Geen Bug Geen incidenten op grote wegen vanaf AT

SonnyWeg

Actief lid
Ik heb sinds ik weg ben uit Toekomst geen enkele incident meer op grote wegen gehad. Ik vroeg ongeveer een week geleden op de globale chat of anderen dat ook hadden en ook andere spelers uit hoge tijdperken (AT+) hebben geen incidenten op grote wegen meer gehad. Bij spelers uit TK schijnen ze nog wel te spawnen.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Ze zouden vanaf de oceanische toekomst niet meer tevoorschijn moeten komen, aangezien ze er vreemd uitzien op wegen met water.
 

SonnyWeg

Actief lid
Ze zouden vanaf de oceanische toekomst niet meer tevoorschijn moeten komen, aangezien ze er vreemd uitzien op wegen met water.

Ok, zoiets kan ik nog begrijpen, maar alleen de wegen uit OT zijn van water, dus ik zie niet in waarom ze niet op wegen uit VT+ zouden moeten kunnen spawnen
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Dat kan in principe wel, maar de check om te kijken welke wegen iemand heeft liggen is vrij intensief om dat voor iedereen te doen, dus is de check alleen maar of iemand in het oceanische tijdperk of hoger zit.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Je loopt niets mis, je krijgt nog steeds dezelfde hoeveelheid incidenten alleen niet op grote wegen.
 
Bovenaan