Discussietopic zomer evenement 2018

Kekkeltje91

Actief lid
Weer een top event met mooie nieuwe prijzen. Maar als de upgrades niet voorkomen bij de dagprijzen ga je het zeker niet redden om (eventueel) alle 3 de schepen te krijgen.
Dus ik hoop dat deze weer als dagprijs langs komen. Staan er op wikia niet tussen...
 
Aaarrrg deze piraat is heel blij, een fatsoenlijk vervoersmiddel voor mij, dat mooie piratenschip.
Nu hoef ik Cleo niet meer van haar draagstoel te sleuren of Bone van zijn paard te meppen om ergens naar toe te gaan. :D
 

DeletedUser

Guest
Mooie prijs en leuke evenementsstyle weet ik nog van vorig jaar :)
 

DeletedUser4100

Guest
Weer een top event met mooie nieuwe prijzen. Maar als de upgrades niet voorkomen bij de dagprijzen ga je het zeker niet redden om (eventueel) alle 3 de schepen te krijgen.
Dus ik hoop dat deze weer als dagprijs langs komen. Staan er op wikia niet tussen...
Die zijn er niet; zijn geen dagprijzen. Voor elke prijs die je wint krijg je 1-3 kaartstukken.
Met de 1e 20 kaartstukken speel je automatisch een extra upgrade vrij. Via missies krijg je
al 3 upgrades (mits je alle missies doet). Dan hoef je nog maar (6 upgrades voor lvl 7 - 3 van
missies =) 3 upgrades via kaartstukjes halen.:) Het zijn btw niet alleen maar upgrades
die je kan krijgen met het verzamelen van 20 kaartstukjes maar dat zie je tegen die
tijd.;)
 

Kekkeltje91

Actief lid
Die zijn er niet; zijn geen dagprijzen. Voor elke prijs die je wint krijg je 1-3 kaartstukken.
Met de 1e 20 kaartstukken speel je automatisch een extra upgrade vrij. Via missies krijg je
al 3 upgrades (mits je alle missies doet). Dan hoef je nog maar (6 upgrades voor lvl 7 - 3 van
missies =) 3 upgrades via kaartstukjes halen.:) Het zijn btw niet alleen maar upgrades
die je kan krijgen met het verzamelen van 20 kaartstukjes maar dat zie je tegen die
tijd.;)
Dat had ik inderdaad al gelezen op wikia. Maar bij het vorige event zijn de upgrades ook alsnog via de dagprijzen gekomen ookal was dit vooraf niet aangekondigd of bij de spoilers te vinden. Dus ik houdt hoop :D
 

=Hec=

Lid
Kan me vergissen, maar zag op beta dat de aantallen dubloenen waren aangepast... en zo ook het aantal puzzelstukjes... nu lijkt het weer hetzelfde te zijn als aan het begin van het event op de beta... ? Kan iemand hier opheldering over geven?
 

DeletedUser1655

Guest
Doorgestoken kaart:
http://prntscr.com/keks2h

Kan me vergissen, maar zag op beta dat de aantallen dubloenen waren aangepast... en zo ook het aantal puzzelstukjes... nu lijkt het weer hetzelfde te zijn als aan het begin van het event op de beta... ? Kan iemand hier opheldering over geven?

Klopt... is mij ook opgevallen. Het moet op zijn minst dubbel dubloenen zijn per opgeloste quest en meer kaart puzzeltjes op het rad.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser9528

Guest
Mag ik even zeuren over de plaatjes van de boten? De wind doet de zeilen bollen, maar de vaantjes staan tegen de wind in.... Het is maar een design foutje wat heel vaak gemaakt word. Verder eindelijk weer eens een leuk zomer evenement!
 
rad.png

Beetje typisch, 2x een karaoke bar op het rad, ene als zilveren prijs (wie heeft trouwens bedacht dat dit een waardige zilveren prijs is? Geldt ook voor huisjes) andere als ordinaire prijs. De logica ontgaat me.
 

Kekkeltje91

Actief lid
Als ik het een beetje goed bekijk is het vooral kijken naar hoeveel puzzelstukjes je prijzen opleveren om te kijken of het zin heeft om te draaien. De puzzelstukjes zijn de enige weg naar upgrades dus als je er daar veel van wil is het vooral afwachten tot de prijzen op het rad veel puzzelstukjes geven. Soms geeft dezelfde hoofdprijs minder stukjes dan de andere keer.
 

DeletedUser12342

Guest
Weet iemand of het piraten schip straks de aanval voor de stad is of voor eigen leger?
 

DeletedUser9020

Guest
Ik krijg de indruk dat er geen diamanten gebouwen in het rad zitten (in ieder geval geen in het virtuele tijdperk) heeft iemand deze wel al voorbij zien komen?
 

DeletedUser9480

Guest
Zeker mooie aanvulling,
blijft alleen wel een vreemd gezicht als je een groot schip in je stad hebt staan die nooit kan uitvaren.
Als de linkerbovenkavel verlengt zou worden naar links zou het volgens mij meer kloppen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser9480

Guest
Dank je,
Maar je zou dan toch afvragen of het schip ineens zou moeten vliegen of moet veranderen in een duikboot om de stad uit te komen...
 

DeletedUser9703

Guest
Maar je zou dan toch afvragen of het schip ineens zou moeten vliegen of moet veranderen in een duikboot om de stad uit te komen...
Heb je de Cutty Sark in Londen wel eens gezien. Die ligt in het water. Maar deze boot zal eerst moeten vliegen voordat ie kan wegvaren.
 
Bovenaan