Forum splitsen in A, B, C.

Op dit idee kun je nu stemmen

  • Goed idee

    Stemmen: 0 0,0%
  • Geen goed idee

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    0

Cornelis H

Actief lid
Beste mensen, is het niet mogelijk om het gemopper, ik zal het netjes houden, daar te laten doen waar het mogelijk effect op die plaatsen waar de mensen ook verblijven.
Nu is het zo dat er dingen geopperd worden waar van veel mensen denken waar hebben ze het over.
Laat een ieder zijn gekrakeel daar doen waar hij/zij ook zit en laat dat niet over alle uit gespuid worden maar alleen in zijn/haar wereld en laat de rest met rust op dat zij al deze nonsens niet hoeft te lezen en ergere.
Het zou mij en mogelijk vele een welkome rust geven.
 

DeletedUser

Guest
De meeste mensen zitten op meerdere werelden en het spel is op iedere wereld hetzelfde.
 

DeletedUser

Guest
Ook leuk, krijg je alle problemen en ideeën op 3 forums in plaats van 1.

En het praktisch nut daarvan is? Behalve cornelis z'n rust?
 

Seconddream

Actief lid
Nee dit blijft inderdaad 1 forum waar iedereen toegang heeft en waar geen onderscheid gemaakt wordt. Het maakt niet uit op welke wereld je speelt omdat het spel overal gelijk is.
De praktische kant is ook terecht benoemd.
 

DeletedUser

Guest
Nee dit blijft inderdaad 1 forum waar iedereen toegang heeft en waar geen onderscheid gemaakt wordt. Het maakt niet uit op welke wereld je speelt omdat het spel overal gelijk is.
De praktische kant is ook terecht benoemd.

spelers die op B spelen bemoeien zich met andere zaken die op A gebeuren,op B en C wordt er anders gespeeld dan op A.

de werelden zijn wel het zelfde maar de spelers niet,het meeste gebeurt op A.das wel bekend nu!

maar dat iemand van C zegt dat arno kampioenen gebruikt om puntjes te harken.denk ik bij me zelf waar bemoei jij je mee,als een speler een sec vol wil gooien met kamp dan moet hij dat zelf weten,maar spelers van B en C bemoeien zich met spelers die niet eens op die andere werelden spelen,waar gaat dat dan over,onzin,jarlours zijn op andere,en zijn ei kwijt willen omdat iemand iets zegt en dat hij daar dan op wil anwoorden,omdat hij anders zijn comentaar niet ff kwijt kan,ik vindt dat zwaar irri dat andere spelers zich gaan bemoeien met andere spelers op een heel andere wereld! etc,ik vindt wel dat de werelden gescheiden moeten zijn qwa comentaar,want wat er op C gebeurt,gebeurt anders om weer niet op A en B.
 

DeletedUser

Guest
De meeste mensen zitten op meerdere werelden en het spel is op iedere wereld hetzelfde.

dat klopt.

maar de speel wijze van de meeste spelers is anders,op A wordt er heftig gevochten,dat is GVG spelen,maar op B en C aaien ze elkaar liever over de bol *sip*...de meeste weten volgens mij niet echt wat GVG inhoud,dat wil dus zeggen,de vijand aanvallen en zoveel mogelijk sectoren over te nemen,dat is in mijn ogen de bedoeling van GVG,en niet naar een speler kijken die kampieoenen in een sec stopt :wacko:

mensen bemoeien zich teveel met andere,denk niet dat de bedoeling is of wel,laat ieder zijn eige spel spelen,ongeacht hoe hij dat wil.
ik erger me mateloos aan spelers die zeiken over andere spelers wat ze doen,laat ieder voor zich spelen,comentaar gaan zitten geven heeft geen zin en brengt frustratie met zich mee.

of mss beter een *mopper* topic aan maken,kunnen spelers daar hun ei kwijt,in plaats van elkaar maar zitten bekijken wat een andere doet.

speel voor jezelf en laat andere met rust!...*simpel*
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1623

Guest
mensen bemoeien zich teveel met andere,denk niet dat de bedoeling is of wel,laat ieder zijn eige spel spelen,ongeacht hoe hij dat wil.
ik erger me mateloos aan spelers die zeiken over andere spelers wat ze doen,laat ieder voor zich spelen,comentaar gaan zitten geven heeft geen zin en brengt frustratie met zich mee.
speel voor jezelf en laat andere met rust!...*simpel*

Ik ben het met je eens dat je niet moet zeuren over hoe spelers spelen, maar als ze op een manier spelen die niet overeenkomt met hoe Inno het spel gespeeld wil zien, dan moet daar juist over gediscussieerd worden (natuurlijk wel op een nette manier zonder persoonlijke aanvallen).

