden. Meestal duurt het 6 maanden voor een nieuw tijdperk ontwikkeld is. Ik schat zelf zo in met oog
op de geschiedenis die zich herhaalt dat het rond de kerstvakantie word. Hedendaags bedoel ik. Eventueel heel misschien komt
een futuristisch tijdperk rond Juni 2015. Waarschijnlijk komt hedendaags rond januari 2015.
Béta in de gaten houden is ook een goede manier.:) Meestal komt ongeveer een maand na een béta update beschikbaar
voor de andere taalversies.
 
Bovenaan