Geen Herstel [9250] Volgorde ranglijst in PvP toernooi wordt beïnvloed door spelersID

BeeVee

Lid
Hoe wordt bepaald welke plaats je krijgt in een pvp tornooi in geval van gelijk aantal punten EN gelijk aantal gewonnen gevechten?
 

DeletedUser275

Guest
De speler die het eerst die punten had staat eerst.
 

BeeVee

Lid
De speler die het eerst die punten had staat eerst.

Dat zou ik ook gedacht hebben, maar op Brisgard sta ik wel 2de aan de ijzertijdtoren. allebei 216 punten, 1 gewonnen gevecht.
Tot gisteren stond ik nog alleen aan die toren

Ik speel daar onder de naam BeeVee
 

DeletedUser275

Guest
Het is zoals ik het gezegd hebt. De speler die eerst die punten had zou eerst moeten staan.
Als je zeker bent dat jij eerst was dan kun je best een support ticket indienen.
 

BeeVee

Lid
Hmm ik heb de situatie anders opgelost, gewoon nog een gevecht en er is geen gelijke stand meer
 

DeletedUser

Guest
Interessante vraag, daar had ik eigenlijk nog nooit over nagedacht :)
 

DeletedUser275

Guest
De speler die het eerst die punten had staat eerst.
Dit is dus niet juist. Ik heb zojuist gehoord wat er dan wel gebeurt bij gelijke stand.
Bij gelijke stand wordt er gekeken naar de PlayerID en de speler met de laagste PlayerID staat dan eerst.
 

DeletedUser

Guest
Geldt dit ook voor de ranglijst in een GG? Of wordt hier de eerste donateur het hoogste gerangschikt?
 

DeletedUser3120

Guest
PVP ranglijst

Gebruikersnaam: Ihavenoname
Wereld: Brisgard

Ik weet niet zeker of het een fout is, maar meld het hier toch maar, omdat ik het persoonlijk fout vind.
In de PvP toernooien is het zo dat iemand die evenveel punten heeft en evenveel gevechten heeft gedaan, maar later toch boven de mensen komt de staan die dat eerder hebben bereikt.

Om een simpel voorbeeld te geven, in de bronstijd had ik als eerste met 1 gevecht 216 puntjes gescoord, nu heeft iemand anders dat later ook gedaan en staat boven mij in de ranglijst. Ik vind dat ik als de eerste die dat bereikt heeft, ook als eerste zou moeten blijven staan.
 

Seconddream

Actief lid
Hij is als vraag ook al eens voorbij gekomen en daarom heb ik ze even bij elkaar gezet, kennelijk gaat er toch iets niet helemaal goed.
Bedankt voor de meldingen. :)
 

DeletedUser

Guest
In zo'n geval wordt er gekeken naar het spelersID van beide spelers. Het is reeds doorgegeven aan onze ontwikkelaars dat er eerst gekeken zou moeten worden naar wie de plaats het eerst heeft bereikt en pas als dat gelijk is naar het ID.

FOE-9250
 

ThaMartin

Actief lid
Hier zal helaas geen fix voor komen. Dit proces is dermate complex/tijdrovend dat ervoor gekozen is het te laten zoals het nu is.
 

DeletedUser5889

Guest
Hier zal helaas geen fix voor komen. Dit proces is dermate complex/tijdrovend dat ervoor gekozen is het te laten zoals het nu is.
Sure, een sortering in een toren is tijdrovend. Iedereen die ook maar een heel ietsiepietsie afweet van databases weet dat dit klinklare onzin in. Als Inno geen prioriteit wil geven aan iets, dan kun je dat ook gewoon zeggen. Maar doe niet of we gek zijn svp.
 

ThaMartin

Actief lid
Blijkbaar moet er dermate veel worden aangepast dat het teveel tijd kost in verhouding tot wat het oplevert en is ervoor gekozen die tijd hiervoor niet vrij te maken. Meer kan ik er niet van maken voor je.
 
Bovenaan