Discussietopic herfstevenement 2019

DeletedUser12695

Guest
aanval voor de aanvals leger en verdediging voor het verdedigend leger
 

DeletedUser3120

Guest
zullen bestaande upgrade kids van de cidermolen de huidige cidermolen ook kunnen upgraden naar de florerende cidermolen?
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Wanneer het evenement er is zou dat inderdaad mogelijk moeten zijn.
 

DeletedUser13572

Guest
Klopt het als ik de dagelijkse bonus niet zomaar kan aantikken of pakken kan in het herfst event? Kun je die naderhand bij afloop innen, of hoe werkt dit? Thnx.
 

DeletedUser10619

Guest
spijtig dat je geen ingredienten kan ruilen. Zit met een overschot van caramel, en bijna niks van de rest. Dus kan geen nieuwe recepten maken. Wat ik ook een nadeel vind is dat bijna alle evenementsgebouwen een pak inwoners geeft. Op zich niet echt slecht, maar zit nu al met een overschot van rond de 20.000. Dus het begint een beetje veel te worden.
 
Vraagske, komt er ook nog iets anders uit dan karamel? Heb 16 karamels en van de rest bekant niks.

Dat schiet natuurlijk nie op, ruilbeursje bouwen?
 

DeletedUser5435

Guest
Op 4 werelden heb ik alle missies afgerond. Met een beetje geluk haal ik op mijn hoofdwereld het septemberhuisje op het maximale niveau, maar op de andere werelden haal ik het bij lange na niet. Best wel balen, want dan is het compleet nutteloos. In eerdere events haalde je het altijd makkelijk en daar had ik hier ook op gerekend eigenlijk...
 

Graecus 002

Actief lid
Ik speel zonder dia en ga 1-3 upgrades over hebben, hangt er een beetje van af hoeveel geluk ik nog ga hebben. (maar maakt dus niet veel meer uit). Waarschijnlijk ligt het aan de dagelijkse opdrachten/incidenten die je wel/niet hebt gedaan. Ik heb beide wel (zo goed als) altijd gedaan...
 

DeletedUser6464

Guest
Alleen als je diamanten investeert kan je niveau 7 van het septemberhuisje halen. Zonder diamanten kom je net aan niveau 6 als je alle opdrachten gedaan hebt. Het ruilen van ingrediënten en het geven van meer ingrediënten bij het voltooien van opdrachten zou dit evenement eerlijker en leuker maken. Nu zit ik op 4 werelden met een niveau 6 huisje en die kan ik wel in mijn inventaris laten staan. Neemt alleen maar plek in.
 

Azgalaxa

Actief lid
Alleen als je diamanten investeert kan je niveau 7 van het septemberhuisje halen. Zonder diamanten kom je net aan niveau 6 als je alle opdrachten gedaan hebt. Het ruilen van ingrediënten en het geven van meer ingrediënten bij het voltooien van opdrachten zou dit evenement eerlijker en leuker maken. Nu zit ik op 4 werelden met een niveau 6 huisje en die kan ik wel in mijn inventaris laten staan. Neemt alleen maar plek in.

Klopt niet helemaal. Ja het was waarschijnlijk lastig om met enkel de missiereeks/incidenten het huisje op 7 te krijgen. Maar je had de extra optie om bij je dagelijkse uitdaging elke keer te kiezen voor een missie met 2 ingrediënten. Als je die dagelijks hebt gedaan dan had je het huisje overal op 7 gekregen.

Dus zonder diamanten is het nog steeds zeker mogelijk.

De kritiek die ik wel heb is dat je op meerdere werelden misschien wel de hele missiereeks af kan ronden, maar niet genoeg tijd hebt om ook nog alle dagopdrachten te gaan doen. Dat heeft mij gelijk aan het begin van het event al doen besluiten enkel voor mijn hoofdwereld te gaan met dit event.
Normaal speel ik een event wel op 2 of 3 werelden.
 
