Wat kan je nog met de Medailles doen

Cornelis H

Actief lid
Ik heb laatst voor 30.000 medailles uitbreiding gekregen maar nu heb ik geen mogelijkheid meer om uitbreiding te kopen met medailles, klopt dit of komt de mogelijk straks weer terug.
 

DeletedUser275

Guest
Met het volgende tijdperk zullen er ook weer 2 medaille uitbreidingen komen.
 

Cornelis H

Actief lid
Dus als ik meer uitbreiding wil hebben, en als alle uitbreiding's mogelijkheid wil gebruiken zal ik altijd dia's moeten kopen.
Of ze moeten er nog 40 tijdperken bij maken dat kan dan nog leuk worden en wij kunnen tot in lengte der dagen het spel met verrassingen nog lang spelen.
 

DeletedUser6878

Guest
Dus als ik meer uitbreiding wil hebben, en als alle uitbreiding's mogelijkheid wil gebruiken zal ik altijd dia's moeten kopen.
Of ze moeten er nog 40 tijdperken bij maken dat kan dan nog leuk worden en wij kunnen tot in lengte der dagen het spel met verrassingen nog lang spelen.

Daarom kan je nu je GG's onbeperkt ophogen;)
 

Cornelis H

Actief lid
Daarom kan je nu je GG's onbeperkt ophogen;)

Maar dat geeft nog geen ruimte om mijn medailles te gebruiken voor mijn uitbreidingen, op dat ik dan mogelijk meer productie gebouwen kan plaatsen.
Medailles zijn leuk maar beperkt bruikbaar, er zullen er wel veel zijn die ook niet weten waar je ze laten kan weg geven of ruilen kan nog niet wand je weet maar nooit hoe een koe een haas vangt.
Maar weet je ook wel hoeveel BD je moet krijgen van een GG om er 9 compleet te hebben????
 

DeletedUser6878

Guest
Maar weet je ook wel hoeveel BD je moet krijgen van een GG om er 9 compleet te hebben????
9 complete sets blauwdrukken? ff rekenen 9x9 BD= 81 BD :p

Als je diamanten gebruikt hoef je maar 1 bd te hebben om een complete set te krijgen, of anders heel veel MO doen of fp storten in GG's. Degenen die heel veel MO hebben gedaan over een lange periode zullen echt niet verlegen zitten om een complete set.
 

Cornelis H

Actief lid
Dan weet je zeker niet dat je om een zet van 9st, al zo'n 60 BD moet verzamelen en daar 9 verschillende uit te hebben.
Kijk als je Dia's gebruikt dan kan je alles wel kopen, het is een leuk spel maar heb nog geen boom in de tuin staan waar ik de ero's uit kan plukken.
 

DeletedUser6878

Guest
Dan weet je zeker niet dat je om een zet van 9st, al zo'n 60 BD moet verzamelen en daar 9 verschillende uit te hebben.
Kijk als je Dia's gebruikt dan kan je alles wel kopen, het is een leuk spel maar heb nog geen boom in de tuin staan waar ik de ero's uit kan plukken.

Mijn ervaring is dat je met 15-20 bd's meestal wel een complete set hebt.
Maar goed: dit is offtopic, ik had ook graag gezien dat medailles gewoon gebruikt kunnen worden voor uitbreidingen (waarvoor heb je ze anders) maar zie dus dat alleen uiteindelijk met diamant uitbreidingen die extra ruimte gekocht kan worden.
 

DeletedUser

Guest
Dan weet je zeker niet dat je om een zet van 9st, al zo'n 60 BD moet verzamelen en daar 9 verschillende uit te hebben.
Kijk als je Dia's gebruikt dan kan je alles wel kopen, het is een leuk spel maar heb nog geen boom in de tuin staan waar ik de ero's uit kan plukken.

60 BDen voor 1setje van 9? Dan gaat er toch iets mis. Ik denk dat ik gemiddeld op 15 oid uit kom, en dat is meestal minder dan dat

OT. Ik zou het geen gek idee vinden om de medaille uitbreidingen gewoon door te laten lopen. Dan kunnen spelers die al een eeuw spelen ook dia uitbreidingen met medailles kopen. als die beginnen per 40000 medailles of wat de laatste ook is, dan lijkt me dit ook niet een getal dat te laag is om misbruikt te worden?
 

DeletedUser4100

Guest
Huh hoe kun je nu uitbreidingen misbruiken? Je stad uitbreiden is toch een spel aspect via medailles
en als het non-stop kan hoe kan dat dan misbruik zijn? Met een uitbreiding kan je niemand benadelen
toch?
Lijkt me wel goed als medailles non-stop uitgebreid kunnen worden zoals dia uitbreiding met
toenemende kosten uiteraard. Zal wel mooi zijn. Later een nieuwe toepassing voor medailles
misschien.
 

