Reclame maken voor je YT kanaal

SonnyWeg

Actief lid
Is het toegestaan om ingame reclame te maken voor je youtube kanaal? Er is namelijk een (zeer kleine) speler die op D dagelijks zijn kanaal aan het promoten is. Er zijn meerdere spelers die zich eraan (beginnen te) ergeren, waaronder ikzelf. Ik wil er best een melding van maken, maar dat wil ik alleen doen als het promoten niet is toegestaan. Heeft er misschien iemand een antwoord op mijn vraag?
 

DeletedUser

Guest
Het lijkt mij beter om in dit geval de speler erop te wijzen dat je dit storend vindt. Indien die speler toch nog verder gaat dan zou ik hem/haar gewoon negeren. Dit doe je door op zijn avatar/naam te klikken en dan op 'negeren' te klikken. Op deze manier zie je de (chat)berichtjes van die speler niet meer en kan hij/zij je ook niet meer storen. Ik zou dit ook aan de andere spelers aanraden die zich ergeren aan zijn/haar reclame en stopt dit vanzelf wel want dan ziet niemand dat nog.

Er geïrriteerd op gaan reageren of hem gaan melden, om hem te laten sanctioneren, dat gaat volgens mij alleen maar olie op het vuur gooien en de zaak verergeren dus mij lijkt negeren hier het beste.
 

DarthRonin

Actief lid
Rapporteren en negeren, laat de game moderator/admin maar kijken of het nodig is hem verder aan te pakken als er echt veel spelers zich ergeren aan de persoon in kwestie.
Persoonlijk wou ik wellicht gewoon zijn pm op verborgen zetten als het pm's zijn.
Kan ie blijven sturen wat ie wil zonder dat ik het direct zie :D
 
Bovenaan