Laatst bewerkt:
Alleen als je diamanten investeert kan je niveau 7 van het septemberhuisje halen. Zonder diamanten kom je net aan niveau 6 als je alle opdrachten gedaan hebt. Het ruilen van ingrediënten en het geven van meer ingrediënten bij het voltooien van opdrachten zou dit evenement eerlijker en leuker maken. Nu zit ik op 4 werelden met een niveau 6 huisje en die kan ik wel in mijn inventaris laten staan. Neemt alleen maar plek in.

Met gemak in alle 3 steden niveau 7 gehaald zonder diamanten, wel vaak de dagelijkse uitdaging voltooid. Vervolgens uit de eindbeloning nog 2 keer 1 extra upgrade gekregen en 1 keer zelfs 2 extra upgrades (Professioneel ipv. Leerling). Waarom ze die extra upgrade in Professioneel stoppen, weet ik niet, spelers die gaan voor een 2e hoofdprijs zitten toch in de hoogste categorie. Ik zou hier liever een leuk en wel bruikbaar ander prijsje zien.
 

DeletedUser6464

Guest
Ik heb nul keer de dagelijkse uitdagingen voltooid en dan haal je dus niet een huisje op niveau 7. Wel alle opdrachten op alle werelden afgerond en soms ook incidenten geraapt. Ik vind dat het ook niet nodig zou moeten zijn om dagelijkse uitdagingen te spelen om de hoofdprijs te kunnen voltooien. Als dat wel nodig is dan is het ook wel zo eerlijk om dat gelijk vanaf het begin erbij te vertellen. Nu ga ik er van uit dat door het doen van de opdrachten je het huisje kunt voltooien en dat de dagelijkse uitdagingen en de incidenten extra zijn en dus niet noodzakelijk om een huisje op 7 te krijgen. Zo werd dat ook bij het begin van het evenement gebracht.
 

DeletedUser5435

Guest
Ik heb nul keer de dagelijkse uitdagingen voltooid en dan haal je dus niet een huisje op niveau 7. Wel alle opdrachten op alle werelden afgerond en soms ook incidenten geraapt. Ik vind dat het ook niet nodig zou moeten zijn om dagelijkse uitdagingen te spelen om de hoofdprijs te kunnen voltooien. Als dat wel nodig is dan is het ook wel zo eerlijk om dat gelijk vanaf het begin erbij te vertellen. Nu ga ik er van uit dat door het doen van de opdrachten je het huisje kunt voltooien en dat de dagelijkse uitdagingen en de incidenten extra zijn en dus niet noodzakelijk om een huisje op 7 te krijgen. Zo werd dat ook bij het begin van het evenement gebracht.

Ben het met Blaeck eens, afgaande op de vorige events ging ik ervan uit met het uitspelen van de missies de eindbeloning op max level te halen. 75 missies is al best veel! Vind dat het niet nodig hoort te zijn om daarnaast dan nog extra dingen te doen voor ingredienten. Het zou iig leuk zijn als het duidelijk aangegeven was dat je t niet zou halen zonder extra moeite.

Als die upgrades bij de antiquair zouden komen zou dat mooi zijn, nu heb ik lvl 6 huisjes (in inventaris) wat gewoon ruimteverspilling is.
 
@Freohr Dezelfde vragen als voor Blaeck hierboven:
Hoeveel sterren heb je gehaald? En is het je gelukt om al je ingrediënten op te bakken, zo nee hoeveel had je er nog over?

PS. Vermoedelijk komen de upgrades inderdaad nog wel bij de antiquair, maar daarvoor moeten ze nog wel wat antieker worden. Even geduld aub. terwijl Inno ze een verouderingswasje geeft.
 

bonke35

Actief lid
de dagelijkse uitdagingen waren een stuk makkelijker om te halen dan normaal
de dagelijkse incidenten leverden ook een aantal ingredienten per dag op
ik speel op twee werelden en heb op elke wereld een upgrade over
volgens mij zat ik in de een op 178 en op de ander 183 ingredienten
oww en ik begon pas een week later omdat ik op vakantie was maar kreeg twee opdrachten tegelijk te doen tot ik weer bij was
verder vond ik 75 opdrachten ook wel erg veel
 
Bovenaan