Geen Bug Aanvalsleger verwisselt van plaats in het strijdresultaat bij herbekijken van gevecht

BeeVee

Lid
Gebruikersnaam: BeeVee
Wereld: Cirgard
Sinds één van de laatste updates kan men een filmpje bekijken van een strijd die je zelf gestreden hebt.
Al je een strijd wint, krijg je als strijdresultaat 'Gewonnen'
Als je vervolgens het filmpje van dit gevecht bekijkt, krijg je als strijdresultaat 'Verloren'
 

DeletedUser

Guest
Ik kan dit niet reproduceren. Heb je hier consequent last van of enkel bij sommige gevechten?

Hebben andere spelers hier ook last van?
 

BeeVee

Lid
Dit gebeurt blijkbaar consequent.
Ik heb net een gevecht gedaan met MT eenheden.

Ik heb prinscreens genomen van zowel van het gewonnen venster-wat verschijnt als resultaat van het gevecht-, als van het verloren venster -wat verschijnt als je op het camera icoontje rechtsonder klikt.
 

BeeVee

Lid
gewonnen.jpg
verloren.jpg
 

DeletedUser4704

Guest
de trigger staat op het 1e leger zoals ik kan zien

in je gewonnen.jpg ben jij het 1e leger

in je verloren.jpg ben jij het 2e leger, dus het 1e leger heeft verloren

maar het is verwarrend omdat het omgedraaid is in de herhaling.
 

DeletedUser

Guest
Ik merk net dat het al opgelost is met spelversie 1.23. Ik probeerde het te reproduceren op deze spelversie, waardoor het natuurlijk niet werkte.

Het is dus binnenkort opgelost. :)

Bedankt voor je melding!
 

DeletedUser

Guest
de trigger staat op het 1e leger zoals ik kan zien

in je gewonnen.jpg ben jij het 1e leger

in je verloren.jpg ben jij het 2e leger, dus het 1e leger heeft verloren

maar het is verwarrend omdat het omgedraaid is in de herhaling.

Dit heb ik doorgegeven als een fout, aangezien het niet logisch is om het aanvalsleger de ene keer aan de linkerkant te tonen en de andere keer aan de rechterkant. Het zou beter zijn om de locatie consequent te houden. :)

FOE-13478
 

DeletedUser4704

Guest
Dit heb ik doorgegeven als een fout, aangezien het niet logisch is om het aanvalsleger de ene keer aan de linkerkant te tonen en de andere keer aan de rechterkant. Het zou beter zijn om de locatie consequent te houden. :)

FOE-13478

ok, althans zo zag ik dat ook met vergelijken van eenheden van de legers.

technisch gezien voor de aanvallende speler heeft het geen gevolgen, alleen is het verwarrend
 

BeeVee

Lid
Eigenlijk krijg je het filmpje te zien dat diegene tegen wie je gevochten hebt ook te zien zal krijgen.
 

DeletedUser1924

Guest
mijn inziens krijg je een filmpje van de aangevallene. die heeft verloren
resultaat is dat er verloren staat.

je kan het omdraaien, het gevecht is vanuit jouw kant, als je wint zou er gewonnen moeten staan, dit is meer logische
 

DeletedUser4704

Guest
mijn inziens krijg je een filmpje van de aangevallene. die heeft verloren
resultaat is dat er verloren staat.

je kan het omdraaien, het gevecht is vanuit jouw kant, als je wint zou er gewonnen moeten staan, dit is meer logische

ja dat bedoel ik
 

DeletedUser

Guest
Dit heb ik doorgegeven als een fout, aangezien het niet logisch is om het aanvalsleger de ene keer aan de linkerkant te tonen en de andere keer aan de rechterkant. Het zou beter zijn om de locatie consequent te houden. :)

FOE-13478

Er is beslist om hier geen tijd aan te besteden. Het wordt dus gemarkeerd als "Geen fout". :)
 
Bovenaan