Discussietopic Halloween 2019

BPCastellano

Actief lid
Het is echt belachelijk waar Foe mee bezig is. Duizenden snoepjes leveren gewoon op 5 van de 6 werelden niet eens een dagprijs op. Bij dat Archeologische event had je tenminste regelmatig de dagprijs. Dit is echt een event voor de big spenders. En dan bedoel ik de echte big spenders die gewoon duizenden euro's uitgeven en ruim 10 gestichten op niveau 9 hebben staan. Wij kleinere spelers krijgen geen kans. Zo wordt de afstand groter en groter, heel triest. Foe is niet vies van ongelijkheid. Top spelers krijgen de ene na de andere dia aanbieding (100.000 dia voor 200 euro) maar wij krijgen dat nooit. Scheef is dat.

Ik wacht op ook zo'n aanbieding. Anders vergeet het voortaan maar.
 

Graecus 002

Actief lid
Ik heb al meerdere malen (stuk of 5 denk ik) een aanbieding gekregen voor 150% dia extra, dus 32500 dia voor 80 euro. Ik ben er nog geen enkele keer op ingegaan...

Qua dagprijzen ben ik ook een beetje ontgoocheld, had er meer verwacht, heb er denk ik 5 kunnen halen, zonder dia. Maar ja, liever 5 goede dan meerdere slechte zeker? (Bedankt voor de donkere doorgang als dagprijs!!!)
 
Ik mis nog 1 zilveren boek en het gouden boek, andere boeken in veelvoud gedaan. Nog 5 dagen te gaan dus ben er bang voor. Jammer hoor als je ze niet allemaal krijgt.
 

bonke35

Actief lid
zilveren boek moet ik ook nog :)
op de ene wereld zes doorgangen en op de andere twaalf zwarte torens :)
had ook een boel snoepjes verzameld :)
 

DeletedUser13785

Guest
Ik heb er ook een loodzwaar hoofd in.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser13803

Guest
het is een kwestie van geluk of je alle boeken zult verzamelen , niet alle spelers zullen alle boeken vinden.
ik vind dit belachelijk , zoeken naar een speld in een hooiberg waar misschien helemaal geen speld in zit
slechte zaak !!!!
 

DeletedUser13785

Guest
De boeken zijn me gelukt maar met name de hoeveelheid munten die wordt gevraagd en taveernevragen zijn in het stadium waarin ik zit haast ondoenlijk dus ik vermoed dat ik het niet zal halen.
 

Kekkeltje91

Actief lid
Hele event nog niet echt een prijs tegen gekomen waar ik mijn punten op wil inzetten. Zal waarschijnlijk dus een van de laatste dagen worden op een renovatiekits, dat is dan nog het beste om eruit te halen. Vind het qua dagprijzen echt niet interessant genoeg. Maar goed, daarom dus ook nog geen enkel boek gevonden/gespeeld. Zal wel de laatste dag even aanpoten zijn er een paar te halen maar uitspelen gaat hem met de boeken dus niet worden.

hoofdprijs is wel interessant daar in tegen. Dat is dus een pleister op de wonden.
 

bonke35

Actief lid
je kan natuurlijk inzetten voor een ka of doorgang of zwarte toren
die leveren bij de handelaar nog wel wat op :)
 

MariMaria

Actief lid
je kan natuurlijk inzetten voor een ka of doorgang of zwarte toren
die leveren bij de handelaar nog wel wat op :)

Toen ik merkte hoe klein de kans was op een dagprijs heb ik daar inderdaad maar op gegokt. Ik heb 2 zwarte torens verkocht en heeeeel veel snoepjes gebruikt voor 1 upgrade van het kerkhof. Dat was het wel zo'n beetje. Ik heb wel 2 keer alle boeken gevonden en gespeeld en dus heel veel geluk gehad als ik dit lees.
 
Uiteindelijk is de hoofdprijs (of dagprijzen) het doel en niet de boeken?

Dus ik zou me niet druk maken over het al dan niet vinden van alle boeken.

De hoofdprijs staat er zonder dia’s en zal min 1 update over hebben.
 

Tigertjheu

Actief lid
30 toverstokken plus 10 ketels en 10 bezems is een behoorlijke prijs om de hoofdprijs nog een paar keer te krijgen, en een hoofdprijs verder te komen, dus die boeken zijn behoorlijk belangrijk....
 

MariMaria

Actief lid
Die boeken zijn heel belangrijk. Ten eerste als je een uprgrade begraafplaats wil aangezien je dagprijzen toch niet krijgt. Je komt er verder mee in het spel. Naast de snoepjes van de opdrachten heb ik 40 boeken x 25 = 1000 snoepjes verzameld en 2 keer 30 toverstokken, 10 ketels en 10 bezems van de bibliotheek gekregen. Aantal dagprijzen: als het er 5 zijn is het veel.
 

BPCastellano

Actief lid
Op zeker 4 van de 6 werelden ga ik mijn gesticht niet compleet krijgen. Ik ga daar een upgrate tekort komen. Ze willen gewoon dat je dia koopt he. Het is diep triest.
 

DeletedUser8000

Guest
Heb mijn gesticht al staan en 1 update over. Alles gedaan zonder dia. Dagprijzen zijn leuk maar niet noodzakelijk. De upgrades vrijspelen is veel belangrijker. En als je zonder dia speelt kost het dus niets en levert het wel wat op. Leuk event. Als je verder in het spel zit, worden de boekopdrachten wel gemakkelijker. Al met al het ik zo'n 50 boeken gelezen.
 

Felair

Actief lid
Grappig om die verschillen te lezen hier. Zelf 28 boeken gevonden 25 klaar. Met de hakken over de sloot de upgrades binnen. Laatste 3 boeken eergisteren gevonden dus niet de moeite genomen die nog te doen.
Missie reeks volledig klaar inmiddels maar het gouden boek heb ik helaas niet gevonden dat scheelt een hoop gereedschap natuurlijk.

Geen dia's gebruikt overigens
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser13624

Guest
Komt er vandaag nog een laatste snoepjes actie bij het kopen van diamanten? ;D
 

DeletedUser13713

Guest
Jammer dat ik het gouden boek niet heb gevonden. Heb toch veel extra snoep bij elkaar gespeeld met het boeken spel.
Waardoor ik wel de volledige upgrade heb gehad voor het verlaten gesticht
 
Bovenaan