Meer levels erestandbeeld

SonnyWeg

Actief lid
Ik denk dat de titel al genoeg zegt, maar is het niet handig als er meer levels voor het erestandbeeld bijkomen? Het standbeeld is geweldig, maar niet goed genoeg om je hele stad mee vol te zetten. 3-5 standbeelden is meer dan genoeg. Het resultaat is dus dat veel spelers ondertussen al flink veel fragmenten/selectiekitjes in hun inventaris hebben. Op het moment is dat dus voor veel spelers een nutteloze eindprijs bij GS. De oplossing is dus simpel: meer levels erbij. Zijn er meer mensen die mijn mening delen?

Update: ik geloof dat deze topic bij ideeën & suggesties geplaats moet worden, mijn fout, kan een mod deze topic overzetten?
 
Ik denk dat de titel al genoeg zegt, maar is het niet handig als er meer levels voor het erestandbeeld bijkomen? Het standbeeld is geweldig, maar niet goed genoeg om je hele stad mee vol te zetten. 3-5 standbeelden is meer dan genoeg. Het resultaat is dus dat veel spelers ondertussen al flink veel fragmenten/selectiekitjes in hun inventaris hebben. Op het moment is dat dus voor veel spelers een nutteloze eindprijs bij GS. De oplossing is dus simpel: meer levels erbij. Zijn er meer mensen die mijn mening delen?

Update: ik geloof dat deze topic bij ideeën & suggesties geplaats moet worden, mijn fout, kan een mod deze topic overzetten?
wanneer je deze standbeeld naar level7 brengt , brent het meer op dan 3 kennis altaren die de zelfde rumte in nemen. 3 kennis altaren ia met elkaar 12 blokjes. dit is ook het geval met het beeld, maar dan ontvang je wel 7 fp. ik ga zeker de kennis altaren vervangen door de standbeelden
 

Felair

Actief lid
Probleem is, waar leg je de grens, leuk voor die mensen die helemaal los gaan op GS en zo'n standbeeld theoretisch op lvl 120 kunnen neerzetten maar dit spel draait juist en om keuzes maken m.b.t. wat je neerzet omdat ruimte de beperkende factor is.
Dus ik denk dat dit nooit gaat gebeuren vanwege het balans aspect want je anders helemaal naar zijn grootje helpt.

Maar hey dromen mag, maar ik zou er niet op wachten :p Lekker de antiekwinkel in gooien dus.. :)
 

DarthRonin

Actief lid
brent het meer op dan 3 kennis altaren die de zelfde rumte in nemen.

Probleem bij velen is alleen dat ze al een tijdje geen KA's meer in hun dorp hebben staan, of nog slechts een enkeling om wat loze ruimte op te vullen.
Heb geloof ik alleen op wereld F nog een tweetal van die dingen staan die ik nog niet op heb geruimd en op alle andere werelden kijk ik al niet meer naar FP productie bij mijn beoordeling of een gebouw de moeite waard is.
Een FP meer of minder heeft niet meer zo'n grote impact als je inning boven de 500 FP zit en al je belangrijke GG's al rond de lvl 80 zitten.

Persoonlijk heb ik die standbeelden meer staan voor de gildegoedjes.

Probleem is, waar leg je de grens, leuk voor die mensen die helemaal los gaan op GS en zo'n standbeeld theoretisch op lvl 120 kunnen neerzetten

Inderdaad, waar leg je de grens.
Het maakt denk ik niet uit waar je de grens trekt, op een gegeven moment komen er toch weer klachten dat je niks meer met die fragmenten kunt.
Denk wel dat er heel wat actieve gildes blij zouden zijn als elk level extra goedjes blijft geven, zelfs als er geen FP meer bij komen.
Eventueel ook maar 1 goedje per level vanaf lvl 10 ipv de 10 die elk level nu geeft.

Ben het op zich wel eens met Sonny, zonde van al die fragmenten als die ook hun waarde verliezen.
Het is toch een belangrijk (groot) deel van de beloningen van GSP, zonde als dergelijke beloningen niks meer doen.
Krijg je hetzelfde gevoel als wanneer je in de GE een RT bd krijgt terwijl je al 100 complete setjes op voorraad hebt....
 

SonnyWeg

Actief lid
Denk wel dat er heel wat actieve gildes blij zouden zijn als elk level extra goedjes blijft geven, zelfs als er geen FP meer bij komen.
Eventueel ook maar 1 goedje per level vanaf lvl 10 ipv de 10 die elk level nu geeft.

1 goedje is wel erg weinig, maar iets is nog altijd beter dan niets. Ik zou er dus wel mee kunnen leven
 
Bovenaan