Markt splitsen in Gilde, Vrienden en Buren.

Cornelis H

Actief lid
Ik weet niet of het al eerder is geopperd maar ik zou graag zien dat er een filter kan komen tbv Vrienden om dat het nu zo moeilijk zoeken is of deze ook aanbiedingen heeft staan.
 

DeletedUser

Guest
Wat zou dan de meerwaarde zijn? Alles buiten je gilde kost je toch een fp. Als je trouwens zoekt op het goed dat je nodig hebt zie je zo of er vrienden tussen staan.
 

ojbojb

Actief lid
Er zijn al veel voorstellen gedaan om de markt te verbeteren. Wordt weinig mee gedaan.
zoals:
mogelijkheden voor filteren op gilde / buurt / vrienden (dat heeft wel zin, omdat je eerder/liever met vrienden handelt dan met buurtgenoten, zeker als dat plunderaars zijn)
mogelijkheden voor filteren op tijdperk
mogelijkheden voor filteren op handelaar
aanstellen van een gilde-marktmeester, zodat foute aanbiedingen kunnen worden gedelete door de gildeleiding (nu zit er een week-limiet op een aanbieding, die was er eerst ook niet)
een aantal handelaren zou de eigen aanbiedingen willen kunnen filteren. De sortering is wel verbeterd, maar sommigen hebben nu eenmaal vele pagina's aanbiedingen staan

ik zal er best een paar vergeten.
overigens ontwikkelen zich vanzelf initiatieven om het handelen te versoepelen.
 

DeletedUser6331

Guest
Wat mij een goed idee lijkt is een algemene markt van alle Foe_spelers. Dus niet alleen vrienden, buren en gildeleden, maar een algehele markt van alle FOE-spelers. Zo houd je iedereen tevreden en is er altijd wat te handelen. De rest kan wel beperkt bliven tot buurten, gildes en vrienden, maar de handel kan toch wel los daarvan?

Grt Ginus
 

DeletedUser

Guest
Wat mij een goed idee lijkt is een algemene markt van alle Foe_spelers. Dus niet alleen vrienden, buren en gildeleden, maar een algehele markt van alle FOE-spelers. Zo houd je iedereen tevreden en is er altijd wat te handelen. De rest kan wel beperkt bliven tot buurten, gildes en vrienden, maar de handel kan toch wel los daarvan?

Grt Ginus

Enig idee hoe groot die markt zou zijn?
 

DeletedUser4100

Guest
Er bestaat al wel een vriendenfilter, en een gilde filter.
 
Bovenaan