Feedbacktopic Reliekentempel

DeletedUser

Guest
Kunnen er meerdere Relieken op de kaart tegelijk zijn ?
weet het niet zeker omdat het bij mij nog niet is voor gekomen was benieuwd of andere dit wel al hebben gehad?

Het kan ja, doordat je relieken kan krijgen die onder de mist verborgen blijven. Die kan je pas pakken als je de mist heb weggespeeld. Zo kunnen er dus meerdere treggelijk staan. Het is niet zo dat je met het voltooien van een opdracht meerdere relieken kan krijgen.
 

DeletedUser6867

Guest
Het kan ja, doordat je relieken kan krijgen die onder de mist verborgen blijven. Die kan je pas pakken als je de mist heb weggespeeld. Zo kunnen er dus meerdere treggelijk staan. Het is niet zo dat je met het voltooien van een opdracht meerdere relieken kan krijgen.

K top duidelijk :)
 

DeletedUser6877

Guest
Ja ik had een witte en een gouden, de witte kon ik pakken voor de gouden moest ik nog zo'n grote tempel verslaan
 

DeletedUser10486

Guest
Nog 3 gouden relieken gekregen: 100 FP's, 150 medailles en 1 wachtvuur.

Zelfs voor LME vindt ik 150 medailles bijzonder gierig voor een gouden reliek. Die beloningen zijn niet goed gebalanceerd.
 

DeletedUser10267

Guest
Geloof dat de relieken een beetje op zijn. :confused:Worden steeds schaarser :(
Op A kreeg ik deze ronde 2 x 25 goederen ( zilver) 1 x een wachtvuur en 1 x 5 legereenheden ( goud )
Op B kreeg ik deze ronde 4 x een sierboom ( kolo tijdperk) (zilver) en 1 wachtvuur ( goud )

Beide werelden ronde 2 afgerond. Ronde 3 is voor mij nog niet echt haalbaar om deze uit te spelen. :oops:

Wel 1 verschil. Wereld A heb ik mijn tempel in level 6 zitten en op B in level 7
Of daar nog een beetje verschil in zit. Denk het niet.o_O

Ik heb in al die tijd 2x ( verschillend 20 fp gehad en op B 1 x 100 fp. En dat is alweer 2 weken geleden.:eek::oops:

Hebben jullie hetzelfde idee dat de relieken steeds zeldzamer aan het worden zijn. Op deze manier wordt het spelen van de GE minder aantrekkelijker vind ik zelf. Je verliest best wel wat legers en je hebt ze ook nodig voor of de GvG en je eigen Continentenkaart. ( als je nog aan het verkennen bent ).

In beide werelden zit ik nu halverwege einde Koloniale tijdperk. :)
 

DeletedUser

Guest
Aan een gevoel heb je niets. Je maakt kans op een reliek. Het is geen zekerheid.
 

DeletedUser6867

Guest
het is compleet verschillend ik heb een level 12 tempel had deze week tot nu toe (level 2 en half) 5 relieken waarvan 2 gouden 1 groene en 2 witte
verleden week had ik er 12 :)
Het blijft een % kans dat er een reliek spawned :) met dobbel kan je soms ook 4 keer 6 gooien en daarna 20 keer niet :)
 

Mr.Quib

Actief lid
Twee weken geleden 12, vorige week 9, deze week 5. In die tijd is mijn tempel twee levels omhoog gegaan, dus misschien heeft ie toch een punt? ;)
 

DeletedUser6867

Guest
Deze week 5 totaal helaas ach ja :)
Mijn vrouw had er deze week 13 ze had een hot streak van 4 gouden achter elkaar hahah wel wachtvuren helaas x4
 

DeletedUser6877

Guest
De eerste weken gemiddeld 8 a 9, nu opeens 4, terwijl mn tempeltje elke week een level stijgt. Het is een kans, dus volgende week kan het weer beter zijn ;)
 

DeletedUser7238

Guest
1e weken toch wel 8 tot 10 relieken gehad met lage tempel. (7)
Inmiddels nu een hogere tempel 57 dus 30% kans wat mij op valt dat ik en een paar anderen de meeste relieken op level 1 krijgen
enop de hogere levels weinig.
Nu zou je denken 30% kans dat kunnen er zomaar 14 relieken zijn xd,
Maar goed wij hielden het met meerdere personen meerdere weken bij en kwamen met tempel met 30% of meer op slecht 4 tot 7 relieken
tuurlijk het is kans maar merk duidelijk dat er minder relieken zijn dan het begin .
een paar met levels rond de 15/20 hadden er meestal nog meer dan met tempels 50+
ben benieuwd wat anderen meemaken met hun tempel xd
 

DeletedUser6867

Guest
Ik persoonlijk krijg vaak veel relieken in level 2 en 3 maar het maakt weinig uit aangezien het een % kans dat hoe hoger de % kans hoe meer kans op een reliek :)
Heb wel eens een 16 gevechten niks gehad daarna 5 achter elkaar wel.
is net als dobbelen bij monopoly je gooit soms 3x 2 zessen achter elkaar .
 

DeletedUser

Guest
Net hier helemaal niks in de eerste 8 opdrachten. Op de beta 2x prijs. Mijn tempel hier heeft een hoger niveau.

Het zegt allemaal niets. Het is een kans. In theorie is het mogelijk dat je die hele expeditie doorloopt zonder een reliek te krijgen.
 

DeletedUser7238

Guest
Ach het zal dan wel pech zijn xd. level 1 klaar met maar liefst 0 relieken dus je theorie dat je er zelfs 0 kan halen met 30% kans
is inderdaad haalbaar ...:)
 

DeletedUser7238

Guest
top nu 28 gevechten gedaan 2x reliek
een groene/ kennisaltaar en zilver /pergola xd
 

DeletedUser10486

Guest
Volgens mij is er deze week echt iets mis met die relieken. Deze week 4 witte relieken in ronde 1, die alle 4 blauwdrukken gaven. En in ronde 2 en 3 niets.
 

DeletedUser6877

Guest
Ik had er vorige week 4, tot nu toe 10. dus er is niets mis mee
 
Bovenaan