Paar voorbeelden hiervan zijn:
Op de PMT kaart het eerste gevecht doen en dan terug trekken en de punten verdienen. Dit is mede dankzij de discussies aangepast door inno.
Hetzelfde geldt voor sloopgildes, al is de oplossing hiervoor nog steeds niet gevonden.

Ik vind het jammer dat bepaalde mensen steeds maar de grenzen blijven opzoeken voor wat wel en niet kan om zo voor zichzelf een voordeel te behalen ten opzichte van andere spelers.

Dit zie je trouwens in elk multiplayer spel, van die sukkels die niks voorstellen als ze het spel gewoon spelen, dus dan gaan ze manieren bedenken om "beter" te zijn dan de rest, terwijl ze eigenlijk het spel totaal niet snappen of beheersen.

En weer terug ontopic:
Dat spelers op verschillende werelden anders spelen kan zijn, maar de dingen die hier besproken worden hebben (als er een oplossing komt) effect op alle werelden.
 

DeletedUser5820

Guest
dat klopt.

maar de speel wijze van de meeste spelers is anders,op A wordt er heftig gevochten,dat is GVG spelen,maar op B en C aaien ze elkaar liever over de bol *sip*...de meeste weten volgens mij niet echt wat GVG inhoud,dat wil dus zeggen,de vijand aanvallen en zoveel mogelijk sectoren over te nemen,dat is in mijn ogen de bedoeling van GVG,en niet naar een speler kijken die kampieoenen in een sec stopt :wacko:

mensen bemoeien zich teveel met andere,denk niet dat de bedoeling is of wel,laat ieder zijn eige spel spelen,ongeacht hoe hij dat wil.
ik erger me mateloos aan spelers die zeiken over andere spelers wat ze doen,laat ieder voor zich spelen,comentaar gaan zitten geven heeft geen zin en brengt frustratie met zich mee.

of mss beter een *mopper* topic aan maken,kunnen spelers daar hun ei kwijt,in plaats van elkaar maar zitten bekijken wat een andere doet.

speel voor jezelf en laat andere met rust!...*simpel*

Het forum is om met dingen te bemoeien.
 

DeletedUser7203

Guest
Ik ben het met je eens dat je niet moet zeuren over hoe spelers spelen, maar als ze op een manier spelen die niet overeenkomt met hoe Inno het spel gespeeld wil zien.

En hoe weet jij hoe inno het spel gespeeld wil zien ? ,, werk je er misschien ? ,, ik denk het niet.
Denk je nou echt dat inno wil dat gvg eruit ziet zoals dat op B of C wordt gespeeld, tuurlijk niet.
Op A wordt iedere dag, klokslag 20:00, het vuur geopend en actief gespeeld ( pmt )
Dat lijkt mij eerder de bedoeling dan een gvg kaart waar al maanden niks meer op gebeurt, en zoals esco al zij,
elkaar over de bol aaien ;)
 

DeletedUser1623

Guest
En hoe weet jij hoe inno het spel gespeeld wil zien ? ,, werk je er misschien ? ,, ik denk het niet.
Denk je nou echt dat inno wil dat gvg eruit ziet zoals dat op B of C wordt gespeeld, tuurlijk niet.
Op A wordt iedere dag, klokslag 20:00, het vuur geopend en actief gespeeld ( pmt )
Dat lijkt mij eerder de bedoeling dan een gvg kaart waar al maanden niks meer op gebeurt, en zoals esco al zij,
elkaar over de bol aaien ;)

Ik werk er ja, sterker nog, ik ben de oprichter van inno, ik heb daardoor een paar miljoen op mijn bankrekening staan ;)

Iets serieuzer: Zie de voorbeelden die ik gaf in de post waaruit je gequote hebt en de vele topics op dit forum, daaruit kan je een indicatie halen hoe inno wil dat het spel gespeeld wordt, anders hadden ze immers die maatregelen niet genomen.

Maar ik ben het met je eens dat op Arvahal GvG een stuk interessanter is dan op de andere 2 servers.
 

DeletedUser

Guest
Denk je nou echt dat inno wil dat gvg eruit ziet zoals dat op B of C wordt gespeeld, tuurlijk niet.
Op A wordt iedere dag, klokslag 20:00, het vuur geopend en actief gespeeld ( pmt )
Dat lijkt mij eerder de bedoeling dan een gvg kaart waar al maanden niks meer op gebeurt, en zoals esco al zij,
elkaar over de bol aaien ;)

esco zij? ook dat spelers van een wereld zich niet met de andere werelden moeten bemoeien.
 
Bovenaan