Recente inhoud door MrBoozer

  1. MrBoozer

    Discussietopic Halloween 2019

    Ik mis nog 1 zilveren boek en het gouden boek, andere boeken in veelvoud gedaan. Nog 5 dagen te gaan dus ben er bang voor. Jammer hoor als je ze niet allemaal krijgt.
  2. MrBoozer

    Discussietopic herfstevenement 2019

    Vraagske, komt er ook nog iets anders uit dan karamel? Heb 16 karamels en van de rest bekant niks. Dat schiet natuurlijk nie op, ruilbeursje bouwen?
  3. MrBoozer

    Loterij - Augustus 2019

    2222
  4. MrBoozer

    Zomerloterij 2019

    3302
  5. MrBoozer

    Kerstloterij 2018

    4376
  6. MrBoozer

    Herfstloterij 2018

    440
  7. MrBoozer

    Discussietopic zomer evenement 2018

    Was een leuk event, maar wat jammer dat als je actief bent en het evenement al klaar hebt je niet door kan spelen voor extra upgrades.
  8. MrBoozer

    Zomerloterij 2018

    38
  9. MrBoozer

    Mr. Boozer zoekt plekkie om te crashen

    Haai, Ik zoek een plekkie waar ik mezelf kan uitleven. GE: minstens 1e level, normaal alles maar soms effe te druk. Haat aan: Niet GE spelers, stoor me verschrikkelijk aan spelers die geen GE spelen binnen het gilde, zo'n gilde is niet geschikt voor mij. GvG: ben geen knokker, doe geen GvG...
  10. MrBoozer

    Paasloterij 2018

    2018
  11. MrBoozer

    beeld bevriest

    Heb firefox gedumpt, werk nu met chrome en probleem is opgelost..
  12. MrBoozer

    beeld bevriest

    spel is niet meer speelbaar op laptop, jammer.
  13. MrBoozer

    Feedbacktopic Paasevenement 2016

    wat een saai evenement zeg, vorig konden we nog eitjes verstoppen, was nog beetje actief.
  14. MrBoozer

    Discussietopic zomerevenement 2015

    was geen noodzaak voor, en aangezien onderzoeken in plaats van geld, grondstoffen kost die ik nog niet heb liet ik het even rusten. Verkennen kost enkel geld, dat had ik op dat moment genoeg.
  15. MrBoozer

    Discussietopic zomerevenement 2015

    Als je gelezen hebt begrijp je ook dat deze opdracht mogelijk niet haalbaar is voor in ieder geval 1 speler (ik dus) Heb volgens mij 2 maanden geleden ongeveer mijn, op dit moment, laatste gebied verkend. Ben nog niet zo lang speler, hiervoor enkel het paasevent meegemaakt. Als ik kon...
Bovenaan