Nieuw Minder goederen van ZK bij automatische M/O

SonnyWeg

Actief lid
Sinds kort kan ik ook gebruik maken van automatische M/O. Helaas denk ik dat er een bug in zit of dat er iets niet goed is gegaan met de waardes in het script. Altijd als ik handmatig M/O deed had ik bij mijn vrienden MINSTENS 80 of 100 goederen (vanwege mijn ZK). Zo nu en dan kon er eens in de zoveel tijd 1 dag tussen zitten waarop ik er misschien maar een stuk of 60 kreeg.

Nu ik gebruik maak van handmatige M/O merk ik dat ik veel minder goederen krijg. Vandaag maar 40, gisteren maar 40, de dag daarvoor 60. Sinds ik handmatig M/O doe zat er slechts 1 dag tussen waar ik 100 goederen kreeg. Daar komt ook nog bij dat ik meestal bij het handmatig M/O'en van gildeleden (mijn gilde heeft niet zo heel veel leden) bij minstens 1x M/O goederen kreeg. Tot nu toe is dat met automatische M/O slecht 1x voorgekomen.

Zijn er meer mensen die dit ervaren?

Update: 05/7/2022: wederom slechts 60 goederen
Update: 06/7/2022: 60 goederen waarvan 20 van gilde M/O
Update: 07/7/2022: 60 goederen
Update 09/07/2022: 60 goederen waarvan 40 van gilde M/O, vanaf morgen een week lang handmatig

Update 10/07/2022: 80 goederen waarvan 20 van gilde M/O (handmatig)
Update 11/07/2022: 180!!! goederen, 0 van gilde M/O (handmatig)
Update 12/07/2022: 60 goederen waarvan 20 van gilde M/O, slechte dag (handmatig)
Update 13/07/2022: 60 goederen (handmatig)
Update 14/07/2022: 60 goederen (handmatig)
Update 15/07/2022: 120 goederen (handmatig)
Update 17/07/2022: 80 goederen waarvan 40 van gilde M/O (handmatig)

Conclusie na 7 dagen automatisch en 7 dagen handmatig M/O:

Automatisch​
Handmatig​
Totaal aantal goederen na 7 dagen
380
640
Gemiddeld aantal goederen per dag
54,3
91,4
Minimum aantal goederen ooit verkregen per dag
40
60
Maximum aantal goederen ooit verkregen per dag
60
180
 
Laatst bewerkt:

Atreus

Lid
Die indruk had ik ook en heb het 1 week bijgehouden via manueel motiveren en 1 week automatisch.
Automatisch krijg ik amper de helft aan beloningen van zadenkluis in vergelijk met manueel.
Dacht eerst dat het toeval was maar 2 die dit al hebben opgemerkt, dan toch een schoonheidsfoutje in het automatische motiveren?
Ook worden de aantallen M/O niet correct opgeteld voor de herhaal- of andere missies, misschien dat daar een verband is?
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Automatisch helpen werkt precies hetzelfde als handmatig, er zou dus geen verschil moeten zitten in de beloningen hiervan, buiten wat geluk.
 

SonnyWeg

Actief lid
Automatisch helpen werkt precies hetzelfde als handmatig, er zou dus geen verschil moeten zitten in de beloningen hiervan, buiten wat geluk.
Ik weet dat er geen verschil hoort te zijn, maar blijkbaar krijgen spelers toch slechts de helft van wat ze normaal bij handmatig kregen qua goederen
 

SonnyWeg

Actief lid
Nog 1 dag handmatig en dan kunnen we een vergelijking maken. Tot nu toe ziet het er echt naar uit dat handmatig meer goederen oplevert dan de automaat. Het gemiddelde bij de automaat staat op 54 goederen per dag. Daar tegenover staat het gemiddelde bij handmatig tot nu toe al op 93 goederen per dag.

Daar komt ook nog bij dat er bij de automaat geen enkele dag tussen zat waarbij er meer dan 60 goederen werden verkregen (maar wel minder) terwijl er tot nu toe bij handmatig geen enkele dag is geweest waarbij er minder dan 60 goederen werden verkregen.

Aangezien ik morgen de hele dag naar de Efteling ga en M/O pas 's avonds kan, zal de laatste dag met handmatig op 17/7/2022 zijn.
 
Bovenaan