San Marco Basiliek

BeeVee

Lid
Ik vraag me af of de San Marco Basiliek de muntproduktie van de Dom van Aken boost.
De opbrengst van het stadhuis wordt in elk geval niet geboost.
 

DeletedUser275

Guest
Nee, die boost de muntproductie van Dom van Aken niet.
 

BeeVee

Lid
Nee, die boost de muntproductie van Dom van Aken niet.

In dat geval is de omschrijving van de bonus van de basiliek San Marco niet specifiek genoeg.
Er zou moeten vermeld worden dat enkel muntproducties van woningen verhoogd worden.
De koning is in feite een woning met 1 inwoner en zou dus wel geboost worden.

Nu wordt er enkel gesproken van de eerste 90 inzamelingen van munten ...
De opbrengst van de Dom van Aken is toch ook een inzameling of niet ?
 

DeletedUser4162

Guest
Ik stoor me niet echt aan het feit dat dat niet gezegd word. Je kunt er wel een beetje van uitgaan dat bonus van GG geen effect geeft op andere GGs bonus.
 

DeletedUser275

Guest
Dat is ook een inzameling, maar dat zijn grotere aantallen die je daar krijgt.

De Koning/Koningin wordt wel geboost.
 

BeeVee

Lid
Dat is ook een inzameling, maar dat zijn grotere aantallen die je daar krijgt.

De Koning/Koningin wordt wel geboost.

Grotere aantallen?
Mijn koning levert in de late middeleeuwen 6380 op. Inclusief boost.
Dom van Aken op level 2 levert slechts 2280 op.
Wat is er dan groter?
 

DeletedUser4162

Guest
Hij zei toch niet dat de koning minder opleverde van een dom ? :p
 

BeeVee

Lid
Hij zei toch niet dat de koning minder opleverde van een dom ? :p

Never mind.
Bottom line is dat de beschrijving van de bonus te algemeen is en best wordt aangepast

De volgende inzamelingen van munten zullen waarschijnlijk allemaal niet geboost worden
- 20 munten bekomen door motiveren/opknappen van buren/vrienden/gildeleden
- opbrengst stadhuis
- bonus van andere GG
- beloningen van missies
- bonus voor het veroveren van provincies/sectoren.
Enkel de opbrengst van woongebouwen blijft dus over ...
 

DeletedUser4162

Guest
Heb liever dat ze de tijd in andere problemen stoppen. Je komt hier niks te kort en is niet echt een bug.
 

DeletedUser

Guest
Never mind.
Bottom line is dat de beschrijving van de bonus te algemeen is en best wordt aangepast

De volgende inzamelingen van munten zullen waarschijnlijk allemaal niet geboost worden
- 20 munten bekomen door motiveren/opknappen van buren/vrienden/gildeleden
- opbrengst stadhuis
- bonus van andere GG
- beloningen van missies
- bonus voor het veroveren van provincies/sectoren.
Enkel de opbrengst van woongebouwen blijft dus over ...

Alles wat je op het lijstje hier zet zie ik als muntenbeloning of muntenbonus. Dat is iets anders dan muntenproductie. Alleen de muntenproductie wordt verhoogd.

Ik ben het met Kotesko eens dat ik het niet heel belangrijk vind dat het niet 100% juridisch correct geformuleerd is.
 

DeletedUser1623

Guest
Alles wat je op het lijstje hier zet zie ik als muntenbeloning of muntenbonus. Dat is iets anders dan muntenproductie. Alleen de muntenproductie wordt verhoogd.

Ik ben het met Kotesko eens dat ik het niet heel belangrijk vind dat het niet 100% juridisch correct geformuleerd is.

Wil ik toch een kleine opmerking maken, bij de GG's die munten geven staat namelijk : Muntenproductie - Produceert xxx munten per 24 uur. En bij de text van de bonus van San marco staat: Verhoogt muntenproductie met xx%.
Dus ik snap de verwarring wel (had er zelf ook last van ;) )
 

DeletedUser

Guest
De helft van wat je zegt is waar:

Bij de Dom van Aken staat: "Muntenproductie - produceert op het huidige niveau ... "
Bij de Basiliek van San Marco staat: "Muntenbonus - De eerste 90 inzamelingen van munten worden verhoogd met ..."

Als de communitymanager dit wil veranderen, prima. Als het hetzelfde blijft vind ik het ook goed.
 

DeletedUser1623

Guest
klopt bij de basiliek zelf staat muntenbonus, ik bedoelde het icoontje dat aangeeft hoe vaak je de bonus nog kan gebruiken (rechts in het balkje waar ook het tevredenheid icoontje en eventueel het halve maantje staat). Dit icoontje zegt:
Muntenbonus
Verhoogt muntenproductie met xx%. Nog xx keer te gebruiken.

Vandaar de verwarring maar inderdaad het maakt niet zoveel uit of het wordt aangepast of niet
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan