Opgelost puntenaantal buur

BeeVee

Lid
Gebruikersnaam: BeeVee
Wereld: Brisgard

De laagst geklasseerde buur heeft bij mijn buurt 1114 punten .
Als ik echter in de ranglijst van de spelers kijk heeft die meer dan 200k punten.
Refreshen heeft geen effect. wat kan hier aan de hand zijn ?
 

DeletedUser

Guest
Ik heb dit probleem ook in m'n buurt

In de buurt heeft hij 70 punten. Op de globale rang 17000.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Puntenfout.jpg

Puntenfout 2.jpg


Hier 2 printscreens voor de duidelijkheid.

Wereld: Cirgard
 

DeletedUser

Guest
Bedankt beide! Ik heb het doorgegeven aan de ontwikkelaars. :)

FOE-8754
 

DeletedUser

Guest
Ook in mijn buurt heb ik er minstens 2 met dezelfde fout. Gaat er iets algemeens aan gebeuren of willen jullie het per fout gemeld hebben?
 

DeletedUser

Guest
Dit zou inmiddels opgelost moeten zijn. Laat het ajb weten als je toch nog zo'n buur tegenkomt. :)
 

DeletedUser3839

Guest
Ik heb op Arvahall een buurman met 121 punten, terwijl hij al in het koloniale tijdperk zit met een aantal GG.
Rolt nu erg gemakkelijk de buurt op en kan alle PVP torens winnen, meeste buren zitten nog in brons of ijzer.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb op Arvahall een buurman met 121 punten, terwijl hij al in het koloniale tijdperk zit met een aantal GG.
Rolt nu erg gemakkelijk de buurt op en kan alle PVP torens winnen, meeste buren zitten nog in brons of ijzer.

Bedankt! We hebben vandaag ook nog een andere melding gekregen van een speler. We hebben beide doorgegeven aan onze ontwikkelaars. :)
 

DeletedUser6001

Guest
Ik heb op Cirgard een buur, die in de burenlijst met 64 punten staat, terwijl dit er in werkelijkheid 12.348 zijn.

Het lijkt erop dat het spelers zijn die na lange(re) tijd inactief te zijn geweest weer inloggen nadat er een burenwissel is geweest.
Deze speler verscheen een dag of wat na de laatste burenwissel in de lijst en is sindsdien niet meer actief geweest.
Na een eerdere burenwissel verscheen er na een paar dagen ook een speler in de burenlijst met een verkeerd puntenaantal. Deze laatste heeft er op gegeven moment een aantal punten bijgekregen, waarna het puntenaantal in de burenlijkst (ook) correct werd weergegeven.
 

DeletedUser3839

Guest
Ik heb nu op Arvahall, 3 buurmannen met 143, 239 en 260 punten. Allen met GG in een buurt met vooral ijzer en brons tijdperken,.
 

DeletedUser275

Guest
Ik heb op Arvahall in mijn buurt maar iets van 4000 a 5000 punten terwijl ik in werkelijkheid een miljoen punten heb.
 

DeletedUser4512

Guest
Naam: Kedar
Wereld: Bisgard

Ook hier weer 2 spelers met een veel te laag punten aantal.

Psychocrow met 323 punten , terwijl hij in het progressief tijdperk zit.
Eldenno met 112 punten , terwijl hij in de late middeleeuwen tijdperk zit.

Gisteren kwam Eldenno er ineens bij in mijn buurt en zojuist zag ik ineens Psychocrow erbij zitten.
Beide heb ik al een berichtje gestuurd dat ze een support ticket moeten aanmaken.
Maar voor de zekerheid dit topic opgezocht en ze beide ook hier vermeld.
 

DeletedUser4512

Guest
En weer eentje erbij in mijn buurt met 111 punten, terwijl de speler in het Koloniale tijdperk zit.
176.930 heeft de speler in de globale ranking.
Gaat om spelers naam: rakker10
Wereld: Brisgard
 

DeletedUser

Guest
Bedankt iedereen! Ik heb het probleem opnieuw doorgegeven aan onze ontwikkelaars. Momenteel hebben we geen nieuwe cases meer nodig. :)

FOE-9374
 
Bovenaan