Zoekresultaten

  1. SonnyWeg

    Nieuw GvG advies tijdens pop-up serveronderhoud

    Uiteraard geen bug, maar wel iets wat veranderd moet worden nu GvG er niet meer is. Al is het wel een leuke herinnering aan GvG.
  2. SonnyWeg

    Diamanten bevestiging Herhaalmissies

    Elk tijdperk heeft aardig wat herhaalmissies en tenzij je in een spreadsheet bijhoudt welke missies er diamanten hebben gegeven is het onmogelijk om dat bij te houden. Ik wil daarom voorstellen om een vinkje toe te voegen aan het einde van de naam van de missie als er al diamanten mee zijn...
  3. SonnyWeg

    Titan eenheden opnieuw gebalanceerd?

    Het valt mij op dat ik ondanks een hogere a/d t.o.v. enkele weken geleden meer moeite heb met gevechten van jup eenheden tegen titan eenheden. Waar ik een paar weken geleden nog makkelijk door GE (zelfs de lagere rondes) kwam zonder enige echte schade te lijden merk ik dat er nu zelfs eenheden...
  4. SonnyWeg

    Bevestigd Opzoeken van bepaalde gildes leidt tot serverfout en crash

    Bij het opzoeken van bepaalde gildes in de globale gilderanglijst komt er een pop-up met serverfout waarna het spel opnieuw laadt. Ik speel op de PC, maar volgens anderen op de globale chat is dit ook op de app.
  5. SonnyWeg

    Nieuw Evenementenknop Forge Bowl werkt niet op PC

    De titel zegt het al: de knop werkt niet. Om toch uit te komen bij de evenementsmissies moet ik op de dagmissies klikken en daarna op evenementenmissies. Dit is op de PC. Geen idee of het op de app ook zo is. Ook de pagina verversen helpt niet.
  6. SonnyWeg

    Bevestigd FP in balk komen bij innen van meer dan 100fp niet overeen met het ware aantal

    Het valt mij al een paar dagen op dat als je meer dan 100fp int de aantallen in de balk niet overeen komen met wat er zojuist geïnd is. Neem het plaatje (I broke it.PNG) van hieronder als voorbeeld: Ik de balk stond dat ik er 141 had geïnd, maar toen ik in mijn GG keek zag ik dat ik er slechts...
  7. SonnyWeg

    Nieuw Minder goederen van ZK bij automatische M/O

    Sinds kort kan ik ook gebruik maken van automatische M/O. Helaas denk ik dat er een bug in zit of dat er iets niet goed is gegaan met de waardes in het script. Altijd als ik handmatig M/O deed had ik bij mijn vrienden MINSTENS 80 of 100 goederen (vanwege mijn ZK). Zo nu en dan kon er eens in de...
  8. SonnyWeg

    Geen Bug Geen incidenten op grote wegen vanaf AT

    Ik heb sinds ik weg ben uit Toekomst geen enkele incident meer op grote wegen gehad. Ik vroeg ongeveer een week geleden op de globale chat of anderen dat ook hadden en ook andere spelers uit hoge tijdperken (AT+) hebben geen incidenten op grote wegen meer gehad. Bij spelers uit TK schijnen ze...
  9. SonnyWeg

    Opgelost Arctische haven niet meer bereikbaar of te innen

    Zoals in de titel staat is de arctische haven niet meer te bezoeken of te innen. Ik weet niet of dit op de pc ook is (ik speel op het moment mobiel). Op de globale chat van D zag ik dat er meer mensen last van hadden. Zij klaagden ook dat de oceanische terminal hetzelfde probleem geeft.
  10. SonnyWeg

    Pop-up na elke reliek aan het einde van een GE niveau

    Als je aan het einde van een GE niveau zit en je hebt meerdere relieken staan dan krijg je na het innen van elke reliek de pop-up om naar het volgende niveau te gaan. Dit was voorheen pas nadat je alle relieken had geïnd.
  11. SonnyWeg

    Reclame maken voor je YT kanaal

    Is het toegestaan om ingame reclame te maken voor je youtube kanaal? Er is namelijk een (zeer kleine) speler die op D dagelijks zijn kanaal aan het promoten is. Er zijn meerdere spelers die zich eraan (beginnen te) ergeren, waaronder ikzelf. Ik wil er best een melding van maken, maar dat wil ik...
  12. SonnyWeg

    Forge Plus

    Ik zag zojuist in de stad van een nieuwe speler met een koets en paarden. Toen ik er met de muis boven zweefde stond er "Forge Plus" (zie afbeelding hieronder). Omdat niemand wist wat het was besloot ik het hier maar te vragen. Weet er misschien iemand wat dit is?
  13. SonnyWeg

    Meer levels erestandbeeld

    Ik denk dat de titel al genoeg zegt, maar is het niet handig als er meer levels voor het erestandbeeld bijkomen? Het standbeeld is geweldig, maar niet goed genoeg om je hele stad mee vol te zetten. 3-5 standbeelden is meer dan genoeg. Het resultaat is dus dat veel spelers ondertussen al flink...
  14. SonnyWeg

    Dagelijkse onderhandelingen

    Met de komst van de RVS is het belangrijker om onderhandelingen te kunnen doen. Deze kun je bij GE, GSP en sommige dagelijkse uitdagingen doen. Helaas is er niet elke dag GE en/of GSP. Daarnaast is onderhandelen bij GSP al gauw erg duur (i.t.t. vechten voor de HC bonus). Dit komt ook omdat de...
  15. SonnyWeg

    Halloweengedicht: De oude vrouw

    31 oktober, 't was Halloween, D'oude dame was klaar, en had 't gezien. Zombies en wolfjes, bloeddorstige griezels, Kruipend over de krakende kiezels De bel ging, Ring... ring, ring. Daar stond weer een groep, Bedelende kind'ren, ze wilden haar snoep! De maan stond hoog, en de bel bleef maar...
Bovenaan