Zoekresultaten

  1. Opgelost Voetgangers in de straten

    Sinds de upgrade naar het tijdperk Asteroïden gordel blijven de voetgangers vaak ter plaatse trappelen in de straten. Er is geen incident aanwezig die hen hindert om verder te stappen. Links van 18 mei zie je een voorbeeld, printscreens genomen met ongeveer 1 minuut verschil
  2. Mars Continent kaart

    De verkenner van het Mars Tijdperk (satelliet) werpt een schaduw in zuidoostelijke richting op het Mars oppervlak. De rotsen op het Mars oppervlak werpen echter een schaduw in zuidwestelijke richting op het Mars oppervlak. Gelden er in de toekomst andere natuurkundige wetten ?
  3. Stoppen met spelen via Gast Account

    Onlangs had ik het volgende voor Ik wou via de app mijn NL account bereiken maar door een verkeerde handeling startte ik een nieuw spel op onder een Gast account. Ik kwam terecht in een tutorial en nergens was een button te bespeuren om deze te beëindigen of terug te keren naar de instellingen...
  4. Missie "Geen oefening"

    De missie "Geen Oefening" heeft als opdracht: Verwerf Koraaldiepte. De missie is echter voldaan door het verwerven van Bodemkoraal.
  5. Internal error na bekijken filmpje gevecht

    Reproductie stappen: 1. Zorg er voor de in je verdedigend (verslagen) leger een afhankelijke kampioen staat 2. Je bent aangevallen en hebt het gevecht verloren 3. Bekijk het filmpje van het gevecht en klik direct op resultaten 4. Ga terug naar je stad 5. Boven het kampioenenkamp staat een...
  6. Brisgard onbereikbaar?

    Ben ik de enige die niet kan inloggen op Brisgard? A en C lukt zonder problemen en ook op bèta kan ik inloggen. Serverprobleem of ligt het bij mij ?
  7. Geen Bug aanloggen op werelden A, B, C blijft hangen

    Gebruikersnaam: BeeVee Wereld: ABC Sinds versie 1.33 blijft de voorschrijdingsbalk bij het aanloggen eerst gedurende 2 min hangen op +- 61 %. Na enkele minuten gaat de balk verder tot 82% en blijft daar vast hangen. Aanloggen is onmogelijk.
  8. Nieuwe functie voor portretten

    Mijn voorstel is om de verschillende portretten, verschillende unieke eigenschappen te geven gedurende een bepaalde tijd. Nu is het zo dat een portret vaak ervaren wordt als een nepprijs omdat je er weinig aan hebt. Als je aan de portretten verschillende eigenschappen gaat koppelen kan het...
  9. Huis der kampioenen - Renovatiekit

    Stel je hebt een huis de kampioenen van het progressieve tijdperk. Je huidige tijdperk is postmodern. Er is 1 kampioen getraind. Deze kampioen heeft dus al tijdperk progressief. Wat gebeurt er nu als je een renovatiekit gebruikt voor dit huis der kampioenen? Wordt de kampioen die klaar was...
  10. Geen Reproductie Grafische weergave raketartilleriefabriek

    Gebruikersnaam: BeeVee Wereld: Brisgard De raketartilleriefabriek die ik bouwde is pas over meer dan 7 uur voltooid. Toch staat ie al in vol ornaat te blinken in mijn stad. Worden er geen steigers meer gebouwd of heeft dit te maken met het bouwverlof?
  11. Geen Bug Aanvalsleger verwisselt van plaats in het strijdresultaat bij herbekijken van gevecht

    Gebruikersnaam: BeeVee Wereld: Cirgard Sinds één van de laatste updates kan men een filmpje bekijken van een strijd die je zelf gestreden hebt. Al je een strijd wint, krijg je als strijdresultaat 'Gewonnen' Als je vervolgens het filmpje van dit gevecht bekijkt, krijg je als strijdresultaat...
  12. Opgelost Icoontjes PvP torens in tabblad geschiedenis

    Gebruikersnaam: BeeVee Wereld: Arvahall De icoontjes van de PvP torens verschijnen niet na het vernieuwen van de pagina. Pagina vernieuwen en vervolgens op stadhuis klikken en geschiedenis openen. Er zijn dan geen icoontjes. Als ik dan het venster geschiedenis sluit en weer open...
  13. Geen Bug Bouwtijd metroingang

    Gebruikersnaam: BeeVee Wereld: Brisgard
  14. Opgelost Verken provincie ten zuidwesten van Omoien

    Voor de missie "Volg die aanwijzing" moet de provincie ten zuidwesten van Omoien verkend worden. Welke provincie wordt hier mee bedoeld? Volgens mij ligt er enkel in het zuidoosten een provincie
  15. Geen Herstel [9250] Volgorde ranglijst in PvP toernooi wordt beïnvloed door spelersID

    Hoe wordt bepaald welke plaats je krijgt in een pvp tornooi in geval van gelijk aantal punten EN gelijk aantal gewonnen gevechten?
  16. Forge of Empires Hack

    Zijn er nog mensen die berichten krijgen ivm met een hack? Forge of Empires Hack v 5.3 [2013] *** website weggelaten Toevoegen: munten,voorraden,diamantjes,forgepunt Niet op te sporen,alle browsers ondersteund Bewijs dat het werkt: *** website weggelaten In dit bericht heb ik de...
  17. Tip voor dubbele BD

    Ik stel voor dat de dubbele BD gebruikt kunnen worden als ticket voor het zomerevenement.
  18. Opgelost puntenaantal buur

    Gebruikersnaam: BeeVee Wereld: Brisgard De laagst geklasseerde buur heeft bij mijn buurt 1114 punten . Als ik echter in de ranglijst van de spelers kijk heeft die meer dan 200k punten. Refreshen heeft geen effect. wat kan hier aan de hand zijn ?
  19. BD van Zeus

    Als er iemand een BD wil van Zeus neem dan een kijkje in mijn stadje BeeVee Too late, iemand was je voor.
  20. San Marco Basiliek

    Ik vraag me af of de San Marco Basiliek de muntproduktie van de Dom van Aken boost. De opbrengst van het stadhuis wordt in elk geval niet geboost.
Bovenaan