Discussietopic zomer evenement 2018

DeletedUser

Guest
Dank je,
Maar je zou dan toch afvragen of het schip ineens zou moeten vliegen of moet veranderen in een duikboot om de stad uit te komen...

Ik denk dat de gevangenen in Alcatraz wel heel makkelijk kunnen ontsnappen: een zijde bevat nauwelijks water.
Dan ook nog eens een ware octopus in de tuin: het moet niet gekker worden.
Dat laatste baart mij zoveel kopzorgen dat ik me geen zorgen meer maak over hoe dat schip nu mijn stad uit zou moeten.
Ik heb liever dat het blijft staan als ik het eenmaal heb kunnen bouwen.
 

DeletedUser9480

Guest
Ik denk dat de gevangenen in Alcatraz wel heel makkelijk kunnen ontsnappen: een zijde bevat nauwelijks water.
Dan ook nog eens een ware octopus in de tuin: het moet niet gekker worden.
Dat laatste baart mij zoveel kopzorgen dat ik me geen zorgen meer maak over hoe dat schip nu mijn stad uit zou moeten.
Ik heb liever dat het blijft staan als ik het eenmaal heb kunnen bouwen.

Plaats die octopus naast de zijde alcatraz met weinig water, weg kopzorgen.
Nu nog dat schip nog...
 

Joey-the-king

Actief lid
Was een leuk event met een leuke eind prijs.. alleen jammer dat k maar 1 schip op max level he kunnen bemachtigen.. zou beter geweest zijn als je tenminste ook nog is een upgrade kon winnen op t rad.

En daarnaast vielen mij de prijzen die je van t rad kon winnen wat tegen :( had gehoopt op leukere dingen..
 

DeletedUser11060

Guest
Was een leuk event met een leuke eind prijs.. alleen jammer dat k maar 1 schip op max level he kunnen bemachtigen.. zou beter geweest zijn als je tenminste ook nog is een upgrade kon winnen op t rad.

En daarnaast vielen mij de prijzen die je van t rad kon winnen wat tegen :( had gehoopt op leukere dingen..

1 boot is mooi op max lvl, wie twee boten wil op max moet maar dia's gebruiken denk ik :)

Ik vind dat er wel een topprijs bij zit hoor.... "de gezonken schat", kan je winnen op het rad!, heb er tot nu toe 4 weten te bemachtigen door alle dubloenen ervoor te bewaren.
is een heilige luchtwacht en smid ineen, geeft 1 fp en perfect voor alle productie opdrachten en ook nog eens eindelijk in het formaat van 2x3 ipv van 3x2 zoals de luchtwachten en kleine fonteinen :)
 

DeletedUser3895

Guest
Sinds dag 1 dat ik FOE speel, speel ik het spel alleen zonder gilde in de rol van producent.
Totaal verliefd op deze boten heb ik mij behoorlijk misdragen en nu 6 boten op het hoogste niveau voor mijn dorp op B liggen. Om dit voor elkaar te krijgen zo vaak aan het rad moeten draaien dat mijn inventaris uitpuilde en ik al mijn productie gebouwen heb weg gedaan voor oase gebouwen, wensputjes en kennisaltaren. Oftewel ik speel nu een geheel ander spel.

Zomer evenement 2018, voor mij een keerpunt in het spel waar ik FOE hartelijk voor bedank!

Een tevreden speler (klant), laterss….:)
 

DeletedUser

Guest
Het zijn fijne bootjes.
De prijzen op het rad zijn niet bijster relevant denk ik maar eerder dat je hoopt dat je genoeg van die met zilveren of gouden rand weet te bemachtigen wat die prijs ook is.
In dat licht is een schurk of trommelaar ineens best een goede deal.

Erg leuk en voor herhaling vatbaar.
 
Was een leuk event, maar wat jammer dat als je actief bent en het evenement al klaar hebt je niet door kan spelen voor extra upgrades.
 
Bovenaan