Zoekresultaten

  1. ojbojb

    Geen Bug Wapenstilstandtoren ipv Innovation Tower?

    Mijn Innovationtowers zijn verandert in steigers van Wapenstilstandtorens. Functioneert volgens mij nog wel goed. Diverse browsers geprobeerd
  2. ojbojb

    In de mouse-over van een goed aan aantal uitbreidingen toepassen

    Beschrijving van de suggestie: Uitgaande van het mouse-over scherm bij de goederen in 'Inventaris' en 'Markt: Aanbieding plaatsen' zou het heel fijn zijn om een aantal uitbreidingen te zien: - het aantal dat je van het goed hebt - of je van het vereiste goed het ruwe goed in bezit hebt - of je...
  3. ojbojb

    Met 1 klik alle gildeleden / vrienden / buren Helpen

    Beschrijving van de suggestie: Het zou heel fijn zijn om met 1 klik alle gildeleden, vrienden of buren te kunnen helpen Motivatie voor de suggestie: Als er 1 ding in FoE bewerkelijk is dan is het de Helpen functie. Het kost iedere dag vele klikken (en veel tijd, zeker met 6 werelden) om al je...
  4. ojbojb

    Oplossing voor tragische vergissing in het nieuwe mail systeem

    Hallo, Inno hoeft maar 1 ding te doen om het nu zo tragisch vastlopende mailsysteem weer los te trekken: Zorg er voor dat een 'Verlaten' (een 'Leave') NIET wordt gezien als een (nieuwe) bijdrage aan een gesprek. De betreffende mail zakt dan van zelf door naar achteren in je inbox. Simpel, niet...
  5. ojbojb

    Opgelost Engelstalig op NL servers

    Gebruikersnaam: ojbojb Wereld: nl1 nl2 nl3 nl4 De taalinstelling is Engels op de NL servers na de update van een paar minuten geleden.
  6. ojbojb

    Verdedigen tegen schurken

    Het is mij nu een paar keer overkomen: een aanvaller valt aan met een grote hoeveelheid schurken; mijn verdediging schiet als eerste op de schurken waardoor die veranderen in normale eenheden; vervolgens verliest mijn verdediging. Wie heeft in hemelsnaam verzonnen dat bij een aanval met 7...
  7. ojbojb

    Geen Bug Space Needle geeft verkeerde benodigde goederen weer

    Gebruikersnaam: ojbojb Wereld: NL3, Cirgard Gebruikersnaam: ojbojb Wereld: NL3, Cirgard Flash Player versie: nvt Besturingssysteem: nvt Browser & versie: Google Chrome Viewport grootte: nvt Beschrijving: Bij de GG geeft de tab 'Vereisten' weer welke goederen je nodig hebt om het ding neer te...
  8. ojbojb

    zien welke vrienden ik een vriendenverzoek heb gestuurd en vice versa

    Het zal wel al een keer geopperd zijn, maar ik kan het in de brei van het forum niet terug vinden. Ik zou graag kunnen zien wie van mijn vriendenlijst mij een vriendschapsverzoek hebben gestuurd en aan wie ik dat gedaan heb. Uiteraard ivm het maximum van 80.
  9. ojbojb

    Zien voor welk gilde ik uitgenodigd ben

    Ik kan nu niet zien voor welk gilde ik uitgenodigd ben als dat langer dan een week geleden is (tot een week staat het in de berichtengeschiedenis). Voorstel: Achter de knop 'Globaal' komt een derde schildje met een scherm waarin de uitnodigingen voor gildes staan. Eventueel ook de gehele...
  10. ojbojb

    Geen Bug gatling gun

    Gebruikersnaam: ojbojb Wereld: Cirgard Ik krijg de opdracht Bouw 3 gatling guns. Wat zijn dat in het Nederlands? verhaal: prinses Mycena opdracht: Oorlog op 2 fronten
  11. ojbojb

    Aanvallen terugkijken

    Op het ogenblik kun je niet je geplaatste aanvallen terugkijken. Idee: In stadhuis, een extra tabblad maken genaamd 'Gevechten', waaronder je verdedigende en aanvallende acties terug te vinden zijn (eventueel in gescheiden rubrieken). Optie 2: Eventueel een extra toevoeging onder tabblad...
  12. ojbojb

    idee: plunderen van goederen gebouwen onmogelijk maken.

    Nu met het nieuwe format: Voorstel Mijn idee is om plunderen van goederen gebouwen onmogelijk te maken. Details Bij een succesvolle aanval kan een stad geplunderd worden. Mijn voorstel is om plunderen alleen toe te staan op huizen en voorraad-productie-gebouwen. Er worden nu reeds gebouwen...
  13. ojbojb

    handel zonder forge points

    Waarom heb je een forge punt nodig om handel te drijven met je buren, of willekeurig wie dan ook? Volslagen idioot en alleen maar een hinderpaal voor soepel spel.
Bovenaan