Feedbacktopic Paasevenement 2016

DeletedUser4512

Guest
Hebben de iPad gebruikers ook gemerkt dat er nergens paaseitjes te vinden zijn in de omgeving van je stad?
Vandaag eens met een pc+browser ingelogd en vond meteen 3 plekken waar paaseitjes lagen.

[edit]
Geloof dat ik er inmiddels achter ben.
Op de iPad een paasmissie voltooid , hele omgeving nagekeken en nergens een paasei te vinden. Terwijl de iPad ingelogd bleef, op de PC ingelogd op dezelfde wereld en jahoor er was een paasei.
Zonder verder iets aan te klikken op de iPad naar dezelfde plek gegaan en het hele boompje met paasei is op de iPad helemaal niet aanwezig.

DUS, dit zal wel weer het stomme update verhaal zijn. Ik hoor het antwoord van support nu al: app verwijderen en opnieuw installeren.

Ja duh, wat is dat toch dat Innogames niet een update kan maken die ook daadwerkelijk UPDATE.
[/edit]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
al deze feedback is op de Beta ook langs gekomen en wat wordt er mee gedaan? precies niks, snel wat ad hoc aanpassingen, Innogames noemt dat verbeteringen en verder gebeurt er niks met de feedback.
Als de opzet is om meer diamanten te verkopen, dan lijkt me dit ook geen slim event; waarom zou je geld uitgeven om vervolgens een 25% kans te hebben, op de prijs die je graag wilt, daarbij is niet zo dat, als je 4 kisten koopt, je automatisch de hoofdprijs wint, kan alles zijn tussen 0 en 4.
Op deze manier verzamel je zoveel 'colleteral damage' in de vorm van vaandeldragers, Faubergé shops, etc, dat je inventaris uitpuilt met dingen die je toch nooit gaat gebruiken.
Het paasevent was voor mij 't leukste event van 't jaar en is in deze vorm, de zoveelste teleurstelling in korte tijd.
 

DeletedUser275

Guest
Kan er mij iemand zeggen welke "acties" ervoor zorgen dat er paaseieren verschijnen in de wildernis?
Deze zijn de enige die ik tot nu toe kon vaststellen :
oplossen paasmissie -> 1 paasei
inloggen? -> 3 paaseieren

Na 2 dagen brengt dit event mij op een totaal van 109 paaseieren, wat wil zeggen dat ik verplicht ben om diamanten te gebruiken als ik de kist van 120 wil openen om een kans te maken op de dagprijs (kennisaltaar):(
oplossen paasmissie -> 1 paasei
eerste keer van de dag inloggen -> 3 paaseieren
een kist open doen
 

DeletedUser

Guest
Tjemig... heb ik mijn computer eindelijk naar windows7 teruggezet, loopt ie weer vast!! Dan maar weer updaten naar windows 10 :p

Spel heeft wel erg veel vastlopers lately. Krijg ook heel vaak dat animaties worden uitgezet en dan blijft het spel herladen. Maar ik heb diezelfde animaties niet eens aan staan.

PS had ik al gezegd dat ik het vorige paasevenement ECHT VEEL EN VEEL leuker vond?


windows 10 is crap

en idd pasen was leuker
k doe niet mee met t event dit jaar
 

DeletedUser6792

Guest
Wat heb je er trouwens aan om 120 paaseieren te kunnen winnen als je een kistje opent dat je 120 paasieren kost???:confused:

Enige wat je eraan overhoudt is 5 extra paaseitjes die je ontvangt bij het open van een gouden kist (of 3 bij een zilveren of 1 bij een bronzen).

Edit: o wacht ff je krijgt ook nog wat bloempies voor de hoofdprijs. Dat zal de beloning zijn?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser10267

Guest
Ik lees veel over vorig paasevent maar dat heb ik niet meegemaakt. Ik maak voor het eerst dit event mee maar er is mij nog niet alles duidelijk.
Ik speel momenteel actief in 3 werelden.
2 in de bronstijd (bijna ijzer) en 1 in de vroege middeleeuwen. (Mijn hoofdveld)

Nu heb ik bij alle 3 momenteel 109 paaseieren en we makken kans op een kennisaltaar.
Bij mijn hoofdveld heb ik die 109 eieren nog en moet nog tot middernacht wachten op een volgende missie.

Bij de andere 2 heb ik toch maar de zilveren kist geopend.
In D kreeg ik een blauwdruk van de sterrenwacht en in A kreeg ik een wachtvuur. Dus geen kennisaltaar.

