Geen Bug Grote verschillen in puntenregistratie

Cornelis H

Actief lid
Gebruikersnaam: Cornelis H
Wereld: a

Het was mij opgevallen dat de puntenregistratie van mij zelf in de burenlijst en de Gildelijst en de vriendenlijst niet het zelfde waren.
Ik zag dat er wel bijna 400 punten verschil in zat, hoe kan dat.

MvG.

Cornelis H.
 

DeletedUser275

Guest
Dit zegt al veel.

12. Mijn punten zijn nog niet geüpdatet. Hoe lang duurt dit?

Punten worden beïnvloed door deze 3 factoren:

Verzamelde voorraden + munten / 300
Punten die je verdient in gevechten / 50
Elk gebouw geeft punten

Enkel een verandering in deze factoren kan je totaal aantal punten doen stijgen/dalen. Een fluctuatie in andere factoren beïnvloedt je totaal aantal punten niet!

Punten worden niet onmiddellijk geüpdatet omdat zo'n berekening veel van onze servers vraagt. Hierdoor kan het wel eens gebeuren dat je op de ene locatie (bv. het interactiemenu) minder punten hebt dan elders (bv. globale ranglijst). Als je graag je punten geüpdatet ziet, dan kan je proberen om de pagina te vernieuwen. Als dat niets uithaalt, dan zal je moeten wachten tot de nieuwe waarden worden doorgestuurd. Zoiets neemt maximaal een uurtje in beslag.
 

Cornelis H

Actief lid
Beste Maarten.

Als ik mijn punten ga bekijken, binnen een tijds bestek van één minuut, in de buren lijst, Gildelijst, vriendenlijst en globale ranglijst en daar kwam ik deze verschillen voor de dag.
Op de burenlijst had ik 1.129.385 en op de Gildelijst had ik 1.129.374 en op de vriendenlijst had ik 1.128.993 en op de globale ranglijst had ik 1.129.385.
Ik had deze vanmorgen genoteerd om precies te weten hoeveel het verschil was vandaar dat ik het nog heb.
Ik hoop dat je een betere uitleg als de gene die je net gegeven heb.

MvG. Cornelis H.
 

DeletedUser4100

Guest
Dit zegt al veel.

Kan het zijn dat goederen de punten ook beïnvloeden? Want ik merk dat ik na het oogsten van m'n goederen
meer punten krijg. Ook iemand anders die niet vecht en daar dus ook geen punten in verdiend maar wel een
grote industrie heeft verdiend ook dagelijks bakken vol punten uit goederen. Hoe werkt die punten berekening
op gebied van goederen?
 

Cornelis H

Actief lid
Dus op mijn handels voorraad krijg ik geen punten.
Nu heb ik mijn Verzamelde voorraden + munten op geteld en gedeeld door 300 en dan zou ik dagelijks er 287.557 punten bij krijgen maar wanneer gebeurd deze bij telling.

MvG.

Cornelis H.
 

DeletedUser

Guest
Dus op mijn handels voorraad krijg ik geen punten.
Nu heb ik mijn Verzamelde voorraden + munten op geteld en gedeeld door 300 en dan zou ik dagelijks er 287.557 punten bij krijgen maar wanneer gebeurd deze bij telling.

MvG.

Cornelis H.

gaat dat om de voorraden die je per dag verzamelt? Of zijn dat de voorraden & munten die je in totaal hebt? Je krijgt enkel iets op het moment van ophalen. Als je dus 300 munten ophaalt, krijg je 1 punt. Als je 3000 voorraden ophaalt, krijg je 10 punten. Je krijgt dus geen rente op je bezit aan munten & voorraden of iets dergelijks :)
 

Cornelis H

Actief lid
Ik heb het net weer gecontroleerd en nu zijn de eindcijfers vriendenlijst 037, Gildelijst 628, globale lijst en burenlijst zijn het zelfde 870.
Nu is het verschil nog groter namelijk 833 punten.

MvG.

Cornelis H.
 

DeletedUser1072

Guest
Dat verklaart een hoop.:) Hoe hogere era van het goed hoe meer punten, of is de era geen factor die de punten beïnvloed van goederen?

volgens mij krijg je kwa goederen echt alleen punten, voor het gebouw dat er staat niet voor wat je produceert, wat je hebt, bla bla bla.....
 

DeletedUser

Guest
Dat verklaart een hoop.:) Hoe hogere era van het goed hoe meer punten, of is de era geen factor die de punten beïnvloed van goederen?

Leones zei: je krijgt geen punten voor goederen. Je krijgt dus 0 punten voor een goed uit de bronstijd, 0 punten voor een goed uit de moderne tijd, enzovoorts.
 

DeletedUser4100

Guest
Oke, jammer.:( Hoe kan je dan bijna 2 miljoen punten krijgen zonder te vechten en alleen goederen te produceren? Want ik heb gezien dat het mogelijk is zonder te vechten miljoenen punten te krijgen.;)
 

DeletedUser

Guest
Oke, jammer.:( Hoe kan je dan bijna 2 miljoen punten krijgen zonder te vechten en alleen goederen te produceren? Want ik heb gezien dat het mogelijk is zonder te vechten miljoenen punten te krijgen.;)

Je hebt nog altijd je munten, voorraden en je gebouwen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Oke, jammer.:( Hoe kan je dan bijna 2 miljoen punten krijgen zonder te vechten en alleen goederen te produceren? Want ik heb gezien dat het mogelijk is zonder te vechten miljoenen punten te krijgen.;)

munten en voorraden verzamelen, veel gebouwen neerzetten, ... :)
 

DeletedUser4100

Guest
Leveren gebouwen dan zo vreselijk veel op? Meer dan heel veel gevechten etc?
Lol eigenlijk zijn gewone PvP gevechten dan zinloos voor punten als je toch maar
3% van alle gevechtspunten kan omzetten.:p
 

DeletedUser1072

Guest
Leveren gebouwen dan zo vreselijk veel op? Meer dan heel veel gevechten etc?
Lol eigenlijk zijn gewone PvP gevechten dan zinloos voor punten als je toch maar
3% van alle gevechtspunten kan omzetten.:p

ik weet dat niet :p ik weet wel dat mijn stad me nu zoon 55k punten geeft dus een moderne stad met alle uitbreidingen moet je toch wel 100k punten geven. maar het kan misschien lijken dat je door goederen veel punten krijgt, want voor veel goederen heb je veel munten en voorraad nodig die je dan weer wel punten geven. en daarbij als je per uur zoon 30k aan voorraad en munten krijgt heb je toch wel weer 100 punten er bij
 

Cornelis H

Actief lid
Alle opmerkingen gelezen hebbende is mijn vraag nog steeds waar komen deze verschillen van dan in de verschillen de ranglijsten; er is toch maar één tel/reken modulen of zijn er verschillende.

MvG. Cornelis H.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Het aantal in de gilde en burenlijst zou hetzelfde moeten zijn, tenzij je wat punten krijgt voordat je de andere lijst laadt, dan is er een klein verschil, namelijk het aantal punten dat je hebt gekregen tussen het starten van het spel en het laden van de andere lijst.
De vriendenlijst update blijkbaar wat minder vaak, dus die is altijd wat minder.
 

Cornelis H

Actief lid
globale lijst en burenlijst zijn het zelfde maar Gilde-- en vriendenlijst zitten grote verschillen, is er niemand die dit precies kan vertellen.
 
Bovenaan