DeletedUser4100

Guest
Of met een heleboel medailles in oplopende kosten bd's kunt kopen? Groei factor 10 lijkt me wel goed.
Bv.
1e gekochte bd
100 med
2e
1.000 med
3e
10.000 med
4e
100.000 med

etc.

Groeit lkker snel maar +/- zoude je daar al veel medailles aan kunnen besteden.:)
Of misschien sommige speciale onderzoeken om iets vrij te spelen of extra's uit je
gg's vrij te spelen. Bv. bij de beeld van Zeus legendarische gevechten dat je tegen
golven krijgers van een totaal 300 krijgers moet opnemen en
bij bv. het coleseum kan je bv. gladiators vrij spelen waardoor je geselecteerde
ijzertijd eenheid het kan opnemen tegen een andere gladiator. Normale mil. bonussen
werken dan niet. Je kan bv. je gladiator upgraden via medailles.
bij bv. Cape Canaveral
dat je een ruimte kaart kan vrij spelen. Als je de ruimte kaart opent krijg je net als
bij Lagoonia (een niet meer bestaande Innogame) een kleine intro strip over de lancering
en dat je dan in de ruimte zit. Natuurlijk kan dan rechtsboven ''skip'' staan zodat je niet
de strip hoeft te zien als je dat niet wilt. In de ruimte kan je bv. in PMT satelliet slotjes
vrij spelen met een heleboel medailles. Met satellieten krijg je + 1 fp/satelliet (max. 5) en
in Hedendaags bv. zoiets als het ISS die langzaam kan uitbouwen zoals een gg, alleen dan
met je eigen medailles. Met ook een max. van 5 fp's/d. In futuristisch tijdperk eventueel
kan je naar een andere planeet reizen voor ruimte kolonies en daar de gekste avonturen
beleven nadat je aan het eind van de TT bent en de 1e invuduele kaart klaar hebt. Uiteraard
kost dat dan ook weer heel veel medailles.

Het zijn maar een aantal ideeën om medailles nog interessanter te maken en sommige gg's juist
nog leuker te maken. Elke gg kan bv. iets extra kunnen laten vrij spelen al kan ik dat niet zo snel
bedenken voor de andere gg's.
 

DeletedUser

Guest
de stappen als:
100
1000
10.000
20.000
30.000
40.000
50.000
50.000 voor al het andere

lijken me beter in balans. Niemand gaat dan een 5e BD kopen > 1.000.000 medailles...
 

DeletedUser4100

Guest
Nee dat was ondoordacht van me.:p Je voorgestelde
stappen lijken me veel beter. Misbruik lijkt me een heel
zwak excuus om zo'n goed idee niet door te laten voeren.
 

DeletedUser5428

Guest
50.000 medailles voor een blauwdrukje dat je hebt voor 200 diamantjes? Je moet dan wel goed gek zijn.
Vergeet niet dat je in het volgende tijdperk misschien wel 90.000 medailles nodig hebt voor de 2 uitbreidingen (40.000 en 50.000)
 

DeletedUser4100

Guest
Als je verder niks met medailles kan, dus niet kan uitbreiden is dat een welkome uitweg.:)
 

DeletedUser

Guest
50.000 medailles voor een blauwdrukje dat je hebt voor 200 diamantjes? Je moet dan wel goed gek zijn.
Vergeet niet dat je in het volgende tijdperk misschien wel 90.000 medailles nodig hebt voor de 2 uitbreidingen (40.000 en 50.000)

50.000 is nog steeds veel, agreed. Het was dan ook enkel een aanpassing op drakenridders voorstel ;) Je kunt er al gauw 10K per week scoren, als het niet meer is.. En als je eens per 5weken een BD kunt scoren die je zeker krijgt, dan scheelt dat toch weer dias. Ik denk dat er zat gratis spelers zijn in PMT die veel vechten en dit wel willen.

Dat being said, 50.000 is denk ik nog steeds te veel, maar het blijft een gratis alternatief. Het moet niet té aantrekkelijk worden haha
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser4100

Guest
Haha ja het moet wel moeilijk blijven en aantrekkelijk zijn voor diamanten in te kopen.:)
50k lijkt me wel goed genoeg. In no-time van 5 wken is dat nog wel te doen. Als je haast
hebt snel de diamanten er tegen aan te gooien.
 

Cornelis H

Actief lid
Het is niet de prijs wat ik vervelend vind maar dat er maar twee plekken per tijdvak vrij gekocht kunnen worden en mocht ik 10k aan medailles kunnen maken per week en we moeten nog 20 weken wachten voor dat er een nieuw tijdperk komt dan zijn die twee uitbreidingen ook zo vrij gemaakt en kunnen we weer 26 weken gaan sparen daar gaat dus snel de lol van af.
Mogelijk kunnen we straks ook nog wat anders met die medailles.
Mij maakt het niet uit wat het is als het maar het spel verlevendigt.
 
Bovenaan