Mijn vraag is wat is nu verstandig met me hoofdwereld. Toch maar voor de tijd deze kist inleveren voor de nieuwe dagelijkse aanbieding komt of wachten tot morgen en dan pas inwisselen voor een gouden kist?
 

DeletedUser10305

Guest
Ik lees veel over vorig paasevent maar dat heb ik niet meegemaakt. Ik maak voor het eerst dit event mee maar er is mij nog niet alles duidelijk.
Ik speel momenteel actief in 3 werelden.
2 in de bronstijd (bijna ijzer) en 1 in de vroege middeleeuwen. (Mijn hoofdveld)

Nu heb ik bij alle 3 momenteel 109 paaseieren en we makken kans op een kennisaltaar.
Bij mijn hoofdveld heb ik die 109 eieren nog en moet nog tot middernacht wachten op een volgende missie.

Bij de andere 2 heb ik toch maar de zilveren kist geopend.
In D kreeg ik een blauwdruk van de sterrenwacht en in A kreeg ik een wachtvuur. Dus geen kennisaltaar.

Mijn vraag is wat is nu verstandig met me hoofdwereld. Toch maar voor de tijd deze kist inleveren voor de nieuwe dagelijkse aanbieding komt of wachten tot morgen en dan pas inwisselen voor een gouden kist?

ik heb hetzelfde, ik speel ook in 3 werelden en heb in C de 40 eieren kist gepakt (kreeg een kampioen), in D een 70 eieren kist (kreeg de oase) en in B (mijn hoofdstad) wacht ik op de gouden kist. Ik blijf het zo spelen denk ik en dan kan ik aan het eind zien wat de beste strategie was.
 

DeletedUser4527

Guest
dit non-event is de grootste teleurstelling van dit jaar in het spel voor mij, heb op beta ook al mijn gal gespuwd, helaas heeft al die feedback daar ook niks uitgehaald...
als we het oude event terug willen zullen we geen dia moeten kopen en inno zal het in hun portemonnee voelen, dan zullen we volgend jaar weer ons mooie paasevent terugkrijgen ipv deze farce , non event
 

DeletedUser10267

Guest
Ik heb net me eerste gouden kist opengemaakt bij mijn hoofdwereld.
Een vaandeldragerskamp. :eek: Enig idee wat ik daar mee moet? :confused:

Las ergens van wacht maar tot je er een aantal krijgt. Nu krijg ik het gevoel toch echt dat het een flutprijs is. :(
 

Mr.Quib

Actief lid
Denk dat je er in jouw tijdperk nog wel wat aan hebt, vooral omdat je nog geen GG hebt staan. Vaandeldrager geeft een aanvals- en verdedigingsbonus.
 

DeletedUser7153

Guest
trouwens hoor wilde verhalen over veel eieren als dagprijs was dit op beta gewoon niet een foutje aangezien sommige dan 50k eieren hadden?
 

DeletedUser6125

Guest
Hebben de iPad gebruikers ook gemerkt dat er nergens paaseitjes te vinden zijn in de omgeving van je stad?
Vandaag eens met een pc+browser ingelogd en vond meteen 3 plekken waar paaseitjes lagen.

[edit]
Geloof dat ik er inmiddels achter ben.
Op de iPad een paasmissie voltooid , hele omgeving nagekeken en nergens een paasei te vinden. Terwijl de iPad ingelogd bleef, op de PC ingelogd op dezelfde wereld en jahoor er was een paasei.
Zonder verder iets aan te klikken op de iPad naar dezelfde plek gegaan en het hele boompje met paasei is op de iPad helemaal niet aanwezig.

DUS, dit zal wel weer het stomme update verhaal zijn. Ik hoor het antwoord van support nu al: app verwijderen en opnieuw installeren.

Ja duh, wat is dat toch dat Innogames niet een update kan maken die ook daadwerkelijk UPDATE.
[/edit]

Helaas, app verwijderen en opnieuw installeren helpt niet, geen 15 eieren als je dagelijks inlogt en als je probeert het evenement venster te sluiten wordt de app afgesloten...

Eieren zijn wel verstopt rond je stad, alleen dat is echt bijna niet te zien
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3975

Guest
De enige reden om alle hoofdprijzen te willen krijgen is als je een of andere rare verzamelaar bent die alle gebouwen in zijn stad wil hebben. Niemand bij zijn volle verstand gaat hier geld aan uitgeven. Daar zijn de prijzen gewoon niet aantrekkelijk genoeg voor. Te veel troep om je inventaris te vullen.


Ik ben die rare verzamelaar....

Ik sluit me aan bij alle kritiek en verder maak ik er geen woorden aan vuil.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan